بیت کوین، آماده یک صعود!

بیت کوین، آماده یک صعود!

روز گذشته لارک درویس تحلیلگر مطرح ارزهای دیجیتال نموداری در توییتر خود منتشر کرده است که نشان می دهد که حجم بیت کوین ذخیره شده در صرافی ها به کمترین میزان خود طی سه سال اخیر رسیده است. این خبر در حالی منتشر می شود که طی هفته گذشته میزان ذخیره بیت کوین در صرافی ها به بالاترین میزان طی یک ماه گذشته خود رسیده بود. بنابراین می توان حدس زد که عملا نهنگ ها و سرمایه گذاران بزرگ بازار بیت کوین در حال فریب سرمایه گذاران خرد در این بازار هستند.

 

[irp posts=”50363″ name=”آیا بیت کوین سقف 60 هزار دلاری خود را خواهد شکست؟”]

این خبر در حالی منتشر می شود که بیت کوین در کف کانال 54 هزار دلاری خود قرار گرفته است و به نظر می رسد که حمایت 54 هزار دلاری بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند و این اجازه را ندهد که قیمت از این حمایت عبور کند. از طرف دیگر با توجه به این که نمودار بیت کوین برای سومین بار به سقف 60 هزار دلاری حمله ناموفقی را تجربه کرده، به نظر می رسد اگر این بار قرار باشد به این سقف حمله کند بتواند آن را بشکند و با چند کندل قوی از آن عبور کند.

 

[irp posts=”50191″ name=”بازی برعکس ایلان ماسک در بازار”]

اما مسئله ای که وجود دارد این است که بعد از افت بازار میم کوین هایی مانند دوج کوین و شیبا، به نظر می رسید که بازار به سمت بیت کوین متمایل شود. به خصوص این که بیت کوین امروز از نظر تکنیکالی در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد. تا حدودی این انتظار نیز برآورده شد. اما با یک حمایت ایلان ماسک در توییتر از دوج کوین، عملا نهنگ ها دوباره به سمت دوج کوین برگشتند و این ارز از خطر سقوط نجات پیدا کرد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا بیت کوین از فرصت نسبتا طلایی نموداری خود استفاده می کند یا خیر؟

[irp posts=”50172″ name=”افت سنگین میم کوین های در هفته گذشته”]

 

منبع:
https://u.today/bitcoin-btc-balances-on-exchanges-drop-to-new-historic-lows

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.