بیت کوین، شاه رمزارزها می‌شود

بیت کوین، شاه رمزارزها می‌شود

در حالی که برخی کشورها مانند El Salvador با آغوشی باز از بیت کوین استقبال کرده‌اند، سایر مناطق به دنبال ممنوعیت قانونی رمزارزها هستند. گرچه برخی کارشناسان صنعت بر این باورند که بیت کوین آمده است که برای همیشه بماند. برای مثال، در طول یک مصاحبه ویژه در کنفرانس بیت کوین 2021 میامی، Yoni Assia، مدیرعامل eToro، به کوین تلگراف گفت که او معتقد است بیت کوین شاه رمزارزها است و ذکر کرد که معروف‌ترین رمزارز، اینجاست تا برای همیشه بماند.

 

[irp posts=”37959″ name=”کلاه‌برداری رمز ارزی در قالب ایلان ماسک”]

 

وی در ادامه گفت: ” من متعجب خواهم شد اگر که در طول سه الی پنج سال آینده، قیمت بیت کوین رشد عظیم و چشم‌گیری نداشته باشد، به این دلیل که هنوز پنج میلیارد نفر در جهان هستند که ارز محلی خوبی ندارند.” با این وجود برای به حقیقت پیوستن این رویا، Guy Hirsch، مدیر اجرایی eToro U.S.، به کوین تلگراف گفته که مردم باید به ماهیت و خوبی پول غیرمتمرکز ایمان بیاورند. وی در ادامه گفت:” من فکر می‌کنم که بحث اخلاقی بیت کوین و آموزش درستی این کار به مردم این است که اساسا دولت و پول را از یکدیگر جدا کنیم. این کار باعث می‌شود رویایی که همه ما در سر داریم به حقیقت بپیوندند.”

به منظور آماده شدن برای یک آینده غیرمتمرکز، Assia ذکر کرد که eToro در حال ساخت پلی میان امور مالی مرسوم و صنعت رمزارزها می‌باشد. همچنین Assia توضیح داد که ترکیب رمزارزها و سهام عدالت بسیار مهم است. او در ادامه گفت:” اکثریت مشتریان ما هم رمزارز و هم سهام را در پلتفرم ما مبادله می‌کنند. بنظرم این یک ترند است که ما در آینده بیشتر شاهد آن خواهیم بود.” Assia در ادامه افزود که ورود موسسات بیشتر به حوزه رمزارزها بسیار خوب است، مخصوصا زمانی که بحث نوآوری در عرصه مالی غیرمتمرکز یا DeFi در میان باشد. او گفت:” DeFi هم اکنون کمی شبیه غرب وحشی است.

 

[irp posts=”24998″ name=”استخراج اتریوم پرسودتر از بیت کوین است”]

 

هیچ قانونی وجود ندارد، هیچ موسسه مالی واقعی وجود ندارد، اما خلاقیت و نوآوری بسیاری وجود دارد. من فکر می‌کنم که ما شاهد ورود بسیاری از این نوآوری‌ها به موسسات مالی قانونی و شرکت‌های متمرکز خواهیم بود تا این امکان بوجود آید که بتوانیم این نوآوری‌ها را به مشتریان و مصرف‌کنندگان نیز ارائه بدهیم.” علاوه بر این، Assia خاطر نشان کرد که او فکر می‌کند در ده سال آینده بیش از 100 تریلیون دلار به حوزه رمزارزها تبدیل خواهد شد.(اگر میخواهید درباره فیبوناچی در بورس و ممنوعیت استخراج رمز ارزها اطلاعات بیشتری کسب کنید حتما این مقاله را بخوانید.)

 

[irp posts=”31869″ name=”اوج‌گیری بی‌سابقه بیت کوین و مفاد جدید صنعت و معدن برای ماینرها”]

 

منبع:

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-is-the-king-of-crypto-and-it-s-here-to-stay-says-etoro-ceo

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.