بیت کوین و آینده‌ی کمپانی‌ها

بیت کوین و آینده‌ی کمپانی‌ها

اضافه کردن بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال به منابع مالی کسب‌وکارها، امروزه در میان شرکت‌ها و کمپانی‌های مختلف در حال رواج پیدا کردن است و نام های تجاری بزرگی میز این کار را کرده‌اند. دلیل این کار آینده‌ی روشن و امیدوارکننده‌ی این بستر است که باعث حفظ و حتی افزایش ارزش سرمایه‌ی آن شرکت می‌شود.

 

[irp posts=”26552″ name=”آیا کاردانو می‌تواند بیت کوین شود؟!”]

 

بیت کوین در اوایل سال 2021 رشد بی‌نظیری را تجربه کرده است و به بیش از 58000 دلار رسیده بود و حالا به رکورد 61800 دلار نیز رسیده است که تقریباً از اوج شکوفایی 2017-2018 سه برابر بیشتر شده است. ما در حال ورود به دوره‌ای هستیم که مؤسسات شروع به روی آوردن به بیت کوین (BTC) می‌کنند، زیرا بسیاری از کشورها برای پرداخت بدهی‌های در حال افزایش خود، در حال چاپ پول هستند. بدتر اینکه، آن‌ها با خطر تورم غیرقابل‌کنترل نیز روبرو هستند. این طوفان بزرگ توانسته است توجه مؤسسات مختلف مانند صندوق‌های بازنشستگی، صندوق‌های تأمینی و همچنین افرادی باارزش خالص تریلیون دلار برای اولین در مورد بیت کوین را جلب کند. سرمایه‌گذاری شرکتی و سازمان‌دهی دارایی‌های شرکت با استفاده از ارزهای رمزنگاری موضوع اصلی 2021 بوده است، به‌عنوان‌مثال تسلا 1.5 میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده است، یکی از برجسته‌ترین نمونه‌های سرمایه‌گذاری شرکتی در حال حاضر است. علاوه بر دلایل گفته‌شده، کمپانی‌های بزرگ می‌توانند اهمیت و قدرت بیت کوین را تشخیص دهند و آن را به ترازنامه‌ی خود اضافه می‌کنند. ازجمله این شرکت‌ها می‌توان به Goldman Sachs، Standard Chartered، Square، BlackRock، Fidelity Investments، MicroStrategy و… اشاره کرد.

مشکلاتی که بر سر راه وجود دارند!

چشم‌انداز رمزنگاری باید تغییر کند تا بیت کوین بتواند به دنیای سنتی برود. مؤسسات نمی‌توانند از کلیدهای خصوصی استفاده کنند که به‌راحتی گم می‌شوند و با رشته‌های طولانی حروف و اعداد معامله کنند. ریسک سرمایه‌گذاری در صرافی‌های نیز وجود دارد چراکه موارد هک شدن و دزدی زیادی را در آن‌ها دیده‌ایم.

 

[irp posts=”29705″ name=”ارزش کل بازار بیت کوین به زیر یک تریلیون دلار کاهش یافت”]

 

مقررات رمزنگاری جدید در ایالات‌متحده با ارائه اطمینان بیشتر در حوزه‌های قضایی، نگهداری ارزهای رمز پایه را آسان‌تر و قابل‌قبول می‌کند. فقط ماه گذشته در ایالات‌متحده، دفتر نظارت بر ارزهای دیجیتال، اطمینان نظارتی موردنیاز در مورد فعالیت‌های رمزنگاری را ارائه داد. برایان بروکس، مسئول نظارت بر ارزهای دیجیتال، اظهار داشت که دسترسی به بلاک چین هایی مانند بیت کوین یا اتریوم، نگه‌داری ارزهای این بسترها به‌طور مستقیم یا از طرف مشتریان به‌طور عمومی مجاز است. به‌عبارت‌دیگر، این مجوز امکان این را می‌دهد تا بانک‌ها به‌طور فعال درگیر ارزهای دیجیتال شوند که گامی عظیم در جهت ارتقا رمز ارزها به‌حساب می‌آید. باوجود تنظیم این قوانین مفید و همچنین افزایش سطح نظارت و امنیت در این بستر، احتمالاً روند حضور کمپانی‌ها و حتی بانک‌ها در بازار ارزهای دیجیتال سریع‌تر خواهد شد و این امر می‌تواند یک تسریع‌کننده برای دنیای کرپتو رمز ارزها باشد و رشد بزرگی در قیمت و قدرت آن‌ها ایجاد کند.
در یک مقاله درباره مضرات دستگاه بیت کوین برای انسان به صورت مفصل توضیح داده ایم اگر فکر میکنید اطلاعات خوبی از این موضوع ندارید حتما به این مقاله سری بزنید 🙂

 

[irp posts=”26216″ name=”بیت کوین چیست؟ 0 تا 100 دانستنی‌های مهم بیت کوین”]

 

لینک منبع: https://cointelegraph.com/news/the-bitcoin-boom-the-future-of-the-company-balance-sheet

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.