بیت کوین به اوج بازمی‌گردد؛ آلت کوین‌ها همچنان رشد می‌کنند

بیت کوین به اوج بازمی‌گردد؛ آلت کوین‌ها همچنان رشد می‌کنند

بازار بیت کوین و رمزارزها در 30 آوریل جهشی به سمت رشد داشته و بدون هیچ مشکل و نقصی، به ماه جدید وارد شدند. داده‌های Cointelegraph Markets و TradingView نشان می‌دهند که پس از رشدی به 53000 دلار در 29 آوریل، قیمت بیت کوین در اواسط روز، رشدی 10 درصدی را مجددا تجربه کرده و به قیمت 57400 دلار بازگشته است.

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

 

اطلاعات منتشر شده توسط Michael Saylor، مدیرعامل MicroStrategy، مبنی بر رشد 52 درصدی در سود بدست آمده توسط این شرکت، نشان می‌دهد که شرکت‌ها باید همچنان بیت کوین را در فهرست رمزارزهای خود نگه‌ داشته، تا با تورم مقابله کرده و سرمایه‌گذاران جدید را به خود جذب کنند. همچنین ارزهای دیجیتالی بانک‌های مرکزی (CBDC) نیز با بیانات بانک انگلستان مبنی‌بر ساخت پوند دیجیتالی، مورد توجه قرار گرفته و بانک مرکزی فرانسه نیز با اجرای قرارداد 100 میلیون یورویی با استفاده از اتریوم، تاثیر بسزایی بر رشد این رمزارز گذاشت.

بیت کوین به ارزش سابق خود بازمی‌گردد.بانک مرکزی انگلستان اعلام کرد که همچنان در رابطه با عرضه ارزهای دیجیتالی دولتی مطمئن نیست، گرچه بدنبال استخدام هفت نفر برای موقعیت‌های شغلی مربوط به CBDCها می‌باشد. فهرست این موقعیت‌های شغلی اخیرا بر روی وبسایت این بانک قرار گرفته است. یکی از این موقعیت‌ها مربوط به یک تحلیل‌گر سهام در رابطه با CBDCها است.

 

[irp posts=”24449″ name=”آیا بیت کوین قانونی است؟ سیر تا پیاز قوانین بیت کوین در ایران”]

 

همچنین این بانک بدنبال یک تحلیل‌گر پروژه، یک تحلیل‌گر تکنولوژی، یک مدیر ارشد، یک طراح راه‌حل و یک طراح شرکت ارشد می‌باشد. همچنین در صفحه وبسایت این بانک نوشته شده است: ” مانند بسیاری از بانک‌های مرکزی دیگر، بانک انگلستان به صورت فعال بدنبال این است که آیا باید یک CBDC توسعه دهد یا خیر. هنوز تصمیمی مبنی‌بر اینکه نیازی به CBDC در انگلستان هست یا خیر، اتخاذ نشده است. اما این موضوع مهمی برای بانک انگلستان می‌باشد. “

بانک انگلستان بدنبال ساخت CBDC می‌باشد.در 30ام ماه آوریل، تعداد بیشتری USDC نسبت به سایر زمان‌ها تولید شد. سکه‌های USD جدید، هر زمان که یک مشتری دلارهای خود را به سکه‌های پایدار تبدیل کند، ضرب خواهند شد. حضور ناگهانی USDCهایی به ارزش 3 میلیارد دلار در بازار ارزهای دیجیتالی، موجب رشد آلت کوین‌ها و نزول بیت کوین به پایین‌ترین حد خود در یک سال و نیم پیش شد. تسلط 47.79 درصدی بیت کوین در روز جمعه، پایین‌ترین حد آن از آگوست 2018 بود، در حالی که اتریوم، بایننس اسمارت چین، کاردانو و سایر آلت کوین‌ها شاهد رشد عظیم حضور خود در بازار، از ابتدای امسال بوده‌اند. در اوایل ژانویه، تسلط بیت کوین به بالای 70 درصد افزایش یافت و از آن موقع ثابت مانده است.

 

[irp posts=”24824″ name=”ایلان ماسک می‌گوید قیمت بیت کوین و اتریوم بالاست!”]

 

اگر میخواهید بدانید تعداد بیت کوین های استخراج شده تا به الان چقدر بوده و همچنین اگر با کیف پول های تحت پشتیبانی سگویت و توکن (Token) آشنا نیستید این مقاله را مطالعه کنید.

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/biggest-one-day-usdc-print-in-history-marks-lowest-bitcoin-dominance-in-years

https://cointelegraph.com/news/england-s-central-bank-moves-ahead-with-cbdc-with-7-job-postings

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.