10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021

بهترین کیف پول بیت کوین و داستان بلاک چین

بهترین کیف پول ارزهای دیجیتال یا بهترین کیف پول بیت کوین چه ویژگی‌هایی دارد؟ بر اساس آمار و اطلاعات بهترین کیف پول بیت کوین در سال‌های گذشته کدام ها بوده‌اند؟ آیا بهترین کیف پول بیت کوین همان کیف پول معتبر بیت کوین خواهد بود؟ کیف پول بیت کوین تحت وب بهتر است یا انواع موبایلی آن؟ بهترین کیف پول بیت کوین در ایران ؟ و… جواب سوالات دیگر در این مقاله

این‌ها سؤالاتی است که هر سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال در ابتدای کار از خود بپرسد. درواقع پیدا کردن بهترین کیف پول بیت کوین می‌تواند مهم‌ترین قدم هر سرمایه‌گذار در دنیای ارزهای دیجیتال محسوب شود؛ اما چرا؟

برای این‌که بتوانیم بهترین کیف پول ارز دیجیتال را پیدا کنیم، باید تعریفی مناسب برای بهترین کیف پول بیتکوین داشته باشیم و برای این‌که بتوانیم به این تعریف برسیم باید فاکتورها و شاخص‌هایی را برای بهترین کیف پول بیت کوین در نظر بگیریم. برای رسیدن به این شاخص‌ها باید مفاهیم ریزودرشت و مهم دنیای ارزهای دیجیتال را موردبررسی قرار دهیم تا بدانیم دقیقاً به دنبال چه چیزی هستیم.

این مسیری است که قرار است برای پیدا کردن بهترین کیف پول بیت کوین طی کنیم. در انتها نیز بر اساس شاخص‌ها و فاکتورهای گفته‌شده 10 مورد از بهترین کیف پول بیت کوین را معرفی می‌کنیم.

بهترین کیف پول بیت کوین اندرزید

یکی از بهترین کیف پول‌ها برای اندرزید نوع Simple Bitcoin Wallet است که در بین سرمایه‌گذاران ارزهای خارجی از محبوبیت خاصی برخوردار است. این نرم‌افزار اندرزید وظیفه پشتیبانی کامل از ارزهای بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش واتریوم را دارد. تمام اطلاعات و جزئیات کیف پول به‌واسطه نوع ویجت بودن نرم‌افزار روی صفحه گوشی دیده می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم این کیف پول این است که می‌توانید آن را در دوره‌های مختلف به‌روزرسانی تنظیم نمایید. این نوع برنامه علاوه بر این‌که جزئیات را به‌طور کامل نشان می‌دهد و هیچ‌گونه تبلیغی هم ندارد، استفاده از آن رایگان است.

 

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان Armory

کیف پول نوع دسکتاپ برای افرادی است که همیشه از رایانه شخصی خود استفاده می‌کنند. یکی از ویژگی‌هایی که موجب این نوع کیف پول را به‌عنوان بهترین کیف پول بشناسند این است می‌توان بدون اتصال به اینترنت هم از امکانات این کیف پول استفاده کرد. این نوع کیف پول که برای استفاده ایرانیان بسیار مناسب است از همه سیستم عامل‌های ویندوز، مک و اوبونتو پشتیبانی می‌کند.

بهترین کیف پول بیتکوین برای ایرانیان چیست؟ کیف پول Armory به‌عنوان بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان مشهور است. بسیاری از افراد این نوع کیف پول را به‌واسطه امنیت بالایی که دارد انتخاب می‌کنند. در رابطه با این مطلب می‌توانید از کیف پول‌های HIVE, MSIGNA, MULTIBIT هم استفاده کنید. اغلب کیف پول‌هایی که برای ایرانیان در نظر گرفته‌شده است دارای امنیت بالایی است. البته این امنیت شامل بهترین کیف پول بیت کوین اندرزید هم می‌شود.

 

[irp posts=”29906″ name=”آمریکا دلار چاپ می کند، بیت کوین گران می شود؟”]

 

بهترین کیف پول بیت کوین و مسئله‌ای به نام امنیت
بهترین کیف پول ارز دیجیتال

بهترین کیف پول بیت کوین و داستان بلاک چین

 

تا چه اندازه مفهوم بلاک چین را می‌شناسید؟ برای درک بهترین کیف پول بیت کوین باید بدانیم که اصلاً بیت کوین ذاتاً چیست و ما باید دنبال چه چیزی برای آن باشیم تا بتوانیم از آن استفاده کنیم.

شبکه یا اینترنتی که امروزه همه ما از آن استفاده می‌کنیم یک سیستم و شبکه متمرکز است. درواقع هر اطلاعاتی که در دنیای شبکه وجود دارد در انتها به یک سرور که در اختیار یک شرکت یا ارگان است متصل است.

به‌طور مثال بیشتر اطلاعات موجود تحت وب در اختیار شرکت گوگل قرار دارد. ازاین‌رو گوگل به‌عنوان یک غول در دنیای شبکه مطرح است؛ اما فرق اساسی بلاک چین که معنای بهترین کیف پول بیت کوین نیز ازآنجا شروع می‌شود دقیقاً در این نقطه است که بلاک چین یک سیستم و دنیای غیرمتمرکز است؛ یعنی هیچ سرور یا مرکزی برای مدیریت وجود ندارد. نحوه مدیریت در این سیستم بر عهده خود کاربران قرار دارد و هر کاربر به‌اندازه خود می‌تواند در ایجاد یک دنیای بزرگ‌تر سهیم باشد.

بنابراین مهم‌ترین مفهومی که در اینجا می‌تواند بر روی بحث بهترین کیف پول ارز دیجیتال تأثیرگذار باشد، چیزی تحت عنوان غیرمتمرکز بودن بلاک چین است. غیرمتمرکز بودن بلاک چین امکان دزدی مستقیم را از بین برده است.

در کلام ساده‌تر هیچ‌کس نمی‌تواند به‌صورت مستقیم از اطلاعات درون دنیای بلاک چین دزدی کند اما این بدین معنی نیست که نتوان از رابطه‌های آن استفاده کرد. در کلام ساده‌تر بهترین کیف پول بیت کوین یا هر نوع کیف پول دیگر می‌تواند به‌عنوان یک واسطه میان دنیای بلاک چین و کاربر محسوب شود. حال یک دزد می‌تواند با در اختیار داشتن این رابط یا حمله به آن اطلاعات ردوبدل شده میان کاربر و شبکه را به دست بیاورد.

راهنمای انتخاب بهترین کیف پول بیت کوین کش

برای استفاده از کیف پول بیتکوین کش باید چه نکاتی را در نظر گرفت؟ ازجمله آن‌ها همسان بودن آن با بیت کوین کش است یعنی کیف پول شما باید وظیفه پشتیبانی از بیت کوین کش BCH را خوبی انجام دهد. تصور نکنید که اگر یک نوع کیف پول پشتیبانی بیت کوین را عهده‌دار است به‌راحتی می‌تواند از بیت کوین کش هم پشتیبانی کند. در جریان باشید که بیت کوین و بیت کوین کش باهم تفاوت دارند.(پیشنهاد میکنم مقاله تفاوت اوراق قرضه با اوراق مشارکت و سیو ارز دیجیتال را هم مطالعه نمایید)

سعی کنید کیف پولی برای ارزهای دیجیتالی خود در نظر بگیرید که به‌راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. با یک کیف پول ساده دیگر دغدغه مدیریت ارزهای دیجیتال خود را نخواهید داشت. حتماً تحقیق کنید که پشت این کیف پول چه تیم توسعه‌دهنده‌ای فعالیت می‌کند؟ چگونه روندی رو پیشرفت دارد؟ یکی از معیارهای مهم در انتخاب بهترین کیف پول بیت کوین کش این است که بتواند بهترین خدمات را به شما ارائه کند و همواره پشتیبان شما باشد.

بدین‌صورت که اگر زمانی شما با چالش ناگهانی در زمینه مدیریت ارزهای دیجیتال خود مواجه شدید، تیم پشتیبانی این کیف پول در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین خدمات‌رسانی را به شما داشته باشند.(در ادامه مقاله آموزش تابلو خوانی را مطالعه کنید)

فراموش نکنید که شما به دنبال بهترین کیف پول بیت کوین کش هستید و باید کیفی پولی را انتخاب کنید که مدیریت ارزهای دیجیتال شما بر عهده خودتان باشد. این یعنی هر کیف پول بیتکوین از یک کلید خصوصی برخوردار است و کنترل این کلید خصوصی بر عهده شما باشد. تا از این حیث اطمینان حاصل نمایید. دیگر عواملی که در انتخاب بهترین کیف پول بیت کوین کش دخالت دارد وجود امنیت کامل آن است. بدین‌صورت که امنیت آن باید از مواردی مانند احراز هویت 2FA، رمزخوانی حرفه‌ای، پین کد و دریافت نسخه، به‌صورت کامل پشتیبانی کند.

از سری کیف پول‌های بیت کوین کش می‌توان به کیف پول سخت‌افزاری Ledger Nano S، کیف پول TREZOR، یکی از بهترین کیف پول‌های بیت کوین اندرزید Jaxx و کیف پول کوینومی اشاره کرد.

بهترین کیف پول بیت کوین و مسئله‌ای به نام امنیت

 

بنابراین عملاً برای یافتن بهترین کیف پول بیت کوین باید به یک مسئله بسیار مهم به نام امنیت توجه کنیم. درواقع شما تنها یک دلیل نیاز دارید تا نسبت به امنیت بهترین کیف پول بیتکوین حساس باشید و آن چیزی جز پول نیست!

درواقع عدم توانایی دخالت هیچ ارگان یا شرکتی در دل بلاک چین باعث شده است که عملاً هیچ‌کس نتواند نقل و انتقالات درون آن را کنترل کند. این موضوع درعین‌حالی که باعث شده امنیت نقل و انتقالات بسیار بالا باشد و هیچ دولتی نتواند جلوی نقل و انتقالات بین‌المللی را بگیرد، دست کلاه‌برداران را نیز بسیار باز گذاشته است.

در کلام ساده‌تر هیچ دزدی نمی‌تواند به‌صورت مستقیم دست به دزدی بزند و بیت کوین و یا سایر اطلاعات بلاک چین را تهدید کند؛ اما همان دزد اگر بتواند کاری بکند که شما خودتان اطلاعات موردنیاز را در اختیار او بگذارید چه؟ در این حالت به سبب غیرقابل ره‌گیری بودن اطلاعات عملاً کلاه‌بردار به‌سادگی فرار می‌کند. اینجاست که بهترین کیف پول بیت کوین اهمیت پیدا می‌کند.

همان‌طور که در بالاتر نیز گفتیم عملاً بهترین کیف پول بیت کوین یا هر نوع کیف پول دیگر به‌عنوان یک رابطه میان کاربر و دنیای بلاک چین و بیت کوین مطرح است. ازاین‌رو یک دزد یا هکر یا برنامه‌نویس می‌تواند با ایجاد یک برنامه تقلبی شمارا به سمت خود بکشاند. در این حالت شما با فرض این‌که سرمایه خودتان را در بهترین کیف پول بیتکوین گذاشته‌اید، در حال ارسال بیت کوین های خود به حساب کلاه‌بردار هستید.

حسابی که هیچ‌وقت قابل‌شناسایی نخواهد بود. این مهم‌ترین فاکتوری است که می‌توانیم برای یافتن بهترین کیف پول بیت کوین در نظر داشته باشیم. مسئله امنیت را در اینجا نگه‌داریم و سراغ بقیه بخش‌های بهترین کیف پول بیت کوین برویم.

بهترین کیف پول بیت کوین و تعاریف دیگر

بهترین کیف پول بیت کوین و تعاریف دیگر

 

مهم‌ترین سؤالی که باید از خود بپرسیم این است که بهترین کیف پول بیت کوین به چه‌کار می‌آید؟ یعنی چه لزومی دارد که از بهترین کیف پول بهره ببریم و مثلاً دست به نصب کیف پول بیت کوین بزنیم؟

برای پاسخ به این سؤال باید نگاه به ذات بیت کوین بی اندازیم. درواقع بیت کوین و به‌طورکلی تمام دنیای ارزهای دیجیتال چیزی جز یک کد نیست! این ارزها کدها و رمزهایی هستند که بین انسان‌ها و سرمایه‌گذاران مبادله می‌شوند؛ بنابراین وقتی گفته می‌شود که بیت کوین برای مبادله مناسب است، منظور این است که می‌توان به ازای دریافت یا انتقال این کد کالا یا خدماتی را دریافت کرد؛ بنابراین یک کد چندرقمی و رمزنگاری‌شده عملاً نقش پول و ارز فیات را بازی می‌کند.(اگر میخواهید درباره مزایا و معایب پول‌ فیات بدانید در این مقاله توضیحات کاربردی نوشته شده است)

بهترین کیف پول بیت کوین

اما نکته مهمی که در بهترین کیف پول بیت کوین تأثیرگذار و مهم است و باید به آن فکر کنیم این است که عملاً کدهای بیت کوین یا ارزهای دیجیتال هیچ وجود خارجی ندارند. ازاین‌رو آن‌ها را چگونه باید منتقل کرد؟ یعنی وقتی گفته می‌شود من یک بیت کوین به شما منتقل کردم، از کجا منتقل و به کجا می‌رود؟ درواقع اگر گفته می‌شد من به شما یک دلار می‌دهم. این‌گونه برداشت می‌شد که یا من به‌صورت دستی یک دلار به‌صورت فیزیکی به شما داده‌ام و یا این‌که به حساب بانکی شما واریز کرده‌ام.

همان‌طور که در مفهوم بهترین کیف پول بیت کوین گفته شد بیت کوین را نمی‌توان به‌صورت دستی منتقل کرد، پس باید از یک حساب مانند حساب بانکی استفاده کرد. اینجاست که بهترین کیف پول بیت کوین مطرح می‌شوند. این کیف پول‌ها حساب‌های مجازی محسوب می‌شوند که دارای رمز، آدرس عمومی و چند مفهوم دیگر است. این مفهوم را در کنار مفهوم امنیت که در بالا گفته شد در ذهن خود داشته باشید تا سراغ ادامه بهترین کیف پول بیتکوین برویم.

بهترین کیف پول بیت کوین یا سایر ارزها؟
بهترین کیف پول ارزهای دیجیتال

بهترین کیف پول بیت کوین یا بهترین کیف پول ارزهای دیجیتال؟

 

سؤال مهم دیگری که وجود دارد این است که آیا بهترین کیف پول همان بهترین کیف پول ارزهای دیجیتال است؟ (wallet btc چیست)پاسخ به این سؤال هم آری است و هم خیر! درواقع بیت کوین یکی از صدها ارز دیجیتال دنیای بلاک چین است.

بنابراین عملاً ازنظر آکادمیک بهترین کیف پول بیت کوین همان بهترین کیف پول ارزهای دیجیتال خواهد بود؛ اما نکته‌ای که وجود دارد این است که بهترین کیف پول بیت کوین یا هر کیف پول دیگری که برای بیت کوین برنامه‌نویسی شده است قادر است رمز ارز بیت کوین را منتقل کند یا در خود نگه دارد. در کلام ساده‌تر قرار نیست تمامی کیف پول‌ها همه رمز ارزها را پوشش بدهند. هر چه این پوشش گسترده‌تر شود عملاً خدمات چند برابر افزایش پیدا می‌کند.

امروز بهترین والت بیت کوین دنیا نیز سعی کرده است تنها چند رمز ارز مطرح در دنیا را پشتیبانی کند. به‌طورکلی می‌توان گفت که چه بهترین کیف پول بیت کوین و چه سایر انواع کیف پول‌ها معمولاً بیت کوین را به‌عنوان پادشاه رمز ارزها تحت پشتیبانی خوددارند. چراکه همه به‌خوبی می‌دانند سرمایه‌گذاران و کاربران ارزهای دیجیتال همیشه بیت کوینی برای معامله دارند؛ اما در مورد سایر رمز ارزها این مسئله صدق نمی‌کند. ازاین‌رو شما باید بر اساس نیاز و استراتژی معاملاتی خودتان ببینید که بهترین کیف پول کدام می‌تواند باشد.

درواقع این خود شما هستید که می‌توانید مشخص کنید بر اساس نیاز و نوع معاملاتی که انجام می‌دهید، بهترین کیف پول کدام‌یک خواهد بود.

بهترین کیف پول بیت کوین، رایگان اما هزینه‌بر!

بهترین کیف پول بیت کوین، رایگان اما هزینه‌بر!

 

یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که باید در انتخاب بهترین کیف پول به آن توجه داشته باشیم، مسئله کارمزد است. درواقع استفاده از کیف پول‌ها معمولاً رایگان است اما تا زمانی که انتقالی در آن صورت نگرفته باشد. درواقع انتظار نداشته باشید که بهترین کیف پول بیت کوین خدمات خود را رایگان در اختیار شما قرار دهد! هر کیف پول بر اساس خدماتی که ارائه می‌دهد کارمزدهای مختلفی را در نظر گرفته است. این خدمات معمولاً شامل انتقال و دریافت است. در هر انتقال بیت کوین یا دریافت آن درصد مشخصی که از قبل به شما اطلاع داده‌شده، از مبلغ کل به‌عنوان کارمزد کسر می‌شود.

نکته مهمی که باید در این بخش از مبحث به آن توجه داشته باشید این است که هنوز قانون مشخصی برای صرافی‌ها و کیف پول‌ها در دنیا وجود ندارد و کیف پول‌ها بر اساس قانون رقابتی خودشان دست به تعیین مبلغ کارمزد می‌زنند. برخی از این بهترین کیف پول بیتکوین یک کارمزد مشخص را انتخاب کرده و برخی دیگر از کارمزدهای پله‌ای استفاده می‌کنند. حال شما بر اساس نوع معاملاتی که دارید می‌تواند دست به انتخاب هرکدام از این بهترین کیف پول بیت کوین بزنید.

 

[irp posts=”29150″ name=”علاقه‌ی ایلان ماسک به افزوده شدن دوج کوین در کوین بیس”]

 

 بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان
بهترین کیف پول بیت کوین در ایران

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان یا بهترین کیف پول بیت کوین در ایران

 

اما داستان بهترین والت بیت کوین برای ما ایرانی‌ها کمی متفاوت‌تر از تمام دنیاست. ایرانی‌ها به دلیل تحریم‌هایی که از سوی سازمان‌های بین‌المللی و آمریکایی اعمال‌شده است عملاً هیچ‌گونه مبادله تجاری و مالی مستقیم با دنیا نمی‌توانند داشته باشند. این قانون به‌صورت کلی در تمامی موارد تجاری صدق می‌کند. ازاین‌رو ایرانیان نمی‌توانند به‌صورت مستقیم با دنیا وارد معامله و مبادله شوند.

دنیای ارزهای دیجیتال خودبه‌خود دنیایی است که هیچ قانونی در آن صدق نمی‌کند، اما روابط ایجادشده مانند صرافی‌ها و کیف پول‌ها مجبور هستند از این قوانین پیروی کنند. ازاین‌رو ما شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از انواع کیف پول معتبر بیت کوین در دنیا از خدمات‌رسانی به ایرانی‌ها سر باز می‌زنند و این مسئله و چالش مهمی برای ایرانی‌ها شده است.

نکته بسیار مهم این است که شما به‌عنوان یک کاربر اگر هم بخواهید از این خدمات استفاده کنید و با استفاده از انواع وی پی آن‌ها هویت خودتان را تغییر بدهید درصورتی‌که صرافی یا کیف پول این تغییر هویت را متوجه شود سرمایه شما به هر شکلی که باشد در جا بلوکه می‌شود و عملاً شما می‌مانید و سرمایه‌ای که احتمالاً دیگر باید آن را ازدست‌رفته بدانید.
بر این اساس شرایط و فاکتورها برای انتخاب بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان می‌تواند کمی متفاوت‌تر باشد.

معرفی ده مورد از بهترین کیف پول بیت کوین
کیف پول معتبر بیت کوین

معرفی ده مورد از بهترین کیف پول بیت کوین

 

تا اینجای داستان سعی کردیم که بتوانیم شرایط و فاکتورهای مختلف انتخاب برای یک کیف پول مناسب را موردبررسی قرار دهیم. در این بررسی انواع شرایط مختلف مانند امنیت، گستردگی خدمات، کارمزد و خدمات‌رسانی به ایرانی‌ها را مدنظر قراردادیم. گرچه به‌طورکلی عملاً نمی‌توانیم بهترین کیف پول بیت کوین در ایران را مشخص کنیم. چراکه تمامی این کیف پول‌ها عملاً ایرانی‌ها را از دور خدمات‌رسانی خود خارج کرده‌اند.

بااین‌حال بهتر است سراغ معرفی بهترین‌های این حوزه برویم؛ اما قبل از آن در نظر داشته باشید که کیف پول‌ها انواع مختلف فیزیکی، دیجیتالی و کاغذی دارند. نوع کاغذی به‌طورکلی از دور خارج‌شده است و چندان موردتوجه قرار ندارد. بهترین این انواع ازنظر امنیت را می‌توان کیف پول فیزیکی دانست و قابل‌دسترس‌ترین نیز مسلماً کیف پول دیجیتالی است که انواع مختلفی مانند کیف پول بیت کوین تحت وب است.

با این توضیح 10 مورد از بهترین‌های دنیای ارزهای دیجیتال عبارت‌اند از:

1- کیف پول Trezor: قابلیت ذخیره‌سازی و استفاده آفلاین، پشتیبانی بالا، امنیت بالا، از نوع سخت‌افزاری
2- کیف پول Ledger: از نوع سخت‌افزاری، امنیت فوق‌العاده بالا، ذخیره‌سازی آفلاین
3- کیف پول KeepKey: از نوع سخت‌افزاری، امنیت بالا، صفحه‌نمایش بزرگ
4- کیف پول Electrum: کیف پول دیجیتال، امنیت فوق‌العاده بالا، متن‌باز
5- کیف پول Exodus: قابل‌نصب کیف پول بیت کوین بر روی دسکتاپ، کاربری آسان
6- کیف پول Mycelium: پشتیبانی از انواع سخت‌افزاری، دارای اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ، امنیت فوق‌العاده، کاربری راحت و سریع
7- کیف پول Green Address: استفاده از سیستم امنیتی جدید و قوی، کاربری ساده، جذاب برای استفاده
8- کیف پول Blockchain: معتبرترین صرافی و کیف پول، استفاده از امکانات متفاوت، بصری بودن
9- کیف پول Trust: ساده، کاربردی و سریع
10- کیف پول جکس: استفاده ساده، پشتیبانی بیش از 80 رمز ارز، بصری بودن، استفاده در پلتفرم‌های مختلف

بهترین کیف پول بیت کوین و سخن پایانی
نصب کیف پول بیت کوین

 

[irp posts=”29609″ name=”یکی از اعضای بک استریت بویز کاردانو را بهتر از بیت کوین می‌داند!”]

 

جمع‌بندی: نکاتی برای ذخیره بیت کوین کش

همان‌طور که گفتیم باید برای خرید بهترین کیف پول بیت کوین کش و بهترین کیف پول برای اندرزید باید نکات بالا را در نظر بگیرید. شما با خرید یک کیف پول بیت کوین استاندارد می‌توانید از بهترین امکانات بهره‌مند شوید. برای استفاده از کیف پول باید به به‌روزرسانی آنتی‌ویروس خود توجه داشته باشید.

همواره برای امنیت بیشتر از اقدام به دریافت نسخه پشتیبانی کیف پول خود کنید و شمایی این مقاله مطالعه می‌کنید اگر تصمیم دارید مقدار زیادی ارز دیجیتال را ذخیره کنید باید از بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان استفاده کنید؛ مانند کیف پول‌های فیزیکی تا نگران امنیت ارزهای دیجیتال نباشید.(در ادامه توصیه میکنم مقاله هک کیف پول و صرافی و بایننس چیست را مطالعه کنید)

 

بهترین کیف پول بیت کوین و سخن پایانی

ما در این مقاله تلاش کردیم به‌طورکلی بر اساس نیاز امروز خودمان بهترین‌های دنیای بلاک چین و ارزهای دیجیتال را به شما معرفی کنیم. گرچه معترف هستیم این‌ها را نمی‌توانیم عملاً بهترین کیف پول بیت کوین در ایران نامید اما به‌هرحال این موضوع واقعیتی است که وجود دارد و به‌نوعی باید با آن کنار بیاییم.

اگر توجه داشته باشید ما در این مقاله بیش از آن‌که به معرفی خود کیف پول‌ها به پردازیم، بیشتر سعی کردیم فاکتورهای لازم برای رسیدن به آن‌ها و انتخاب یکی از این موارد را آموزش دهیم. در کلام ساده‌تر تلاش ما این بود که بتوانیم به شما ماهیگیری یاد بدهیم. ازاین‌رو در انتها نیز تنها به معرفی بخش‌های شاخص و مهم هر کیف پول بسنده کردیم.

یادتان باشد این خود شما هستید که بر اساس نیاز خودتان می‌توانید مشخص کنید بهترین کیف پول کدام‌یک می‌تواند باشد. نیاز شما مهم‌ترین فاکتور و عاملی است که تنها و تنها توسط خود شما قابل‌درک خواهد بود.

 توصیه میکنم اگر به دنبال خرید و فروش بیت کوین و ایجاد حساب بیت کوین هستید و قصد دارید دوره آموزش ارز دیجیتال را ببینید و دانش کافی درباره آن نمیدانید به این صفحات مراجعه نمایید.
همچنین اگر نمیدانید ساخت کیف پول بیت کوین ایرانی چگونه میتوان ساخت، حتما این مقاله را بخوانید.

 

آیا بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی وجود دارد؟

شما کافی است عبارت ” بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی ” را در گوگل جست و جو کنید تا لیستی از بهترین ها و معتبرترین ها به شما نمایش داده شود. اما سوال اصلی اینجاست که آیا واقعا این لیست نسبتا بلند از بهترین کیف پول دیجیتال قابل اعتماد است؟ در واقع سوال اصلی این است که اساسا می توان به کیف پول های ایرانی اعتماد کرد؟

با یک جست و جو ساده در اینترنت و همچنین با توجه به لیستی که در بالاتر گفتیم شما می توانید بهترین والت ارز دیجیتال بین المللی را انتخاب کنید. اما در مورد کیف پول ایرانی کمی داستان متفاوت است.

دو عامل اساسی تحریم های جهانی و ساختار قانونی ایران باعث شده است که اساسا در مورد کیف پول ایرانی و ماهیت آن شک کنیم. در کلام ساده تر این دو عامل به اندازه ای چالش برانگیز است که می تواند به طور کلی ماهیت کیف پول را از سایت های ایرانی بگیرد.

بگذارید کمی بهتر توضیح دهیم. کاربران ایرانی بر اساس تحریم های پولی و مالی جهانی اجازه انجام خرید و فروش جهانی به هر شکلی را ندارند. از این رو عملا چه شخص و چه یک گروه تجاری نمی تواند به طور مستقیم وارد دنیای ارزهای دیجیتال و بلاک چین شود. چرا که برای این کار دو راه بیشتر ندارد. یا این که با یکی از صرافی های معتبر جهانی همکاری کند ( که عملا امکان پذیر نیست ) یا به صورت مستقیم به بلاک چین وصل شود و این کاری نیست که به همین سادگی ها اتفاق بیفتد.

از طرف دیگر هنوز قوانین ایران نظر مساعدی در مورد رمز ارزها ندارد و هر از گاهی قانونی مبنی بر ممنوعیت خرید و فروش آن تصویب می شود. همچنین نبود زیرساخت های مناسب مالی و تجاری نیز می تواند چالش دیگری در این رابطه باشد.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی
بهترین والت ارز دیجیتال

بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان کدام است؟

با این اوصاف بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان کدام است؟ در واقع بر اساس چیزی که بیان کردیم به نظر می رسد غالب صرافی ها و بهترین کیف پول دیجیتال داخلی چیزی جز یک واسطه غیر مجاز نیستند! در واقع یک کیف پول باید امکان مبادله رمز ارز با تمام دنیا را داشته باشد. زمانی که کاربران ایرانی نمی توانند به طور مستقیم در این بازار فعالیت کند چگونه یک کیف پول ایرانی می تواند این کار را انجام دهد؟

بنابراین می توان گفت که کیف پول ایرانی نیز در بهترین حالت تنها یک واسطه میان شما و دنیای بین المللی است. در واقع این کیف پول ها ذاتا یک کیف پول نیستند! بلکه پلتفرمی است که باعث می شود شما بتوانید بدون نیاز به تغییر آی پی مبادلات خودتان را انجام دهید.

این موضوع تبعات مثبت و منفی مختلفی دارد. اول این که بهترین والت ارز دیجیتال داخلی به شما تضمین می دهد که سرمایه شما هیچگاه بلوکه نمی شود و تحت هیچ شرایط این سرمایه را از دست نمی دهید. اما در مقابل شما باید نسبت به کیف پول های خارجی و بین المللی کارمزد بیشتری نیز پرداخت کنید. به هر حال در دل این مبادله یک کارمزد برای صرافی یا کیف پول داخلی و کارمزد دیگر برای انجام مبادله در بازار جهانی ( که توسط صرافی اصلی بین المللی انجام شده ) باید پرداخت شود.

پیشنهاد ما این است که اگر شما می توانید به صورت مستقیم از صرافی های خارجی استفاده کنید، بهترین گزینه برای شما کیف پول های بین المللی است. اما اگر فکر می کنید که نمی توانید مفاهیمی مانند وی پی ان و آی پی ثابت و … رو متوجه شوید کیف پول های داخلی یا بهتر بگوییم واسطه های ارز دیجیتال داخلی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 

در این مقاله در مورد بهترین کیف پول بیت کوین صحبت کردیم چنانچه اگر میخواهید تبدیل بیتکوین به ریال را انجام دهید ولی نمدانید چطور… حتما این مقاله را بخوانید و همچنین پیشنهاد میکنم مقاله خرید کاردانو ،  مزرعه بیت کوین چیست و کارمزد کیف پول لجر را هم مطالعه نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
12 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد رضا طاهری
2 سال قبل

با سلام
ممنون مقاله مفیدتون بسیار عالی بود

بابک
بابک
2 سال قبل

آیا با کیف پول تراست میشه هر رمز ارزی را ذخیره کرد ؟
مثلا وینک را میتونم ذخیره کنم ؟

فرزانه
فرزانه
2 سال قبل

برای نصب کیف پول بیت کوین چجوری انجام بدم؟

اتوسا
اتوسا
2 سال قبل

من تونستم نصب کیف پول بیت کوین رو انجام بدم ممنونم از مقاله خوبتون
.

شراره
شراره
2 سال قبل

یه سوال کیف پول معتبر بیت کوین کدومه ؟ کدومش معتبره؟

مدیر سایت
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  شراره

تراست ولت کیف پول مناسبی هست

shrink film
2 سال قبل

کیف پول های ایرانی خطرناک نیستند؟

اشکان
1 سال قبل

توی کیف پول ارز دیجیتال خود صرافی ها نگه داریم بهتر نیست؟

مدیر سایت
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  اشکان

سلام
نه به هیچ عنوان این کار صحیح نیست ..همان طور که میدانید صرافی ها دائما در حال تغییر قوانین خود هستند پس امن تر است که رمز ارز های خود را در کیف پول خود نگه دارید

موفق باشید

Shahinsarfaraz
Shahinsarfaraz
1 سال قبل

با درود و سپاس از روشنگری شما
آیا استفاده از کیف پول های جیبی ویا همراه مطمئن تر از کیف پول های مجازی و آنلاین نیست؟

مدیر سایت
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  Shahinsarfaraz

سلام
بله کیف پول های جیبی و سخت افزاری، مطمئن تر هستند

رمینا
رمینا
1 سال قبل

یه سوال داشتم
بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان چه کیف پولی است؟

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.