بیت کوین به نجات انسانیت آمد!

بیت کوین به نجات انسانیت آمد!

در روزهای گذشته، بیت کوین توانست به واسطه فرا منطقه ای و فرا مرزی بودن کمک های زیادی را در اختیار مردم جمهوری کنگو قرار دهد. این اولین باری است که بیت کوین توانسته باری از دوش جامعه جهانی بردارد که ارزهای فیات و سیستم های مختلف مالی در حل آن عاجز بودند.
هفته گذشته کوتاه آتشفشانی معروفی در جمهوری کنگو بعد از چند قرن فعال شد و گدازه های این کوه شهرها و روستاهای اطراف را تخریب کرد. بنابراین عملا بخش بزرگی از مردم این جمهوری خانه های خودشان را از دست داده اند و بسیاری در وضعیت نه چندان خوشایندی به زندگی خودشان ادامه می دهند.

 

[irp posts=”49528″ name=”دومین خبر نا امید کننده برای شیبا”]

 

این در حالتی است که سیستم مالی جمهوری کنگو اجازه ورود کمک های مالی جامعه جهانی را به این کشور نمی دهد و به نوعی ضعف در زیر ساخت های مالی این کشور عملا روند کمک رسانی را مختل کرده است. در این چنین وضعیتی داشتن یک مسیر امن و البته با سیستمی فرا منطقه ای باعث می شود که کمک ها سریع تر و راحت تر در اختیار افراد آسیب دیده قرار بگیرد. این دقیقا همان چیزی است که بیت کوین برای ما فراهم کرده است.

 

[irp posts=”49332″ name=”شیبا، پشت درب رابین هود”]

 

در واقع بیت کوین به واسطه انتقال سریع و البته خارج از محدوده پروتکل های اقتصادی و سیاسی و بدون نیاز به زیرساخت خاص مالی توانست در این موقعیت به داد مردم کشور کنگو برسد. امروز مردم آسیب دیده این ناحیه از جهان می توانند به واسطه بیت کوین مایحتاج خودشان را تامین کنند.

 

[irp posts=”49220″ name=”رابین هود، هک شد!”]

 

رئیس سازمان بهداشت و غذای جهانی با ابراز خشنودی از این کاربری بیت کوین اعلام کرد که فروشگاه های اینترنتی جهانی و داخلی کشور کنگو هر چه زودتر خودشان را با بیت کوین وفق دهند تا مردم بتوانند سریع و راحت از این کمک ها استفاده کنند. به نظر می رسد این اتفاق برای بیت کوین آینده درخشانی را رقم بزند. در واقع بیت کوین به واسطه این اتفاق ثابت کرد که کارهایی را می تواند انجام دهد که هیچ ارز فیات دیگری قادر به انجام آن نیست و این یعنی پایداری ارزهای دیجیتال و اعتماد به آن.

 

منبع:
https://cryptoslate.com/how-bitcoin-is-helping-people-at-the-grassroots-level-in-africa/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.