بیت کوین رایگان به کمک جدیدترین سایت‌های ۲۰۲۱ و انواع روش کسب ارزدیجیتال

بیت کوین رایگان

هرکسی که کمی از دنیای ارزهای دیجیتال اطلاعات داشته باشد مسلماً اصطلاح بیتکوین رایگان را چندین و چند بار شنیده است؛ اما مسئله‌ای که وجود دارد آیا بیت کویین رایگان واقعیت دارد؟ یا صرفاً نقش پنیری را بازی می‌کند که روی تله‌موش قرارگرفته است؟ در این مقاله در مورد دریافت 1 بیت کوین رایگان و آموزش بیت کوین رایگان و… میخواهیم به شما توضیح دهیم پس با ما همراه باشید.

درواقع امروز نمی‌توانیم پاسخ چندان مشخصی به این مسئله بدهیم و عملاً بیان کنیم که بیت کوین رایگان وجود خارجی دارد یا نه؛ اما چیزی که می‌توانیم به قطعیت به آن اشاره‌کنیم این است که عملاً هیچ‌وقت هیچ‌چیز در دنیای اقتصادی رایگان نبوده و نخواهد بود. هر چیزی را که با عنوان ” رایگان ” همراه بوده در آن شک کنید و مطمئن باشید که پشت پرده‌هایی دارد. اگر نمیدانید ارزهای دیجیتال چگونه کار می‌کنند؟ و  میخواهید درباره حملات سایبری به بیت کوین هم بیشتر بدانید حتما این مقالات را بخوانید.

همین قانون و قاعده در مورد بیت کوین رایگان نیز وجود دارد؛ اما این مسئله با افزایش قیمت ناگهانی بیت کوین و رسیدن به اعداد جالب‌توجهی بسیار بیشتر موردتوجه اهالی اقتصاد به‌خصوص تازه‌کاران قرارگرفته است و آن‌ها مدام در حال جست‌وجوی عنوان‌هایی مانند:

· ثبت نام بیت کوین رایگان
· دریافت 1 بیت کوین رایگان
· به دست آوردن بیت کوین رایگان
· سایت بیت کوین رایگان
. سایت استخراج بیت کوین رایگان
· آموزش بیت کوین رایگان
· چگونه بیت کوین رایگان بگیریم؟
· سایت‌هایی که بیت کوین رایگان می‌دهند
· ساده‌ترین راه به دست آوردن بیت کوین
· نحوه دریافت بیت کوین رایگان
· جدیدترین ارز دیجیتال رایگان
· و ده ها مورد دیگر

نکته جالب‌توجه اینجاست که با جست‌وجوی هرکدام از این عنوان‌ها سایت‌هایی به نظر معتبر به ما نشان داده می‌شود که احتمالاً پاسخ‌های درخور توجهی خواهند داشت؛ اما یادتان باشد، کسی که بداند بیت کوین رایگان چگونه به دست می‌آید یا ساده‌ترین راه به دست آوردن بیت کوین را بداند، مسلماً نیازی به اطلاع‌رسانی آن نخواهد داشت!

 

بیت کوین رایگان از افسانه تا واقعیت

 

روزگاری بیت کوین قیمتی کمتر از یک دلار داشت و همین موضوع باعث شده بود بیت کوین یک نوع سرگرمی و یک نوع بازی اقتصادی جالب برای جذب مخاطب محسوب شود. در آن روزگار که با صد هزار تومان هم می‌شد چند واحد بیت کوین خریداری کرد مسلماً سایت‌ها و افرادی پیدا می‌شدند که بخواهند به هر دلیل بیت کوین رایگان به بقیه بدهند اما امروز هر واحد بیت کوین قیمتی برابر با 60 هزار دلار دارد. حال شما انتظار دارید کسی بخواهد 60 هزار دلار خرج کند تا شما بتوانید اقدام به دریافت 1 بیت کوین رایگان کنید؟

از طرف دیگر نه‌تنها یک واحد بیت کوین، مسلماً ساتوشی نیز ارزش خاص خودش را پیداکرده است ازاین‌رو به‌طورکلی چندان صرفه اقتصادی ندارد که یک سایت یا یک شرکت یا هر چیزی دیگر اقدام به ارائه بیتکوین رایگان کند؛ اما با یک جست‌وجو در اینترنت بر اساس عنوان‌های داده‌شده به‌راحتی می‌توانید انواع سایت بیت کوین رایگان را می‌توانید پیدا کنید که اتفاقاً معتبر هم است.

پس داستان چیست؟ چرا هنوز سایت‌هایی که بیت کوین رایگان می‌دهند هنوز وجود دارند و اتفاقاً بسیار پرکارتر هم شده‌اند؟ قبل از آن‌که بخواهیم بدانیم چگونه بیت کوین رایگان بگیریم، بهتر است با پشت پرده این داستان کمی آشنا شویم. با ما همراه باشید.

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

 

ثبت‌نام بیت کوین رایگان
دریافت 1 بیت کوین رایگان

دنیای اینترنت و مسئله‌ای تحت عنوان مخاطب

 

در فضای مجازی و اینترنت تنها دو چیز است که ارزشمند است و مابقی مفاهیم تنها حاشیه‌ای هستند که چندان به درد نمی‌خورند. اطلاعات و مخاطب دو مفهوم بسیار مهم در دنیای اینترنت است. اطلاعات تنها عامل واقعی در دنیای اینترنت است که از مجراهای مختلف عبور می‌کند. این اطلاعات در صورت طبقه‌بندی شدن می‌تواند مانند یک طلا برای گروه‌های تجاری و سیاسی اهمیت داشته باشد؛ اما مخاطب چیزی است که هرکسی در دنیای اینترنت به دنبال آن است.

شما در اینترنت فعالیت می‌کنید، به دنبال چیزی جز مخاطب نیستید. این مخاطب است که می‌تواند باعث شود که شما معتبر شوید و بر اساس این اعتبار است که می‌توانید درآمدزایی داشته باشید. ساده‌ترین و بهترین نوع درآمدزایی دراین‌بین چیزی جز جذب تبلیغات نیست!

در دنیای اقتصاد هرجایی که توده‌ای از انسان‌ها به هر دلیل حضورداشته باشند بهترین نقطه برای انجام تبلیغات محسوب می‌شود. ازاین‌رو اقتصاد اهمیت زیادی به مخاطب می‌دهد. حال شما اگر صاحب این محل پرمخاطب باشید، می‌توانید محصولی را بفروشید، تبلیغ کنید یا از این سیل مخاطبان درجایی درست استفاده کنید. ازاین‌رو عملاً تمام سایت‌ها صفحه‌های مجازی به هر نحوی در پی جذب مخاطب هستند.

حال که بیت کوین این‌همه سروصدا به پا کرده است، چرا از آن در جهت جذب مخاطب استفاده نشود؟ بسیاری از سایت‌ها با شیوه‌های مختلف از بیت کوین استفاده می‌کنند. برخی ادعا می‌کنند که ماینینگ را راحت‌تر می‌کنند و برخی دیگر ادعا می‌کنند که امکان به دست آوردن بیتکوین رایگان را برای شما فراهم کرده‌اند! حال به نظر شما کدام‌یک واقعی‌تر است؟!

بیت کوین رایگان واقعیت دارد!

 

تا اینجای داستان به‌خوبی متوجه شدیم که گربه محض رضای خدا موش نمی‌گیرد! بلکه هدف بسیار جذابی را این‌گونه سایت‌ها دنبال می‌کنند؛ بنابراین باهدف کلی سایت‌ها که بیشتر بر اساس جذب مخاطب است آشنا شدیم؛ اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که کاربر کاری با این هدف ندارد! در کلام ساده‌تر ما به‌عنوان کاربر تنها می‌خواهیم بیت کوین رایگان خودمان را دریافت کنیم. حال ما را هم جزو مخاطبان خودش حساب کند و بر اساس آن اعتبار کسب کند، ضرری به ما نمی‌رسد. بله این مسئله و این طرز تفکر کاملاً درست است.

ازاین‌رو بیایید نگاه دقیق‌ترین به انواع سایت‌های مختلف که در این زمینه فعالیت می‌کنند بیندازیم. به‌طورکلی این سایت‌ها به سه دسته اساسی تقسیم‌بندی می‌شوند. دسته اول به فاست ها معروف هستند. فاست در زبان انگلیسی به معنی قطره‌چکانی است. ازاین‌رو کاملاً مشخص است که درآمد در این‌گونه سایت‌ها کم است اما کاملاً ساده به دست می‌آید.

شما هرچند دقیقه یک‌بار (بستگی به نوع سایت) اقدام به دریافت تعداد ساتوشی مشخصی می‌کنید. دسته سوم بر اساس لینک کار می‌کنند. شما به ازای معرفی لینک مشخصی از سایت و جذب مخاطب به‌صورت هرمی برای همیشه می‌توانید پورسانت خودتان را به بیت کوین دریافت کنید. در نوع آخر نیز شما بر اساس این‌که سایت یا صفحه‌ای پرمخاطب دارید می‌توانید با همکاری سایت‌های بزرگ تبلیغاتی لینک‌ها و بنرهای تبلیغاتی آن‌ها را در صفحه خود قرار دهید.

در این حالت هزینه این تبلیغات به شما به‌صورت بیت کوین واریز می‌شود. البته این‌که این هزینه بستگی به میزان کلیک خوردن و ویو مشتریان و کاربران شما دارد. این‌ها راه‌های کلی است که سایت‌ها برای دادن بیت کوین رایگان در پیش‌گرفته‌اند. در ادامه هرکدام را به‌صورت مجزا توضیح خواهیم داد و بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

 

بیت کوین رایگان به کمک جدیدترین سایت‌های 2021 و انواع روش کسب آن
جدیدترین ارز دیجیتال رایگان

بیت کوین رایگان و سایت‌های فاست

 

سایت‌های فاست ساده‌ترین و البته مطرح ترین ترین سایت‌هایی هستند که اقدام به بیت کویین رایگان می‌کنند. اکثر کسانی که به دنبال یافتن راهی برای نحوه دریافت بیت کوین رایگان هستند در اولین قدم به این سایت‌ها برخورد می‌کنند. غالباً این سایت‌ها بیشتر شبیه به یک نوع کلاه‌برداری هستند.

آن‌ها در قبال حضور شما و زدن یک دکمه وعده چند ساتوشی بیت کوین را به شما می‌دهند و شما در ازای حضور پشت سر هم ‌مقداری ساتوشی بسیار کمی جمع‌آوری خواهید کرد. (ساتوشی چیست) از طرف دیگر شما تصور کنید که با جمع‌کردن هر 15 ساتوشی در مدت‌زمان هر یک ساعت یک‌بار بعد از مدت‌ها به مقدار نسبتاً قابل‌توجهی رسیده‌اید. اولین مشکلی که این سایت‌ها دارند این است که حداقل سطح برداشت در نظر گرفته‌اند؛ بنابراین شما باید تا مدت‌زمان طولانی اقدام به جمع‌آوری بیت کوین رایگان کنید.

از طرف دیگر این سایت‌ها معمولاً تا زمانی که اقدام به برداشت نکرده‌اید با شما دوست هستند، مادامی‌که دست به برداشت حساب خود می‌زنید تازه متوجه انواع بهانه ها و موانع قانونی خواهید شد. اینجا متوجه خواهید شد که بیتکوین رایگان نیز چندان رایگان نیست. وقت و هزینه بالایی برای جمع‌کردن این مقدار انجام داده‌اید درحالی‌که هیچ برداشتی نمی‌توانید بکنید.
برخی از این سایت‌ها که به‌صورت قدیمی و معتبر فعالیت می‌کنند چه سایت هایی هستند؟

· Cointiply: از سال 2018 فعالیت می‌کند و یکی از معتبرترین و پربازدیدی‌ترین‌ها محسوب می‌شود. این سایت راه‌های مختلفی برای دریافت بیت کوین رایگان در نظر گرفته است.
· BonusBitcoin: این سایت نیز جزو قدیمی‌های این دسته از سایت‌ها محسوب می‌شود. شما هر 15 دقیقه می‌توانید اقدام به دریافت 24 ساتوشی کنید.
· Moon Bitcoin: این سایت نیز از اعتبار خوبی برخوردار است. شما می‌توانید هر 5 دقیقه اقدام به دریافت 10 ساتوشی کنید.

 

سایت بیت کوین رایگان
ثبت نام ارز دیجیتال رایگان

توجه داشته باشید که برخی از این سایت‌ها به‌صورت شانسی و به حالت قمار اقدام به اعطای بیت کوین رایگان می‌کنند. به نظر به آن‌ها اعتماد نکنید بهتر باشد!

 

بیت کوین رایگان به کمک جدیدترین سایت‌های 2021 و انواع روش کسب آن

پیوندها و لینک‌های ارجاعی

 

همان‌طور که بیان کردیم جذب و نگهداری مخاطب اهمیت بسیار بالایی دارد. ازاین‌رو بسیاری از سایت‌های معتبر در زمینه‌های مختلف برای جذب مخاطب و تشویق مخاطب نسبت به تبلیغ این سایت‌ها اقدام به اعطای بیت کوین رایگان می‌کنند. هر کاربر که می‌خواهد از این بیت کوین ها استفاده کند باید لینک مخصوص خود را دریافت کند و بر اساس این لینک اقدام به جذب مخاطب برای سایت کند. به تعداد کسانی که از طریق این لینک وارد سایت می‌شوند درصد مشخصی بیت کوین تعلق می‌گیرد. نکته مهم این است که این داستان به‌صورت هرمی‌خواهد بود.

بسیاری از صرافی‌های حوزه ارزهای دیجیتال از این موضوع استفاده می‌کنند. به نظر می‌رسد اگر به دنبال کسب درآمد و به دست آوردن بیت کوین رایگان هستید، این راه می‌تواند کاملاً مؤثر و مطمئن باشد. به‌خصوص این‌که صرافی‌ها بزرگی مانند بایننس و پکس فول ازاین‌روش استفاده می‌کنند. توجه داشته باشید که شما با استفاده ازاین‌روش می‌توانید تا 50 درصد کارمزد فرد جذب‌شده را نیز دریافت کنید. این پیشنهادی است که بایننس برای شما دارد!

بنابراین به نظر می‌رسد اگر به دنبال پیدا کردن مسیری برای کسب بیت کوین رایگان هستید، این راه می‌تواند کاملاً مؤثر و قابل‌اطمینان باشد. به‌هرحال بایننس یا صرافی‌های بزرگ دیگر اسم و رسم بزرگی در بازار دارند.

 

[irp posts=”21540″ name=”آموزش تبدیل بیت کوین به ریال، چگونه بیت کوین خود را تبدیل کنیم؟”]

 

چگونه بیت کوین رایگان بگیریم
ثبت نام بیت کوین رایگان

همکاری با سایت‌های تبلیغاتی برای بیت کوین رایگان

برخی از سایت‌های تبلیغاتی ابتکاری جالب به خرج داده‌اند. آن‌ها با استفاده از مسئله پورسانت و اعطای بیت کوین رایگان سایت‌ها و صفحات خورد با تعدادی محدود مخاطب را به سمت خود جذب می‌کنند. این صفحات با قرار دادن بنرها و لینک‌های مخصوص تبلیغاتی به میزان موردتوجه قرار گرفتن این صفحات سرمایه خوبی می‌توانند از سایت اصلی دریافت کنند. این روش به‌نوعی یک بازی برد برد میان کارفرما، سایت اصلی تبلیغات و صفحات کوچک‌تر است. در این حالت سود میان این سه تقسیم می‌شود اما تعداد جذب مخاطب بیشتر و این یعنی اعتبار بالاتر و سود بالاتر!

برخی دیگر از این سایت‌ها به شیوه‌ای دیگر سعی می‌کنند بنرهای تبلیغاتی خودشان را مطرح کنند. این سایت‌ها که از قدیم‌الایام نیز وجود داشته‌اند، به سایت‌های کلیک معروف هستند. یک سری بنرو تبلیغات در این سایت‌ها وجود دارد و شما باید روی آن‌ها کلیک کنید و بعد از باز شدن چندثانیه‌ای را در سایت بمانید، بعدازاین اتفاق مقدار مشخصی هدیه و جایزه به شما تعلق می‌گیرد. در گذشته این جوایز به‌صورت دلاری بوده است که امروزه برخی از این سایت‌ها به‌صورت دادن بیت کویین رایگان این کار را انجام می‌دهند. نمونه‌ای از مهم‌ترین سایت‌ها در این حوزه عبارت‌اند از:

سایت‌های تبلیغاتی برای بیت کوین رایگان چه سایت هایی هستند؟

· CoinTraffic
· Coinzilla
· Bitmedia

 

بیت کوین رایگان به کمک جدیدترین سایت‌های 2021 و انواع روش کسب آن
جدیدترین ارز دیجیتال رایگان

بیت کوین رایگان و مسئله مهم امنیتی

همیشه در مورد هر چیز رایگان شک کنید! یادتان باشد که پنیر رایگان فقط در تله‌موش پیدا می‌شود. این جمله‌ای است که می‌تواند شمارا از بسیاری مشکلات نجات دهد. درواقع با افزایش قیمت بیت کوین (قیمت بیت کوین چیست)  بسیاری علاقه شدیدی به داشتن این طلای دیجیتالی پیداکرده‌اند. همین علاقه دلیل کافی است تا بدون تحقیق و تفکر کافی در دام‌های گسترده کلاه‌برداران بیفتید.

در کلام ساده‌تر کلاه‌برداران هیچ‌گاه نمی‌توانند به‌صورت مستقیم به بیت کوین و یا سایر رمز ارزها دسترسی داشته باشند؛ اما این دلیل نمی‌شود که آن‌ها نتوانند شمارا وادار به این کار کنند که خودتان با دستان خودتان بیت کوین های خودتان را به آن‌ها بدهید. مثلاً برخی از آن‌ها به بهانه ثبت‌ نام بیت کوین رایگان و یا آموزش بیت کوین رایگان از شما می‌خواهند که مقدار مشخصی بیت کوین به آن‌ها بدهید یا حتی برخی نیز کار بسیار جذاب‌تری می‌کنند.

به بهانه‌ی بیت کوین رایگان و واریز این مقدار بیت کوین، از شما رمز کیف پولتان را می‌خواهند و یا حتی برخی دیگر مدعی هستند تنها در صورتی بیت کوین رایگان به شما تعلق می‌گیرد که از طریق این سایت اقدام به افتتاح حساب بیت کوین کنید؛ بنابراین بیت کوین رایگان در اینجا طعمه‌ای بیش نیست و متأسفانه بسیاری درگیر این موضوع می‌شوند.(برای اینکه با طریقه ساخت کیف پول بیت کوین و معایب دوج کوین آشنا شوید حتما این مقاله را بخوانید)

 

[irp posts=”36669″ name=”متخصص حوزه مالی، جان دالبی، به NYDIG می‌پیوندد”]

چگونه ارز دیجیتال رایگان بگیریم؟
ساتوشی رایگان

چگونه ارز دیجیتال رایگان بگیریم؟

تا به اینجا به طور اختصاصی در مورد ارز دیجیتال بیت کوین و دریافت رایگان آن صحبت کردیم و با انواع روش های آن آشنا شدیم. حال سوال اصلی این است که آیا می توان سراغ دریافت دیگر ارزهای دیجیتال رایگان رفت؟

روی بهتر سوال این است که آیا امکان دریافت رایگان دیگر ارزهای بازار وجود دارد یا خیر؟ اگر وجود دارد چگونه می توان این کار را انجام داد؟
به طور کلی در مورد کسب درآمد بیت کوین رایگان گفتیم که سایت های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند. همین موضوع در مورد سایر روش های درآمد ارزهای دیجیتال نیز صادق است.

یعنی شما می توانید با استفاده از همین روش ها ارز دیجیتال مورد نظر خودتان را به صورت رایگان به دست بیاورید. به طور مثال شما می توانید با همکاری سایت های تبلیغاتی بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال را به صورت رایگان به دست بیاورید. اما همانطور که بیان کردیم غالب این سایت ها با هدف سوءاستفاده و کلاهبرداری وارد میدان می شوند. از این رو نمی توان به سادگی معتبرترین سایت بیت کوین رایگان را پیدا کرد. سایت های مختلفی در سطح اینترنت وجود دارد که پیشنهاد ما این است سراغ آن ها نروید.

اما فارغ از سایت دریافت بیت کوین رایگان، یک روش معتبر برای دریافت ارز دیجیتال رایگان وجود دارد. این روش که ایردراپ شهرت دارد برای ارزهای دیجیتال جدید مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه بیشتر با این مفهوم آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

 

ایردراپ چیست؟

 

بازار ارزهای دیجیتال تماما بر اساس کاربری کار می کند. این بازار مادامی که کاربردی داشته باشد ارزش بالایی خواهد داشت. اما زمانی که کاربری خود را از دست بدهد عملا بازار بی ارزش خواهد شد. این مسئله در مورد تمامی ارزهای دیجیتال صادق است. اگر روزی برسد که بیت کوین مورد استفاده قرار نگیرد و کسی به واسطه آن معامله ای را انجام ندهد، عملا بیت کوین قیمت فضایی خود را از دست می دهد و به رقم های بسیار پایین سقوط می کند.

حال بیایید تصور کنید که شما یک توسعه دهنده هستید و می خواهید ارز دیجیتال جدیدی وارد بازار کنید. این ارز در ابتدای مسیر هیچ طرفدار یا سرمایه گذار خاصی در بازار ندارد. مادامی که شما نشان ندهید که این ارز کاربری دارد عملا نمی توانید امیدوار باشید که این ارز دیجیتال ارزشمند شود.

بنابراین در ابتدای مسیر شما کار سختی پیش رو دارید. شما باید کاری کنید که این ارز دیده شود و در بین کاربران اینترنتی کاربری بالایی پیدا کند. شما برای این کار باید ارز دیجیتال خودتان را به صورت رایگان در اختیار دیگران قرار دهید و تنها ثابت کنید که این ارز کاربری بالایی می تواند داشته باشد. رایگان در اختیار دیگران قرار دادن یک ارز دیجیتال جدید را ایردراپ می گویند.

معمولا ارز های دیجیتال جدید که قصد دارند کاربری خودشان را معرفی کنند و به نوعی جایی در دل کاربران اینترنتی پیدا کنند، از این روش استفاده می کنند. شما به عنوان کاربر برای دریافت این ایردراپ ها یا ارزهای دیجیتال رایگان تنها کافی است به سایت رسمی آن ارز دیجیتال مراجعه کنید. معمولا در این سایت توضیحاتی برای دریافت این ایردراپ داده می شود.

نکته مهم دیگری که باید بدانید این است که برخی از ارزهای دیجیتال مطرح و قدیمی نیز اقدام به ایدراپ می کنند. این کار به چند دلیل صورت می گیرد. ممکن است ارز دیجیتال در جهت بازگشت به روزهای اوج و یادآوری خود نیاز به ایردراپ داشته باشد. در این شرایط معمولا ویژگی نو و جدید نیز معرفی می شود. شرایط و دلایل دیگری نیز می توان برای این ایردراپ ها پیدا کرد. چیزی که در این جا اهمیت دارد این است که ایردراپ ها از اعتبار خوبی برخوردار هستند. اما شما باید بدانید که این ارز دیجیتال آیا می تواند آینده خوبی داشته باشد که بخواهید در ایردراپ آن شرکت کنید.

نکته دیگر این است که برای دریافت بیت کوین رایگان یا ساتوشی رایگان عموما نمی توانید از ایردراپ بهره ببرید. زیرا این ارز دیجیتال اساسا کاربری بسیار زیادی دارد و نیازی برای ایردراپ نیست. همچنین نکته مهم دیگر این است که معمولا توکن ها اقدام به ایردراپ می کنند. کوین ها از فرمول استخراج و یافتن به دست می آیند و این مسئله سختی کار را افزایش می دهد. بنابراین شرکت ها و توسعه دهندگان کوین ها معمولا اقدام به ایردراپ نمی کنند. زیرا اساسا این روش در ارزهایی انجام پذیر است که از نظر ذخایر دیجیتالی مشکلی وجود نداشته باشد. این در حالی است که کوین ها به روش استخراج و جست و جو به دست می آیند و نمی توان این مقدار را به صورت ایردراپ از دست داد!

معتبرترین سایت بیت کوین رایگان
استخراج بیت کوین رایگان – بهترین سایت بازی بیت کوین

چند نکته در مورد بهترین ارز دیجیتال رایگان

تا به این جا با اشکال مختلف دریافت ارز دیجیتال رایگان آشنا شدیم. در این بین چند نکته وجود دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.
نکته اول این است که در بازار هزاران ارز دیجیتال به شکل های مختلف وجود دارد. هر کدام از این ارزهای دیجیتال به نحوی به بازار معرفی شده اند. اما نکته اینجاست که لزوما همه این ارزها موفق نبوده و نیستند. از بسیاری از این ارز ها تنها نامی باقی مانده است. پس لزوما پیدا کردن یک ارز دیجیتال رایگان اهمیت ندارد. این موضوع مهم است که یک ارز دیجیتال رایگان و کارآمد پیدا کنید.

نکته مهم دیگر این است که در بازار تعداد کوین ها بسیار کمتر است توکن ها می باشد. از این رو خود به خود ارزش کوین ها بیشتر از توکن هاست. از این رو کوین های رایگان ارزشی به مراتب بالاتر از توکن ها دارند.

نکته مهم مسائلی مانند سایت های ارز دیجیتال رایگان، بهترین سایت بازی بیت کوین و یا سایت هایی که ارز دیجیتال رایگان می دهند، می باشد. بسیاری از این سایت ها هدی جز کلاهبرداری ندارند. به بیان ساده تر یادتان باشد که در دنیای اقتصاد هیچ چیز رایگان نیست. به هر حال شما باید کاری انجام دهید و در قبال آن کار انتظار دریافت بیت کوین یا ارز دیجیتال داشته باشید.
برخی از این کارها به نظر ساده و پیش پا افتاده است است که باعث شده این تصور ایجاد شود که بیت کوین و ارز دیجیتال به شکل رایگان اهدا می شود. برخی از معتبرترین این سایت ها عبارتند از:

Cointiply:
این سایت یکی از مشهورترین و معتبرترین سایت های فاست در جهان محسوب می شود. این سایت از سال 2018 کار خود را آغاز کرده است. همانطور که در بالاتر گفتیم در سایت های فاست شما با کلیک کردن و بازدید سایت های معرفی شده جایزه خود را دریافت می کنید. این سایت خوش حساب است و شما بعد از رسیدن به حد نصاب مناسب می توانید وجه خودتان را دریافت کنید. از نکات مثبت این سایت می توان به طرح های متنوع این سایت اشاره کرد. در این سایت شما می توانید به شکل های مختلف از جمله دیدن فیلم و … بت کوین و ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید.

BonusBitcoin:
این سایت نیز از جمله مشهورترین سایت های فاست در جهان محسوب می شود. در این سایت شما می توانید هر 15 دقیقه حدود 24 ساتوشی به دست بیاورید. یعنی اگر شما بخواهید به رقم قابل معامله ای برسید احتمالا باید حداقل بیش از 10 ساعت تلاش کنید تا به هزار ساتوشی برسید. البته این زمان چندان طولانی برای رسیدن به بیت کوین و ارز دیجیتال رایگان محسوب نمی شود. همچنین شما در این سایت می توانید از روش های مختلف کسب درآمد داشته باشید.

crypto.jobs:
یکی از بهترین سایت ها در حوزه کاریابی ارزهای دیجیتال در جهان محسوب می شود. در این سایت شما می توانید با کارفرما های مختلف ارتباط برقرار کنید و پروژه های مختلفی را پذیرش کنید. در این سایت پروژه ها بر اساس ارزهای دیجیتال تعریف می شود. یعنی شما دست مزد خود را به صورت ارزهای دیجیتال دریافت خواهید کرد. این مسئله باعث شده است که کاریابی به صورت بین المللی و جهانی ساده تر شود. در این سایت می توانید یاد بگیرید که چطور بیت کوین رایگان بگیرید.

چند نکته در مورد بهترین ارز دیجیتال رایگان
سایت دریافت بیت کوین رایگان

پایان سخن از بیت کوین رایگان

 

به‌طورکلی هر چیزی که رایگان باشد جذابیت خاص خودش را دارد. حال این‌که بیت کوین عملاً ارزش بسیار بالایی دارد و بیت کوین رایگان می‌تواند بسیار جذاب‌تر از چیزی باشد که فکر می‌کنیم؛ اما در این مقاله به‌خوبی متوجه شدیم که بیت کوین رایگان چندان هم رایگان نیست و ده ها ترفند و روش خاص خودش را دارد.

به نظر می‌رسد که بهترین راه استفاده از بیت کوین رایگان همکاری با صرافی‌های معتبر مانند بایننس می‌باشند. به‌هرحال این‌گونه سایت‌ها امتحان خودشان را پس داده‌اند. در نظر داشته باشید که در این مسیر بسیاری به بهانه بیت کوین رایگان اقدام به کلاه‌برداری و سو استفاده می‌کنند. ازاین‌رو سعی کنید کمتر دست به بیت کوین رایگان بزنید یا در این مسیر حداقل هوشیاری کامل داشته باشید و به بسیاری از سایت‌ها اعتماد نکنید.

به نظر می‌رسد بهترین راه برای ثروتمند شدن به‌جای استفاده از بیت کوین رایگان و راه‌های میانبر دیگر کسب دانش و تجربه بالا و ریسک‌پذیری است. هیچ ثروتمندی را نمی‌توانید پیدا کنید که از طریق چیزهایی مانند بیت کوین مجانی یا هر چیز دیگر پولدار شده باشد؛ بنابراین سعی کنید راه مستقیم اما مطمئن را انتخاب کنید. یادتان باشد گاهی مسیرهای کوتاه تنها تله‌ای هستند که باعث می‌شوند شما هیچ‌گاه به هدف واقعی خودتان نرسید.

به نظر شما بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی چه صرافی است؟ اگر میخواهید اطلاعات بیشتری بدانید به این مقاله مراجعه کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
issar
2 سال قبل

الان که بهترین سایت کسب بیتکوین و ارزدیجیتال آکاکلیک به نظرم یه نگاهی بهش بندازین

اسکریپت
2 سال قبل

سلام. ممنون بسیار آموزنده بود

بیتا بخشی
بیتا بخشی
2 سال قبل

ثبت نام ارز دیجیتال رایگان هم وجود داره؟

farhad solymani
farhad solymani
1 سال قبل

صرافی هایی که ارز رایگان میدهند کدوما هستن؟ اصلا داریم این چنین چیزی رو؟

sevin
sevin
1 سال قبل

سایت استخراج بیت کوین رایگان چه سایتی هستش؟

محسن
محسن
1 سال قبل

سلام دوستان کسی پنیر مفتی نمیده به آأم باید تلاش کنید و خودتون هم یه سرمایه داشته باشید وگرنه این طور نیست با جیب خالی بیای توی کریپتو میلیونر بشی
با تشکر از سایت خوبتون 🙂

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.