بیت کوین، به کمک سازمان‌های خیریه می‌آید

بیت کوین، به کمک سازمان‌های خیریه می‌آید

سازمان خیریه‌ای در نیویورک به نام Bitcoin Water Trust در طول سه هفته یک‌میلیون دلار بیت کوین را به‌عنوان کمک‌های خیریه دریافت کرده است. Bitcoin Water Trust در طول کنفرانس بیت کوین 2021 در میامی معرفی شد. این سازمان تازه تأسیس توجهات بسیاری را به استراتژی مدیریت خزانه Hodl Modl خود جمع کرده که در آن کمک‌های خیریه بدون بهره را به شکل بیت کوین دریافت می‌کند که این کمک‌ها در خزانه این سازمان تا سال 2025 جمع‌آوری خواهند شد. بنا به وب‌سایت این سازمان خیریه، مجموعاً 32.5949 بیت کوین تابه‌حال به این خیریه کمک شده است که معادل 1.3 میلیون دلار می‌باشند.

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

 

این موسسه امیدوار است که در طول سال‌های آینده این رقم رشد کند. صرافی آمریکایی Gemini که برای این موسسه خیریه سرویس‌های حضانت رمز ارزی ارائه می‌دهد، در روز 14 ژوئن پستی را منتشر کرد که در آن بیان کرده مبالغ دریافت شده توسط این خیریه درصورتی‌که جمع‌آوری شوند، تأثیر بسیاری در آینده خواهند داشت. این صرافی گفت:” این مدل جدید خیریه یعنی HODL MODL، یک الگوی جدید را برای کمک‌های خیریه ایجاد می‌کند. این مدل کمک‌های بیت کوین زیادی را برای این موسسه به ارمغان می‌آورد و این بدین معناست که بیت کوین شما می‌تواند تأثیر بزرگی در آینده داشته باشد.”

سازمان خیریه Charity:Water کمک‌های بیت کوینی زیادی دریافت کرده است.مؤسسین Gemini، Tyler و Cameron Winklevoss نیز موافقت کردند که اولین بیت کوین‌های اهداشده به این خیریه را پرداخت کنند. در ادامه این پست گفته‌شده است:” ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که به یک موسسه خیریه در زمینه کاری خودمان کمک کنیم و تلاش‌های انسان دوستانه آن را افزایش دهیم.” Charity:water در سال 2006 تأسیس شد و هدف آن جمع‌آوری کمک‌های خیریه بدون بهره به‌منظور پاک‌سازی و انتقال آب برای ملت‌های درحال‌توسعه بود.

 

 

[irp posts=”30145″ name=”آموزش ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین کمتر از 10 دقیقه!”]

 

Charity در طول ماه‌های گذشته به موضوع بسیار مهم و معروفی در صنعت رمزارزها تبدیل‌شده است و یکی از دلایل آن نیز این بود که هم‌موسس اتریوم، Vitalik Buterin، چندین میلیارد SHIB را به این سازمان اهدا کرد. Buterin یک‌دهم ذخایر SHIB خود را به این سازمان اهدا کرد و مابقی آن را نیز به سایر سازمان‌های مشابه داد. موسسه India Covid Relief یکی از این چند موسسه بود که بیش از یک میلیارد دلار SHIB از Buterin دریافت کرد.

 

 

[irp posts=”24998″ name=”استخراج اتریوم پرسودتر از بیت کوین است”]

 

 

 

لینک منبع:https://cointelegraph.com/news/1-3m-worth-of-btc-donated-to-bitcoin-hodling-charity-in-less-than-3-weeks

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.