بیت کوین، 175000 دلار!

بعد از استخراج همه‌ی بیت کوین ها، چه اتفاقی می‌افتد؟!

بیت کوین در سال‌های اخیر به‌خوبی نشان داده است که چه پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند با سرعت و قدرت زیادی رو به بالا حرکت کند. شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که این ارز در طی حدود ده سال بتواند تا 60 هزار دلار هم رشد کند! حالا هم شاید کمی رو یا پردازانه باشد اگر بگوییم بیت کوین تا پایان سال 2021 به قیمت 175 هزار دار خواهد رسید اما این حرف را مدیرعامل صرافی دیجینکس گفته است. وی پیش‌بینی کرده است که قیمت بیت کوین تا پایان سال جاری میلادی 3 برابر می‌شود و به 175000 دلار خواهد رسید.

 

[irp posts=”24699″ name=”آخرین اخبار بیت‌کوین: این ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری طلا خریداری می‌کند!”]

 

ریچارد بایورث مدیرعامل صرافی دیجینکس در مصاحبه‌ای که با شبکه بلومبرگ داشته است گفت:
مدل‌سازی ما برای ارزش بیت کوین نشان می‌دهد که قیمت آن تا پایان سال جاری به 175000 دلار می‌رسد.
وی افزود روند صعودی بیت کوین در ابتدای مسیر است و بازار آن بسیار داغ‌تر خواهد شد.

اگر نگاهی به آمار و اطلاعات بی اندازیم نیز جوانب مهمی از قدرت بیت کوین را مشاهده خواهیم کرد. به‌عنوان‌مثال بر اساس داده‌های کوین دسک، بیت کوین ارزشمندترین ارزش کل بازار را در میان همه‌ی رمز ارزها دارد و همچنین بالاترین قیمت را نیز دارد که نشان از امپراتوری بی‌رقیب آن در این حوزه دارد. همچنین شایان‌ذکر است که تنها چند روز پیش، بیت کوین توانست رکورد قیمت خود را بشکند و به بالاتر از 61 هزار دلار رسید. از دیگر نکات مثبت درباره بیت کوین آن است که قیمت آن از اوایل ماه اکتبر سال 2020 تا به آلان، حدود 500 درصد رشد کرده است.

طبق نظر ریچارد بایورث، برنامه چاپ پول بانک مرکزی آمریکا می‌تواند تأثیر رانشی بر روی بیت کوین بگذارد چراکه این کار باعث افت ارزش دلار خواهد شد. از طرفی دیگر در سال گذشته‌ی میلادی، پاداش استخراج‌کنندگان منجر به نصف شدن صدور بیت کوین شد و به همین دلیل شاهد مشارکت بیشتر نهادها بودیم و حالا بیت کوین با نوعی بحران عرضه روبرو است. آقای بایورث گفت:
شاهد رشد پذیرش نهادی به سطحی هستیم که بسیار بالاست و چهار شرکت میکرو استراتژی، تسلا، اسکوئر و اکنون هم می‌توان فقط در چند ماه 40 درصد از عرضه‌ی سالانه بیت کوین را در اختیار خود گرفته‌اند.

 

[irp posts=”21540″ name=”آموزش تبدیل بیت کوین به ریال، چگونه بیت کوین خود را تبدیل کنیم؟”]

 

بایورث در رابطه با خطرات و آسیب‌های برنامه اقتصادی آمریکا صحبت کرد و دراین‌باره هشدار داده است. یکی از اقدامات آمریکا افزایش نرخ بهره بانکی خواهد بود که قرار بود در سال 2024 اجرا شود اما حالا به پایان سال 2022 منتقل‌شده است تا بتواند تأثیرات خود را زودتر اعمال کند و همچنین تأثیرات روانی بر بازار بگذارد. با اعلام این خبر نیز بازارها شروع به قیمت‌گذاری کرده‌اند و حالا بانک مرکزی این کشور زمان کمی برای انجام اقدامات مناسب در برابر این موضوع خواهد داشت. ریچارد بایورث همچنین در رابطه با نگرانی نهادهای امنیتی برای بیت کوین گفته است:
بیت کوین ناشناس نیست و به‌راحتی و آسانی قابل‌ردیابی است.

باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا بیت کوین به یک کابوس برای دیگر بازارهای مالی و رقبای خود تبدیل خواهد شد یا خیر! چراکه با رشد قیمت این ارز به 175000 دلار، دیگر باید با دیدگاه جدیدی به آن نگاه کرد و احتمالاً تغییرات بزرگ و گسترده‌ای را در بازارها و نظام مالی دنیا ایجاد خواهد کرد.

 

[irp posts=”26552″ name=”آیا کاردانو می‌تواند بیت کوین شود؟!”]

 

اگر میخواهید بدانید تعداد بیت کوین های استخراج شده چه مقدار بوده، حتما این مقاله را بخوانید.

 

منبع:

https://www.specialnews.ir/Fa/News/610829/%D8%A8%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-2021-%D8%A8%D9%87-175000-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B1%D8%B3%D8%AF

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.