تلگرام دوست دار ارزهاي ديجيتال

تلگرام دوست دار ارزهای دیجیتال

تلگرام روز گذشته در آخرين آپديت خود تغييرات مهمي از نظر بلاک چين و بازار ارزهاي ديجيتال اعمال کرده است. بر اساس اين تغييرات امکان ارسال و دريافت تون کوين به طور مستقيم و بدون نياز به آدرس عمومي کيف پول و صرفا از طريق صفحه چت امکان پذير شده است. بنابراين کاربران بدون نياز به استفاده از برنامه ديگر و بدون نياز به اتصال به کيف پول هاي الکترونيکي يا فيزيکي خود مي توانند تون کوين ها را از طريق صفحه چت مبادله کند.

 

[irp posts=”25166″ name=”سرمایه‌گذار ارز دیجیتال تلگرام تهدید به شکایت کرد!”]

پيش بيني مي شود اين اتفاق مي تواند توجه کاربران و معامله گران را به تون کوين جلب کند و احتمالا در اين هفته و هفته هاي آتي تون کوين ارزش بالاتري پيدا مي کند. در واقع ما بايد منتظر باشيم ببينيم که آيا اين دسترسي ساده و نقل و انتقال ساده و بدون نياز به کليد هاي عمومي و خصوصي مي تواند کاربري تون کوين را افزايش دهد يا خير؟ اگر اين تغييرات بتواند کاربري تون کوين را افزايش دهد مي توان به اين ارز به ديد يک سرمايه گذاري جذاب نگاه کرد.

 

[irp posts=”42947″ name=”0 تا 100 آشنایی با بازار دو طرفه ارز دیجیتال (کاملا اختصاصی)”]

تلگرام در کنار اين تغيير جذاب امکان خريد بيت کوين به واسطه يک بات مطمئن و امن را فراهم کرده است. اين بات در بستري امن و به سرعت امکان خريد بيت کوين شما را فراهم مي آورد. به نظر مي رسد تلگرام قصد دارد گام بلندي در حوزه ارزهاي ديجيتال بردارد. با توجه به محبوبيت اين پيام رسان جهاني به نظر مي رسد اتفاقات جالبي در انتظار بازار ارزهاي ديجيتال باشد. نظر شما چيست؟ آيا اين اتفاق مي افتد؟

 

[irp posts=”25410″ name=”جدیدترین قوانین ارز دیجیتال در ایران چیست؟”]

منبع:
https://news.bitcoin.com/telegram-users-can-send-and-receive-toncoin-within-messenger-chats/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.