تا سال 2026، یک میلیارد نفر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند!

تا سال 2026، یک میلیارد نفر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند!

میشل سیلور، مدیرعامل میکرو استراتژی، اعلام کرده است که انتظار می‌رود تا سال 2026، یک میلیارد نفر سرمایه‌ی خود را به شکل بیت کوین ذخیره خواهند کرد. میشل سیلور در این رابطه با شبکه‌ی CNBC مصاحبه‌ای انجام داده و صحبت‌هایی درباره آینده‌ی بیت کوین مطرح کرده است. لازم به ذکر است که میکرو استراتژی 70 هزار بیت کوین در اختیار دارد و با علم بر این موضوع، خوب است که صحبت‌های مدیرعامل این شرکت را بشنوید. در ادامه با ما همراه باشید.

 

[irp posts=”24798″ name=”انتخاب بیت کوین به عنوان مهریه!!!”]

 

مصاحبه‌ی میشل سیلور با شبکه CNBC

در ابتدای این صحبت، میشل سیلور بیت کوین را شبکه‌ی پولی دیجیتال حکم‌فرما دانست که به‌نوعی به قدرت آن اشاره کرد. وی در ادامه گفت که میلیاردها نفر در آینده بیت کوین را به‌عنوان پس‌انداز انتخاب خواهند کرد. این صحبت‌های سیلور یک روز پس از حرفه‌ای وزیر خزانه‌داری آمریکا بوده است که بیت کوین را پس از سقوط بزرگی که تجربه کرد، ناکارآمد دانسته بود! سیلور در ادامه‌ی مصاحبه گفته است:
داستان ناگفته این است که بیت کوین تکنولوژی پیشرو پیشرویی محسوب می‌شود. ما روزی 7 تا 8 میلیارد نفر را خواهیم دید که شمش طلای دیجیتال (بیت کوین) خود را در موبایل‌هایشان (wallet) خواهند داشت و از آن برای ذخیره‌ی پس‌اندازشان استفاده خواهند کرد.

میشل سیلور با استناد بر پیشرفت سریعی که بیت کوین طی 12 سال انجام داده است و تبدیل‌شدن آن به یک سرمایه‌ی یک تریلیون دلاری، آن را با غول‌های بزرگی مانند اپل و گوگل مقایسه کرد و در ادامه‌ی صحبت‌هایش افزود:

دنیا به چنین چیزی نیاز دارد و می‌توان انتظار داشت که یک میلیارد نفر تا پنج سال دیگر حساب پس‌انداز در موبایلشان خواهند داشت و به چیزی مانند بیت کوین نیاز پیدا خواهند کرد. بیت کوین به‌عنوان پشتوانه‌ای پولی برای معامله گران نسل جدید محسوب می‌شود. تسلا بیشتر از پیش به خرید بیت کوین ادامه خواهد داد.

میشل سیلور اعلام کرده است که شرکت میکرو استراتژی می‌خواهد 900 میلیون دلار دیگر به سرمایه‌گذاری خود بر روی بیت کوین بیفزاید و همچنین در رابطه با شرکت تسلا نیز بیان کرده است که آن‌ها 1 و نیم میلیارد دلار بیت کوین خریده‌اند.

 

[irp posts=”24844″ name=”قیمت بیت کوین به زیر 48 دلار سقوط می‌کند اما آیا بازار درخطر است؟”]

در این میان آقای دن آیویس یکی از تحلیل گران به نام، درباره تسلا و سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین، این‌چنین نظر داده است:

این امری زودگذر نیست. فکر می‌کنم تسلا به سرمایه‌گذاری بیشتر روی بیت کوین ادامه خواهد داد و محصولات خود را با بیت کوین به فروش خواهد رساند.

 

رئیس بانک مرکزی امریکا در صحبتی که چند روز پیش انجام داد گفت:

ما باید روی ارز دیجیتالی که به‌نوعی از دلار حمایت کند کارکنیم.

این یعنی مدیران ارشد اقتصادی امریکا هم نیم‌نگاهی به پذیرش ارز های دیجیتال در کوتاه‌مدت دارند.
با توجه به حجم سرمایه‌گذاری کمپانی‌ها و افراد مشهور دنیا بر روی بیت کوین و همچنین تحلیل‌هایی که برای این ارز دیجیتال منتشر می‌شود، به نظر می‌رسد آینده‌ی روشنی در انتظار بیت کوین باشد اما بازهم باید منتظر بمانیم و ببینیم نتیجه‌ی این جنگ اقتصادی که دنیا را درگیر خودش کرده است، چه خواهد بود!
اخبار بیت کوین و دیگر رمز ارزها را از وب‌سایت ما به‌صورت روزانه پیگیری کنید. و همچنین اگر علاقه مند به آشنایی کیف پول مای سیلیوم و شناسایی نمودار پیوت هستید، این مقاله را مطالعه کنید.

[irp posts=”24824″ name=”ایلان ماسک می‌گوید قیمت بیت کوین و اتریوم بالاست!”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.