توئیت جدید ایلان ماسک، بر علیه ارزهای دیجیتال!

توئیت جدید ایلان ماسک، بر علیه ارزهای دیجیتال!

ایلان ماسک در توئیت جدید خود نوشت: ” هر چیزی که در اینترنت مشاهده می‌کنید واقعیت دارد! وقتی اشتباهی کردید مسئولیت آن را نپذیرید! اگر می‌توانید این موارد را رعایت کنید، ارز دیجیتال بخرید! ”
به گزارش u.today، روز گذشته ایلان ماسک در جواب توئیت دیوید مارکوس – یکی از بنیان گذاران دوج کوین – که در مورد مدیریت ریسک به شوخی گفته بود ” هر چه من می گویم شما برعکس آن را عمل کنید ” بیان کرد که همه چیز در اینترنت واقعی است و شما اگر می توانید مسئولیت اشتباه خودتان را قبول نکنید ارز دیجیتال بخرید!

 

[irp posts=”48695″ name=”بازار ارزهای دیجیتال در هفته آتی”]

 

در نگاه اول به نظر می رسد که ایلان ماسک به نوعی ارز دیجیتال و خرید آن را یک اشتباه تلقی می کند. اما اگر کمی دقیق تر به روند این توئیت ها نگاه کنیم متوجه می شویم که عملا ایلان ماسک تنها از نظر ریسک به بازار ارزهای دیجیتال نگاه کرده و به نوعی معتقد است که این بازار ریسک بالایی دارد و این نکته تازه ای نیست.

 

[irp posts=”48651″ name=”توکن غیر مثلی اسکوئید گیم و رشد 45 هزار درصدی آن!”]

 

بنابراین عملا از نظر بنیادی ایلان ماسک سخن تازه ای به میان نیاورده، اما مسئله ای که وجود دارد واکنش بازار نسبت به این خبر است. باید دید که آیا بازار نسبت به این توئیت ایلان ماسک و به نوعی پرریسک خواندن ارزهای دیجیتال واکنش منفی نشان خواهد داد یا خیر. در صورت بروز یک واکنش منفی به این خبر این احتمال وجود دارد که بازار وارد دوره جدید اصلاح خود شود. باید منتظر اتفاقات آینده بود.

 

[irp posts=”48642″ name=”AMC، غول سینمایی دنیا پذیرش شیبا را بررسی می کند!”]

منبع:

https://u.today/elon-musk-trolls-crypto-investors-by-giving-them-worst-advice-ever

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ابراهیمی
ابراهیمی
2 سال قبل

سلام بنظرم ایلان قصد داشته تا با بیان یکی از مهمترین ویژگی های رمزارزها یعنی شفافیت در مسولیت به تقویت رمز ارز کمک کند. که در یک ماه آینده رشد رمز ارزها شاهد این عرض بنده خواهد بود

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.