تحلیل زوج ارز usdjpy (پنجشنبه 26 خرداد 1401)

تحلیل زوج ارز usdjpy (پنجشنبه 26 خرداد 1401)

در این تحلیل قصد داریم قیمت زوج ارز usdjpy را بررسی کنیم.همانطور که در چارت مشاهده میکنید قیمت در یک روند صعودی قرار دارد که به سقف تاریخی خود برخورد کرده است. همانطور که در تحلیل قبلی این زوج ارز ذکر شد انتظار میرفت قیمت بعد از برخورد به این مقاومت تاریخی اصلاح داشته باشد که این اتفاق هم افتاد. در تایم فریم هفتگی می توانیم به وضوح ترتیب پلکانی را مشاهده کنیم.

[irp posts=”54307″ name=”تحلیل EURUSD (سه‌شنبه 24 خرداد 1401)”]

در تایم فریم روزانه و چهارساعته هم مشخصا روند صعودی است اما به دلیل همان مقاومتی که ذکر شده انتظار میرود قیمت با افت بیشتری همراه شود. در صورتی که یک شکست معتبر برای این مقاومت اتفاق بیفتد می توان انتظار روند صعودی بیشتری داشت اما در حال حاضر قیمت نتوانسته این سقف را به صورت معتبر بشکند.

[irp posts=”54342″ name=”تحلیل زوج ارز eurgbp (چهارشنبه 25 خرداد 1401)”]

 

در تایم فریم یکساعته قیمت در یک کانال قرار گرفته است. همچنین یک cp drive  هم در این شکل مشاهده می شود و به تازگی قیمت این کانال را به سمت پایین شکسته است و در حال پولبک است. می توان انتظار نزول بیشتر داشت و در تایم فریم پایین تر زیر دره های تشکیل شده پوزیشن فروش باز کرد.

 

[irp posts=”54294″ name=”تحلیل NZDUSD (دوشنبه 23 خرداد 1401)”]

 

ازآنجایی‌که بازارهای مالی تحت‌فشار نوسانات بالایی قرار دارند و هر عاملی می‌تواند در آن نوسان ایجاد کند، تحلیل‌های ارائه‌شده در این سایت صرفاً به جهت اطلاع‌رسانی از فضای عمومی بازار ارائه می‌شوند و صرفاً نظرات تحلیل گران هستند.

تحلیل‌ها هیچ‌گونه پیشنهادی برای خرید یا فروش نیست و میداس سرمایه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.