تقدیر ایالت لوییزیانا از بیت کوین؛ آیا بیت کوین به اوج خود بازمی‌گردد؟

تقدیر ایالت لوییزیانا از بیت کوین؛ آیا بیت کوین به اوج خود بازمی‌گردد؟

ارز دیجیتالی محبوب بیت کوین، توانسته است در ماه‌های اخیر به رشد بی‌سابقه‌ای دست پیدا کند و حتی به مرز 60000 دلار نیز برسد. دولت ایالت لوییزیانای آمریکا اخیراً اخباری مبنی بر دستاوردهای بیت کوین را منتشر کرده است. یکی از نمایندگان مجلس به نام مارک رایت، بیان کرد: ” بدین سبب، مجلس نمایندگان قانون‌گذاری ایالت لوییزیانای آمریکا، از ساتوشی ناکاموتو، بابت مشارکت وی در ایجاد امنیت اقتصادی، تمجید به عمل می‌آورد.” بنا به یک متن منتشرشده از The Hill، این سند در روز پنج‌شنبه امضاشده است.

 

[irp posts=”29705″ name=”ارزش کل بازار بیت کوین به زیر یک تریلیون دلار کاهش یافت”]

 

این تمجید از سازنده ناشناس بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، بعد از ارائه سندی که به‌منظور تمجید از بیت کوین برای ایجاد موفقیت در بازار اقتصادی بیان‌شده بود، صورت گرفت. اولین خطوط این تقدیرنامه بدین‌صورت می‌باشند: ” تبریک می‌گوییم به بیت کوین بابت موفقیت آن در تبدیل‌شدن به اولین ارز میلیارد دلاری غیرمتمرکز و همچنین دولت‌هایی که راهی را در پیش گرفتند که به سودآوری آن‌ها در استفاده از این تکنولوژی جدید، کمک کرده است.” سند ایالت لوییزیانا همچنین به جزئیات بیت کوین اشاره‌کرده و بیان کرد که این ارز دیجیتالی می‌تواند جایگزین مناسبی برای طلا باشد. در این سند همچنین ذکرشده است:” بیت کوین که ظرفیت جایگزین طلا شدن را به‌عنوان یک ذخیره مالی دارا است، محدود بوده و تنها امکان تولید 21 میلیون بیت کوین وجود دارد.”

 

[irp posts=”29307″ name=”بیت کوین، 175000 دلار!”]

 

ایالت لوییزیانای آمریکا از بیت کوین تقدیر می‌کند.در این میان، همان‌طور که مطلع هستید، ارزش بیت کوین طی روزهای اخیر از 60000 دلار به 50000 دلار کاهش‌یافته است. البته لازم به ذکر است که به گفته یک تحلیل‌گر ارزهای دیجیتالی مشهور به نام PlanB، این کاهش الزاماً به معنای سقوط بیت کوین نیست. وی در توییتی در روز جمعه اعلام کرد:” هیچ‌چیز طبق یک خط مستقیم بالا نمی‌رود. بیت کوین تا به اکنون، طی 6 ماه صعود ثابت داشته است و این همانند نزولی است که ما در سال‌های 2013 و 2017 شاهد آن بودیم.” طی ماه‌های اخیر، بیت کوین رکورد قیمت‌های پیشین خود را شکست و طبق داده‌های TradingView در 14 آوریل به مرز 65000 دلار نیز رسید.

طی روزهای اخیر اما بیت کوین به نزول خود ادامه داده و به نزدیک 47500 دلار نیز رسیده است. گرچه این نزول، بنا به توییت PlanB خارج از چرخه بیت کوین نبوده و شبیه به نزول‌های گذشته آن است. توییت منتشره شده توسط PlanB همچنین شامل یک جدول از عملکرد ارزش بیت کوین می‌شود که نشان‌دهنده رشد بیت کوین بعد از نزول‌های پیش‌آمده در قیمت آن درگذشته است.

در آخر یک سوال از شما داریم، آیا استخراج بیت کوین با گوشی به صرفه است ؟ اگر پاسخ این سوال را نمیدانید حتما این مقاله را بخوانید تا اطلاعات جامعی از آن کسب نمایید.

 

به گفته تحلیل‌گران، نزول بیت کوین به معنی سقوط آن نیست.

 

 

[irp posts=”31869″ name=”اوج‌گیری بی‌سابقه بیت کوین و مفاد جدید صنعت و معدن برای ماینرها”]

 

اگر میخواهید بدانید هر چند ساتوشی یک بیت کوین می شود در این مقاله به صورت کامل توضیح داده ایم تا اطلاعات جامعی کسب کنید.

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/planb-speculates-that-btc-price-fall-doesn-t-mean-the-end

https://cointelegraph.com/news/governing-body-of-louisiana-gives-bitcoin-its-nod-of-approval

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.