بیت کوین، حلال مشکلات مالی جهان

بیت کوین، حلال مشکلات مالی جهان

بیت کوین یک دارایی همه‌کاره است که می‌تواند خود را به هر قالبی درآورد، ازجمله به‌عنوان یک ارز. یک شخص نیجریه‌ای اخیراً در توییتر خود نوشته که چطور بیت کوین به وی کمک کرد تا بتواند چندین مشکل مالی را رفع کند. مدیرعامل Bitnob، Bernard Parah، در توییتی در روز پنج‌شنبه نوشت: “به‌عنوان شخصی که در نیجریه بزرگ‌شده است، من بیت کوین را از دیدگاه متفاوتی نسبت به افرادی که برای مثال در نیویورک بزرگ‌شده‌اند می‌بینم.

 

[irp posts=”29218″ name=”آیا خرید بیت کوین برای بانک مرکزی فرانسه قانونی می‌شود؟”]

 

” این توییت وی، بخشی از توضیحات او در رابطه با پاره‌ای از مشکلات مالی بود که به گفته او با استفاده از بیت کوین حل شدند. به‌عنوان بخشی از این مشکلات، Parah توضیح داد:” شما نمی‌توانید بیش از 100 دلار را با استفاده از کارت اعتباری خود در سایت‌های بین‌المللی خرج کنید. شما نمی‌توانید پول خود را خرج کنید و نمی‌توانید آن PS5 ایی که می‌خواهید را، به دلیل کنترل‌ها و نظارت‌های مالی خریداری کنید.” به‌عنوان مثالی دیگر وی ذکر کرد:” شما بسیار خوش‌شانس هستید اگر به یک کشور خارجی رفته و در حال کار کردن هستید و می‌خواهید برای مادر خود پول بفرستید؛ اما برای آن باید مبالغ مسخره‌ای را نیز پرداخت کنید. درحالی‌که ممکن است مورد شما اضطراری باشد، به‌هرحال پولتان به‌موقع به مقصد نمی‌رسد.”

به عقیده شخصی نیجریه‌ای، بیت کوین می‌تواند مشکلات مالی جهان را حل کند.پول در جهان می‌تواند جمع‌آوری شود، مخصوصاً اگر بحث گذر از مرزها در میان باشد. انجام تراکنش‌های بانکی و ارسال مبالغ، باید حتماً در ساعات بانکداری انجام شوند. به‌علاوه استفاده از شیوه‌های دیگری برای انتقال پول نیز زمان‌بر بوده و نیازمند پرکردن فرم‌های اطلاعاتی بسیاری است. بیت کوین اما با نام مستعار کار کرده و از طرفی محدود به مرزها و ساعات اداری و بانکداری نیست.

 

[irp posts=”25926″ name=”از اصول اولیه بیت کوین چه میدانید؟ آشنایی با 7 حقیقت در مورد بیت کوین”]

 

تورم نیز در برخی کشورها مشکل بزرگی است که مانع از سپرده‌گذاری پول شده و Parah نیز در توییت خود به آن اشاره‌کرده است. او همچنین به کنترل مؤسسات مالی که در آن‌ها می‌توان پول سرمایه‌گذاری کرد نیز اشاره‌کرده است. او به‌عنوان اشاره به مشکلی که جوانان از آن رنج می‌برند گفت:” این مؤسسات می‌توانند حساب بانکی شمارا به دلیل شرکت در یک رأی‌گیری و یا اعتراضات ببندند. اگر آن‌ها پول را در اختیاردارند پس شمارا نیز در اختیاردارند.” بعد از اشاره به توسعه اینترنت در جهان و وجود ارزهای وب محور، وی افزود:” این به شما اجازه می‌دهد تا شهروندان جهانی باشید تا با جهان مبادله‌کنید تا از این نعمتی که در اینترنت منتشرشده است استفاده کنید.”
اگر میخواهید با ساخت کیف پول ارز الکترونیوم آشنا شوید، و اینکه بدانید آموزش خواندن وایت پیپر چگونه است و با ترفند سرخطی زدن هم آشنا شوید حتما این مقالات را بخوانید.

 

[irp posts=”31869″ name=”اوج‌گیری بی‌سابقه بیت کوین و مفاد جدید صنعت و معدن برای ماینرها”]

 

لینک منبع:https://cointelegraph.com/news/bitcoin-s-usefulness-is-on-a-whole-other-level-depending-on-where-you-live

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.