تحلیل زوج ارز usdcad (پنجشنبه 30 تیر 1401)

تحلیل زوج ارز usdcad (پنجشنبه 30 تیر 1401)
تحلیل زوج ارز usdcad
تحلیل نماد usdcad

ترتیب پلکانی خاصی در ماهانه وجود ندارد. در هفتگی نیز ترتیب پلکانی خاصی نیست ولی یک الگوی پین بار نزولی دیده میشود. در روزانه قیمت در یک کانال صعودی قرار دارد که بعد از برخورد به سقف کانال در حال بازگشت به سمت کف کانال است. ترتیب پلکانی روزانه نیز نزولی است.

 

[irp posts=”55143″ name=”تحلیل زوج ارز audchf (چهارشنبه 29 تیر 1401)”]

 

تحلیل زوج ارز usdcad (پنجشنبه 30 تیر 1401)
usdcad

در تایم فریم چهار ساعته یک خط روند شکسته شده است و بعد از پولبک به آن با  ریزش همراه شده است.  در تایم فریم چهار ساعته ناحیه حمایتی قوی بین عدد 1.2860 تا 1.2810 وجود دارد که در گذشته قیمت به آن واکنش نشان داده است. در نتیجه با احتیاط بیشتری نسبت به پوزیشن های فروش عمل می کنیم.

تحلیل زوج ارز usdcad
تحلیل نماد   usdcad تایم فریم 15 دقیقه

 

[irp posts=”55112″ name=”تحلیل USDCHF (سه‌شنبه 28 تیرماه 1401)”]

 

در تایم فریم 15 دقیقه شاهد یک روند نزولی هستیم که دره ها و قله ها زیر همدیگر قرار گرفته است. زیر پایین ترین قیمت روز گذشته می توانیم یک پوزیشن فروش با حجم کم داشته باشیم. به دلیل این که در تایم فریم بالاتر قیمت در کانال صعودی قرار دارد و همچنین ناحیه مقاومتی که اشاره شد؛ پیشنهاد می شود در صورتی که قصد گرفتن این پوزیشن را دارید با حجم کم این کار را انجام دهید. در مورد خرید هم باید صبر کنیم تا یک الگوی صعودی شکل بگیرد.

ازآنجایی‌که بازارهای مالی تحت‌فشار نوسانات بالایی قرار دارند و هر عاملی می‌تواند در آن نوسان ایجاد کند، تحلیل‌های ارائه‌شده در این سایت صرفاً به جهت اطلاع‌رسانی از فضای عمومی بازار ارائه می‌شوند و صرفاً نظرات تحلیل گران هستند.

تحلیل‌ها هیچ‌گونه پیشنهادی برای خرید یا فروش نیست و میداس سرمایه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

 

[irp posts=”55103″ name=”تحلیل NZDCHF (دوشنبه 27 تیرماه 1401)”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.