بیت کوین دوباره رکورد می‌زند؟!

بیت کوین دوباره رکورد می‌زند؟!

درحالی‌که بیت کوین رشد بزرگی را در ابتدای امسال تجربه کرده بود، پس‌ازآن دچار بحرانی دوره‌ای شد و دوباره افت قیمت رخ داد. حالا به نظر می‌رسد بیت کوین برای رکوردشکنی دیگری آماده‌شده است. این ارز با تثبیت خود در کانال 59 هزار دلار، به دنبال عبور از مقاومت 60 هزار دلار است.

 

[irp posts=”29906″ name=”آمریکا دلار چاپ می کند، بیت کوین گران می شود؟”]

 

بر اساس گزارش بنکر، ارزش کل بازار کریپتوکارنسی به 1930 میلیارد دلار رسیده است و نسبت به روز گذشته 1.68 درصد رشد داشته است. سهم بیت کوین از این رقم، معادل 60 درصد و اتریوم نیز 12 درصد هست. بیت کوین در سال 2009 ایجاد شد و در این مدت به چنین قدرتی در میان دیگر ارزها دست پیداکرده است.

سهم ارزها از ارزش کل بازار

بیت کوین که با نماد BTC شناخته می‌شود، یک ارز و دارایی دیجیتال به‌حساب می‌آید و باارزشی معادل 1.12 تریلیون دلار، اولین رتبه را در اختیار خود دارد در صدر جدول ارزهای دیجیتال قرار دارد.
رمز ارز اتریوم با نماد ETH یک دارای دیجیتال دیگر است که باارزش 243.36 میلیارد دلار در رتبه‌ی دوم لیست ارزشمندترین ارزها قرار دارد.
رتبه‌ی سوم در اختیار بایننس کوین است. این ارز متعلق به یکی از صرافی‌های بزرگ کریپتوکارنسی هست که توانسته ارز قدرتمندی را وارد رقابت با بیت کوین و اتریوم کند. بایننس کوین با بیش از 52 میلیارد دلار ارزش، رتبه‌ی سوم این جدول را در اختیار دارد.

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

 

باید منتظر ماند و دید آیا بیت کوین می‌تواند رکورد تاریخ خود را بشکند و بار دیگری از 61 هزار دلار عبور کند؟ با رشد بیت کوین می‌توان انتظار رشد کل بازار و افزایش قیمت دیگر ارزها را هم داشت. شما هم‌وطنان گرامی می‌توانید اخبار و قیمت ارزهای دیجیتال را از وب‌سایت ما پیگیری نمایید.اگر میخواهید بدانید درآمد بیت کوین چیست توصیه میکنم این مقاله را هم بخوانید و برای آشنایی با بهترین کیف پول بیت کوین در ایران این مقاله هم به شما کمک خواهد کرد 🙂

 

[irp posts=”24112″ name=”پشتوانه بیت‌ کوین چیست؟ آیا می‌توان به بیت‌ کوین اعتماد کرد؟”]

 

منبع: https://banker.ir/p-بیت-کوین-آماده-رکورد-زنی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.