بیت کوین، محبوب شرکت‌های مالی می‌شود

بیت کوین، محبوب شرکت‌های مالی می‌شود

معروف‌ترین مالی اروپا، Revolut، بالاخره برداشت از حساب بیت کوینی را، پس از گذشت چهار سال از فعال‌سازی اولین سرویس‌های رمز ارزی و یک سال از گسترش مبادلات رمز ارزی برای 7 میلیون کاربر، در دسترس کاربرانش قرار داده است. Revolut اولین بار مبادلات بیت کوین، لایت کوین و اتریوم را برای کاربران ویژه خود در سال 2017 فعال کرد، هرچند که تا به اکنون قادر نبودند که آن‌ها را از حسابشان برداشت کنند. این شرکت تکنولوژی مالی، امروز اجرای طرح برداشت از حساب‌های بیت کوینی را، با دسترسی ویژه برای کاربران انگلیسی رده‌بالای خود، معرفی کرد. این شرکت همچنین در نظر دارد تا این قابلیت را در آینده برای تمام کاربرانش در سراسر دنیا فعال کند.

 

[irp posts=”24449″ name=”آیا بیت کوین قانونی است؟ سیر تا پیاز قوانین بیت کوین در ایران”]

 

برای شروع، کاربران این شرکت قادر خواهند بود تا سه نشانی خارجی را اضافه کرده و هرماه بین 500 تا 1000 پوند برداشت کنند، همچنین این شرکت بخش تائید دومرحله‌ای نیز برای حساب‌های کاربری قرار داده تا امنیت آن‌ها را بالاتر ببرد. Nik Storonsky، مؤسس و مدیرعامل شرکت Revolut، در رابطه با این طرح گفت:” برداشت‌های رمز ارزی یکی از پر تقاضاترین ویژگی‌ها در جامعه و انجمن رمز ارزی Revolut ‌بوده و ما از اینکه قادر به اجرای این طرح هستیم، بسیار خرسندیم.”

پلتفرم Revolut قابلیت برداشت از حساب‌های رمز ارزی را برای کاربرانش فعال می‌کند.Mercado Libre، بزرگ‌ترین پلتفرم تجارت الکترونیک آمریکای لاتین، به مراجع امنیتی ایالات‌متحده آمریکا و کمیسیون صرافی اعلام کرد که در ربع اول سال 2021، 7.8 میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است. این شرکت در گزارشی اعلام کرد: ” به‌عنوان بخشی از استراتژی مالی این شرکت، در این ربع سال ما 7.8 میلیون دلار بیت کوین را خریداری کردیم.” خرید این بیت کوین‌ها، این شرکت آرژانتینی را به اولین شرکت بزرگ آمریکای لاتین تبدیل می‌کند که بیت کوین را به خزانه خود افزوده و به جمع شرکت‌هایی مانند تسلا و میکرو استراتژی که اعلام کرده‌اند در دارایی‌هایشان بیت کوین نگهداری می‌کنند، پیوسته است.

 

[irp posts=”29442″ name=”ازنظر جفری ساکس بیت کوین هیچ ارزشی ندارد!”]

 

در هفته گذشته توسعه‌دهنده ژاپنی بزرگ بازی، Nexon، اعلام کرد که 1717 بیت کوین را به ارزش 100 میلیون دلار خریداری کرده است. بنابه به گزارش‌ها Bitcoin Treasuries، شرکت Mercado Libre، 36 امین شرکتی است که در دارایی‌های خود بیت کوین نگهداری می‌کند. علاوه بر این، رابطه این پلتفرم تجارت الکترونیک معروف با بیت کوین، چیز تازه‌ای نیست. طبق گزارش‌ها پیشین کوین تلگراف، در پایان ماه آوریل، این شرکت استفاده از بیت کوین را برای مشاوران املاک در بازار آرژانتین، فعال کرد. به‌علاوه، Marcos Galperin، مؤسس و مدیرعامل سابق این شرکت، بارها اعلام کرد که در حساب شخصی خود بیت کوین نگهداری می‌کند.
و همچنین برای آشنایی با انواع بلاک چین و اینکه راه کسب درامد از بیت کوین چیست میتوانید این مقاله را مطالعه نمایید تا اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

 

[irp posts=”24798″ name=”انتخاب بیت کوین به عنوان مهریه!!!”]

 

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/largest-latin-american-ecommerce-platform-adds-7-8m-bitcoin-to-its-treasury

https://cointelegraph.com/news/revolut-app-announces-bitcoin-withdrawals-within-limits

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.