تعداد هولدرهای بیت کوین، بالاتر از 40 میلیون آدرس منحصر به فرد

تعداد هولدرهای بیت کوین، بالاتر از 40 میلیون آدرس منحصر به فرد

روز گذشته وب سایت IntoTheBlock اعلام کرد که هولدرهای بیت کوین مرز 40 میلیون آدرس منحصر به فرد را شکسته است. این افزایش هولدر ها به معنی افزایش مقبولیت و اطمینان به آینده بیت کوین است.

سایت IntoTheBlock یکی از سایت های معروف و معتبر جهانی در حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال است. این سایت داده های مختلف بیت کوین و بلاک چین را رصد می کند. بر اساس همین رصد اطلاعات روز گذشته اعلام شد که بازار بیت کوین توانسته بیش از 40 میلیون هولدر جذب کند.

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

هولدر به کسانی – آدرس هایی – گفته می شود که با دید سرمایه گذاری میان مدت یا بلند مدت وارد بازار بیت کوین می شوند. هولدرها معمولا با توجه به آینده بازار اقدام به سرمایه گذاری در این بازار می کنند. با توجه به افزایش هولدرها از ماه فوریه تا به امروز می توان به این نتیجه رسید که بیت کوین توانسته اعتماد سرمایه گذاران را جلب کند.

 

[irp posts=”38039″ name=”15 روش کسب درآمد از بیت کوین 100% عملی در سال 1400″]

نکته مهم اینجاست که در روزهایی که اروپا و روسیه درگیر جنگ شده اند، غالب سرمایه گذاران علاقه ای به سرمایه گذاری بلند مدت در بازارهای اقتصادی غیر از طلا ندارند. اما بیت کوین به خوبی نشان داد که سیستم اقتصادی بلاک چین سیستمی است که می تواند در این دست از موقعیت ها به کار بیاید.

از طرف دیگر طی هفته های گذشته شرکت ها و برند های بزرگ جهانی از جمله ال جی علاقه مندی خود را برای حضور در این بازار به صورت مستقیم یا غیر مستقیم اعلام کردند. همه این موارد به خوبی نشان می دهد که چرا تعداد علاقه مندان و امیدواران به آینده بیت کوین روند افزایشی به خود گرفته است. با توجه به ورود سرمایه هولدرها به بازار می توان امیدوار بود که بیت کوین بتواند از روند نزولی بلند مدت خود خارج شود. نظر شما چیست؟

 

[irp posts=”46345″ name=”700 هزارمین بلاک شبکه بلاکچین بیت کوین هم استخراج شد!”]

 

منبع:
https://u.today/bitcoin-broke-new-record-40-million-holders-and-counting

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.