توکن‌های غیر مثلی هالیوودی و داج کوین‌های چینی

توکن‌های غیر مثلی هالیوودی و داج کوین‌های چینی

ظاهراً پای توکن‌های غیر مثلی یا همان NFT ها به هالیوود نیز رسیده است. بنا به اخباری که اخیراً منتشرشده است، طی یک پروژه قرار است به 25 نفر از بازیگران زن و مرد و کارگردانانی که امسال نامزد جایزه شوند، توکن‌های غیر مثلی تعلق گیرد. توکن‌های غیر مثلی درواقع نوعی دارایی دیجیتال منحصربه‌فرد هستند. طبق این پروژه که نام آن Nomine(eth) بوده و با مشارکت بازار آنلاین Rarible، Metaversal و AdVenture Media صورت گرفته است، 25 نفر از 115 نفری که در مراسم آکادمی آواردز (Academy Awards) امسال نامزد جایزه می‌شوند، سه توکن غیر مثلی در بسته‌های غیررسمی دریافت خواهند کرد. طی این طرح، توکن‌های غیر مثلی به هالیوودی‌هایی که در زمینه‌های بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن و بهترین بخش‌های کارگردانی نامزد شوند، هدیه داده می‌شود.

 

[irp posts=”30145″ name=”آموزش ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین کمتر از 10 دقیقه!”]

 

تمامی این قطعه‌های دیجیتالی توسط هنرمندانی چون Jon Noorlander، Shaylin Wallace و Rocco DiSpirito طراحی‌شده‌اند و بر روی آن‌ها نام افرادی که در بخش خود نامزد جایزه شده‌اند، هک خواهد شد. برنده هر بخش، یک NFT اضافی که در Rarible به حراج گذاشته‌شده است را نیز دریافت می‌کند. بخشی یا تمام این فرآیندها، به خیریه‌ای که خود افراد انتخاب می‌کنند، واگذار خواهد شد. ازآنجایی‌که توکن‌های غیر مثلی به‌صورت فیزیکی وجود ندارند، طی این طرح، برچسبی بر روی هر بسته قرار خواهد گرفت که به نامزدها اجازه می‌دهد تا هدایایشان را از طریق کیف پول Portis دریافت کنند.

 

توکن‌های غیر مثلی به نامزدهای هالیوودی تعلق می‌گیرد.اما یکی از اخبار مهم و بزرگی که در طول این هفته و در روز 16 آوریل رخ داد، زمانی بود که قطعی برق بزرگی در Xinjiang، منجر به ویرانی در نرخ هش BTC شد. بنا به منابع محلی، نرخ هش در Ant Mine Pool با 21.93 درصد، BTC.com با 18.5 درصد، Binance Mine Pool با 22 درصد و Huobi Mine Pool با 25.5 درصد کاهش مواجه شده است.

طبق گزارشات CoinTelegraph از بررسی‌های امنیتی به‌دست‌آمده، مشخص‌شده است که دلیل این واقعه یک حادثه معدنی در استان غربی بوده است. غرب کشور چین، به دلیل ارزانی نیروی برق و همچنین املاک مقرون‌به‌صرفه، حضور قدرتمند و فعالی در حوزه استخراج معدنی دارد. در حال حاضر نرخ جهانی زیر 145 میلیون TH/S هست، درحالی‌که روز قبل از حادثه، این نرخ 172 میلیون TH/S بوده است.

 

[irp posts=”24802″ name=”حذف بیت کوین کش و بیت کوین اس وی از صرافی اوکی کوین!”]

 

دراین‌بین علاقه شدید به داج کوین، با کمک خریداران OKEx و Huobi در رشد 370 درصدی قیمت این ارز در یک هفته، افزایش‌یافته است. این دو صرافی چینی به ترتیب 16.9 و 15.9 درصد از حجم جهانی را تشکیل می‌دهند، درحالی‌که بایننس تنها 5.2 درصد را شامل ‌می‌شود. البته علاقه شدید به داج کوین در کشور چین، همین‌جا متوقف نمی‌شود. Tinayancha، سایتی برای اطلاعات شرکتی و سرمایه‌گذاری، نشان می‌دهد که این دو شرکت چینی در تلاش برای ثبت داج کوین چینی هستند.

اگر نمیدانید برای بدست اوردن بیت کوین رایگان چکار باید انجام داد و بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان چیست؟ حتما این مقاله را بخوانید و اگر میخواهید تعداد بیت کوین های استخراج شده را بدانید و علاقه مند به این موضوع هستید با مراجعه به آن میتوانید اطلاعات خوبی کسب کنید.

 

[irp posts=”29387″ name=”بعد از استخراج همه‌ی بیت کوین ها، چه اتفاقی می‌افتد؟!”]

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/our-man-in-shanghai-dogemania-dog-coin-trademark-dogfight-hashrate-outage-government-warms-up-to-crypto

https://cointelegraph.com/news/hollywood-elite-will-receive-nfts-in-recognition-of-upcoming-awards-ceremony

 

هچنین توصیه میکنم مقاله “مرگ جان مک آفی و تاثیر آن بر ارزهای دیجیتال” را هم مطالعه نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.