بیت کوین به تاریخچه نقره گرفتار می شود؟!

بیت کوین به تاریخچه نقره گرفتار می شود؟!

این روزها بازار ارزهای دیجیتال در حالت نزولی قرار دارد و به عقیده برخی از معامله گران بسیاری از ارزهای این بازار به خصوص بیت کوین در کف قیمتی قرار دارد. اما عده ای اقتصاددان های برجسته از جمله پیتر برنت معتقد هستند که نمی توان به این کف قیمتی اعتماد کرد.

 

[irp posts=”51418″ name=”بازار ارز دیجیتال در حالت ترس شدید قرار دارد!”]

در واقع پیت برنت معتقد است که ممکن است بیت کوین به سرنوشت نقره در سال 1980 گرفتار شود. در این سال نقره از اوج قیمتی خود در 50 دلار شروع به نزول کرد. پیت برنت در ادامه افزود که مردم در این سال ها نیز حرف از کف اهی قیمتی متعدد می زدند. اما در آن سال ها نقره به قیمت 3.65 دلار رسید. نکته بسیار مهم این است که حدود 24 سال طول کشید که نقره بتواند به روند نزولی خود بازگردد!

 

[irp posts=”51399″ name=”احتمال سقوط آزاد 90 درصدی آلت کوین ها، پیش بینی مدیرعامل سابق بیت مکس از بازار”]

حال برنت به عنوان یک چارتیست معروف معتقد است که صرف نگاه به نمودار بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نمی توان مطمئن بود که این ارز در کف قیمتی قرار دارد. با این وجود برخی از نهنگ ها و صرافی ها در حال خرید عمده بیت کوین هستند. از طرف دیگر پنت برنت معتقد است که بخش بزرگی از علت نزولی بودن بازار مربوط به چارت نه چندان جذاب اتریوم است. در واقع برنت معتقد است که با وجود افت قیمتی 36 درصدی اتریوم نسبت به اوج قیمتی خود، هنوز در نیمه راه نزولی است و می توان انتظار روزهای بدتری برای این ارز داشت. حال باید منتظر ماند و دید در جنگ میان امید و ترس کدام گروه برنده خواهند بود.

[irp posts=”51386″ name=”روند مبهم معاملاتی بیت کوین در سال 2022″]

 

منبع:
https://news.bitcoin.com/veteran-trader-peter-brandt-sacred-trading-rule-bitcoin-falls-warns-against-buying-the-dip/
https://u.today/major-ethereum-warning-issued-by-veteran-trader

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.