بیت کوین به فرانک سوئیس رسید!

بیت کوین به فرانک سوئیس رسید!

با افزایش قیمت بیت کوین و رسیدن به مرز 67 هزار دلاری ارزش بازار بیت کوین برای اولین بار به ارزش بازار فرانک سوئیس رسید و برای مدتی نیز از آن پیشی گرفت.
بر اساس گزارش Fiatmarketcap بیت کوین با رسیدن به قیمت 67 هزار دلاری ارزشی برابر با 1.263 تریلیون دلار رسید. این در حالی است که ارزش بازار فرانک سوئیس در این موقعیت زمانی برابر با 1.2 تریلیون دلار بوده است.
فرانک سوئیس بعد از دلار و یورو از پر مصرف ترین ارزهای جهانی محسوب می شود و همچنین با داشتن قیمتی نزدیک به دلار – 0.98 دلار – می توان آن را جزو با ارزش ترین ارزهای جهانی نیز بدانیم.

 

[irp posts=”48519″ name=”ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال سقف 2 و نیم تریلیون دلاری را شکست!”]

 

توجه داشته باشید که منظور از ارزش بازار حاصل ضرب تعداد معاملات در قیمت آن ارز است. بنابراین برابری ارزش بازار بیت کوین و ارزش بازار فرانک سوئیس و همچنین با توجه به 67 هزار برابر بودن قیمت بیت کوین به قیمت فرانک سوئیس، می توان به این نتیجه رسید که عملا تعداد معاملات فرانک سوئیس 67 هزار برابر بیشتر از تعداد معاملات بیت کوین است.

 

[irp posts=”48475″ name=”یک خبر و 8 درصد سود ناقابل!”]

 

بنابراین از نظر اقتصادی بیت کوین هنوز وارد چرخه ارزهای مورد استفاده نشده است و راه زیادی برای تبدیل شدن به ارزی با قابلیت معاملات جهانی دارد. اما حمله بیت کوین به یکی از با ارزش ترین پول های جهان می تواند شروع این حرکت باشد. اما باید توجه داشته باشیم که معادله ارزش بازار از حاصل ضرب تعداد معاملات در قیمت ارز است. بنابراین اگر بیت کوین می خواهد تعداد معاملات بیشتری در بازار داشته باشد و به عنوان یک ارز قابل معامله در جهان شناخته شود قاعدتا باید از قیمت متعادل تری برخوردار شود.

 

[irp posts=”48406″ name=”بایننس در آفریقای جنوبی هم محدود شد!”]

 

اما معامله گران و تریدرهای بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال مسلما با این مسئله به راحتی کنار نمی آیند. از این رو باید منتظر ماند و دید که بالاخره بیت کوین تصمیم می گیرد مانند دلار و یورو وارد بازارهای معاملاتی شود و یا این که با حفظ ارزش قیمتی و ارزش بازاری خود سعی کند نقش طلای مجازی را برای دنیای آینده بازی کند. هنوز نمی توان به طور قطع آینده مشخصی را برای این ارز در نظر گرفت.

منبع:
https://cointelegraph.com/news/bitcoin-briefly-flippens-swiss-franc-after-rally-to-new-ath

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.