بیت کوین همچنان در مسیر نزولی

روز گذشته بیت کوین با کاهش 6 درصدی مواجه و به قیمت 38 هزار دلاری رسید. این اتفاق بعد از اوج نسبتا خوب بیت کوین طی روزهای گذشته افتاد. همین موضوع باعث شد تا بار دیگر نگاه دقیق تری به وضعیت بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین داشته باشیم.

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

امروز بیت کوین حدود 43 درصد از اوج قیمتی خود فاصله گرفته است. از آن روز ( 10 نوامبر 2021 ) تا به امروز بیت کوین درگیر یک کانال نزولی نسبتا بلند مدت شده است. اگر بخواهیم دقیق تر نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که بیت کوین در صعود اخیر خود به مرز 45 هزار دلاری نیز نتوانست این کانال را بشکند و بعد از برخورد به سقف کانال روند نزولی جدیدی را اختیار کرده است.

 

[irp posts=”25926″ name=”از اصول اولیه بیت کوین چه میدانید؟ آشنایی با 7 حقیقت در مورد بیت کوین”]

به نظر می رسد که این روند نزولی تا کانال های قیمتی 35 هزار و 30 هزار دلاری ادامه دار باشد. اگر بیت کوین بتواند خود را از دست این کانال معتبر نزولی خارج کند می توان امیدوار بود که روند صعودی واقعی بیت کوین شروع شود. البته با توجه با افزایش تقاضا در بازار و افزایش کاربرد بیت کوین این امید وجود دارد که بیت کوین از کانال 38 هزار دلاری بتواند خودش را نجات دهد. حال تنها باید دید که بیت کوین در آینده چه روندی را پیش خواهد گرفت. پیشنهاد ما این است مادامی که بیت کوین در این کانال نزولی بلند مدت گرفتار شده از سرمایه گذاری بلند مدت و جدی در این ارز خودداری کنید.

 

[irp posts=”30302″ name=”تسلا با بیت کوین اجاره خانه می‌دهد؟”]

 

منبع:
https://u.today/breaking-bitcoin-drops-below-40k-as-sell-off-intensifies

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.