تحلیل زوج ارز euraud (چهارشنبه 22 تیر 1401)

تحلیل زوج ارز euraud (چهارشنبه 22 تیر 1401)
تحلیل زوج ارز euraud
تحلیل نماد euraud

ترتیب پلکانی ماهانه صعودی است. ترتیب پلکانی هفتگی نزولی است. در هفتگی یک کندل ابر پوشای نزولی مشاهده می شود. با توجه به موارد بالا به نظر می رسد بازار رنجی در تایم فریم های پایین تر داشته باشیم.

 

[irp posts=”55001″ name=”تحلیل GBPCHF (سه‌شنبه 21 تیرماه 1401)”]

 

تحلیل زوج ارز euraud (چهارشنبه 22 تیر 1401)
euraud

در تایم فریم چهار ساعته شاهد یک روند نزولی هستیم که قیمت بعد از برخورد به مقاومت عدد رند و هفتگی اصلاح کرده است. و دوباره به سمت ناحیه حمایتی در حال حرکت است. قیمت به اندازه 23 درصد فیبوناچی اصلاح کرده است پس می توانیم بگوییم که روند نزولی قدرتمندی داشتیم. از طرفی اگر قیمت دوباره به این سطح واکنش نشان دهد شاهد تشکیل یه الگوی دو دره خواهیم بود .

تحلیل زوج ارز euraud
تحلیل نمادeuraudتایم فریم 15 دقیقه

 

[irp posts=”54964″ name=”تحلیل EURUSD (دوشنبه 20 تیرماه 1401)”]

 

در تایم فریم 15 دقیقه دنبال تریگر مناسبی برای ورود می گردیم. می توانیم زیر ناحیه حمایت و مقاومت یک سفارش فروش بعد از پولبک ایجاد کنیم. برای خرید هم دو سناریوی داریم: اول این که با شکست خط روند قرمز رنگ و بعد از پولبک وارد خرید شویم و یا اینکه صبر کنیم تا عدد رند 1.49 به سمت بالا شکسته شود و بعد وارد پوزیشن شویم. برای فروش به ناحیه حمایتی کف ماهانه توجه داشته باشید. برای خرید و فروش با توجه به نواحی حمایت و مقاومت نزدیک به قیمت پیشنهاد میشود حجم را کم کنید.

ازآنجایی‌که بازارهای مالی تحت‌فشار نوسانات بالایی قرار دارند و هر عاملی می‌تواند در آن نوسان ایجاد کند، تحلیل‌های ارائه‌شده در این سایت صرفاً به جهت اطلاع‌رسانی از فضای عمومی بازار ارائه می‌شوند و صرفاً نظرات تحلیل گران هستند.

تحلیل‌ها هیچ‌گونه پیشنهادی برای خرید یا فروش نیست و میداس سرمایه هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

[irp posts=”54951″ name=”تحلیل زوج ارز CADJPY (یکشنبه19 تیر 1401)”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.