بهترين ارزهاي متاورس براي سرمايه گذاري در سال 2022

بهترین ارزهای متاورس برای سرمایه گذاری در سال 2022

متاورس از مفاهيم جديد اقتصادي محسوب مي شود که امروز بسيار مورد توجه قرار کاربران و معامله گران بازارهاي سرمايه اي قرار گرفته است. يکي از اصلي ترين علت هاي اين مسئله را مي توان گذشته نسبتا جذاب بازار ارزهاي ديجيتال دانست. در واقع کسي در سال هاي قبل از 2010 فکر نمي کرد که روزي بيت کوين بتواند به ارقام هايي مانند 50 هزار دلار برسد. در واقع ثروتمندترين افراد امروز جهان همان کساني هستند که در سال هاي 2010 تا 2013 اقدام به خريد بيت کوين کردند.

با توجه به اين مسئله که ارزهاي ديجيتال و دنياي جديد متاورس دو مفهوم نزديک و شبيه به هم محسوب مي شوند و اساسا بر اساس يک پايه چيده شده اند. بنابراين برخي از معامله گران، به خصوص کساني که احساس مي کنند از سرمايه گذاري دنياي بيت کوين عقب افتاده اند متاورس مي تواند حکم فرصت دوباره براي ثروتمند شدن آن ها باشد. اما آيا واقعا اين چنين است؟ در کنار پاسخ به اين سوال مي توانيم بهترین ارزهای متاورس براي سرمايه گذاري را پيدا کنيم.

به بيان ساده تر پاسخ سوال هر چه که باشد متاورس محلي جديد براي سرمايه گذاري است و يک معامله گر باهوش فارغ از هر چيزي به آن به چشم يک فرصت نگاه مي کند. اما نبايد اين ديد را داشته باشيم که هر نوع سرمايه گذاري در اين بازار مي تواند موقعيت مالي خوبي براي ما محسوب شود. بنابراين ما بايد پول هاي ديجيتال متاورس را بشناسيم و بدانيم چه موقعيتي مي تواند براي ما مناسب باشد.

بنابراين بياييد با يک ديگر به چند سوال پاسخ دهيم. اول اين که بدانيم دقيقا متاورس چيست و آن را به زبان ساده درک کنيم. اين درک به ما کمک مي کند که بفهميم متاورس چه نوع بازار سرمايه گذاري محسوب مي شود و از چه طريق مي توانيم در آن سرمايه گذاري داشته باشيم.

در گام آخر نيز مي توانيم تا حدودي بهترين ارزهاي ديجيتال متاورس را معرفي کنيم. ارزهايي که به نظر مي رسد مي تواند ارزش فکر کردن براي سرمايه گذاري را داشته باشد. اما يادتان باشد مسئول نهايي انتخاب ارز يا موقعيت سرمايه گذاري خودتان هستيد. ما تنها سعي مي کنيم شما را در اين مسير ياري دهيم تا بتوانيد سريع تر به آن چيزي که مي خواهيد برسيد. بنابراين با ما همراه باشيد.(برای آشنایی با متاورس و تهیه دوره آموزش رایگان فارکس این مقاله و دوره را مطالعه و تهیه نمایید.)

متاورس به زبان ساده

همانطور که گفتيم در گام اول ما بايد بتوانيم به شکل ساده بدانيم که متاورس اساسا چيست؟ درک درست از اين مفهوم مي تواند ادامه مسير ما را ساده تر کند.

اولين نکته اي که بايد بدانيد اين است که متاورس نه يک برنامه و نه يک پلتفرم بلکه يک جهان يا دنياي جديد محسوب مي شود. درست مانند اين است که زاکربرگ به عنوان خالق متاورس چيزي شبيه به زمين دوم را خلق کرده است. با اين تفاوت که شما در متاورس قدرت هاي مجازي جديدي خواهيد داشت. مثلا مي توانيد پرواز کنيد و يا در کسري از ثانيه از نقطه اي به نقطه اي ديگر برويد. شايد اين همان آينده اي باشد که انسان از همان ابتدا تصور مي کرد!

بنابراين در نگاه به متاورس بايد به اين نکته توجه داشته باشيد که اساسا با دنيايي جديد مانند يک زمين ديگر رو به رو هستيم. متاورس دنياي جديدي است که بر اساس قدرت مجازي واقعيت افزوده ((A.R و بلاکچين طراحي شده است.

بنابراين همانطور که شما در دنياي مجازي قادر هستيد همه چيز را در اختيار خود بگيريد مي توانيد در دنياي متاورس دنياي جديد و جذابي را تجربه کنيد. بنابراين اساسا به نظر مي رسد ايده متاورس مي تواند ايده اي جذاب و کاربر پسند محسوب شود و در صورت عملياتي شدن مي تواند کاربران بسياري را در سراسر جهان به سمت خود جذب کند.

پس يادتان باشد که با يک برنامه يا يک پلتفرم مانند گوگل و … رو به رو نيستيم. ما به معني واقعي کلام با يک دنيا رو به رو هستيم. اين مهمترين و شايد تنها ترين چيزي است که بايد در مورد خود متاورس بدانيد. ما بقي تعاريف و مفاهيم را کنار بگذاريد. ما بر اساس همين دانش مي توانيم بهترین ارزهای متاورس را پيدا کنيم. (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید خانه در متاورس این مقاله را مطالعه بفرمایید.)

 

[irp posts=”51744″ name=”اپل در متاورس سرمایه گذاری می کند!”]

 

پول های دیجیتال متاورس

سرمايه گذاري در متاورس

در گام دوم بعد از شناخت کلي متاورس نوبت اين است که بدانيم سرمايه گذاري در متاورس به چه معني است؟ پاسخ به اين سوال شايد در ابتدا سخت به نظر برسد. اما با يک مثال ساده مي توانيم به سادگي اين مفهوم را مورد بررسي قرار دهيم.
اگر يک آدم فضايي در کهکشان راه شيري به شما برخورد کند و از شما بپرسد چگونه مي تواند در زمين سرمايه گذاري کند چه پاسخي خواهيد داد؟

پاسخ به نظر ساده است. شما احتمالا به خوبي بيان مي کنيد که براي سرمايه گذاري در زمين بايد زمينه کاري و سرمايه گذاري خود را مشخص کند. زيرا در کره زمين يک بازار خاص و متمرکز وجود ندارد. بلکه انواع بازارها و موقعيت هاي سرمايه گذاري کوچک و بزرگ مختلفي وجود دارد. احتمالا سوال ديگر اين آدم فضاي اين باشد که آيا سرمايه گذاري در زمين سودآور خواهد بود؟

مسلما نمي توان به اين سوال پاسخ داد. به هر حال هر بازار در زمين شرايط خاص خودش را دارد. اگر شما در زمان درست وارد هر کدام از اين بازارها شويد مي توانيد سود خوبي داشته باشيد اما اين بدين معني نيست که لزوم سرمايه گذاري در يکي از بازارهاي زمين مي تواند سودآوري خوبي داشته باشد.

همين موضوع در مورد دنياي متاورس وجود دارد. در واقع شما در متاورس موقعيت ها و به نوعي پروژه هاي مختلفي مي بينيد که مي توانيد روي هر کدام از آن ها سرمايه گذاري کنيد. اما آيا هر کدام از اين پروژه ها مي تواند کارايي و سودآوري خوبي داشته باشد؟ مسلما خير!

نکته مهم ديگري که بايد بدانيد که مفهوم اقتصاد در دنياي متاورس بر اساس بازار ارزهاي ديجيتال و بلاک چين طراحي شده است. بنابراين هر پروژه يا هر اتفاقي که در دنياي متاورس اتفاق مي افتد که در نهايت منجر به جا به جايي مالي مي شود، بايد نمادي در بازار ارزهاي ديجيتال داشته باشد.

به بيان ساده تر هر پروژه يا هر زمينه سرمايه گذاري که شما به دنبال آن باشيد ارزي در بازار دارد که شما با خريد آن ارز عملا دست به سرمايه گذاري در متاورس زده ايد. تا به امروز ده ها پروژه – ده ها ارز – به صورت مستقيم با متاورس درگير هستند که در ادامه بهترین ارزهای متاورس – بهترين پروژه هاي متاورس – را به شما معرفي مي کنيم.

توجه داشته باشيد که اين معرفي به معني تاييد آن ها نمي باشد. شما مي توانيد با استفاده از اين اطلاعات مي توانيد ذهن خودتان را نظم دهيد و بهترین ارزهای متاورس مطابق با استراتژي خودتان را پيدا کنيد. اين نکته بسيار بسيار مهمي است که بايد به آن توجه داشته باشيد.

اگر میخواهید درباره سرمایه گذاری در دنیای متاورس بیشتر بدانید این مقاله را بخوانید.

 

بهترین ارزهای متاورس برای سرمایه گذاری در سال 2022

 

[irp posts=”51873″ name=”اتحادیه اروپا: متاورس باید قانونمند شود”]

 

بهترین ارزهای متاورس

· ديسنترا لند – ارز ديجيتال MANA : احتمالا شنيده باشيد که فلان سرمايه گذار در متاورس زمين خريده است. اين جمله اي است که براي ما چندان ملموس نيست. زيرا متاورس اساسا وجود خارجي ندارد چگونه مي توان در آن زمين خريد و فروش کرد. ديسنترالند دقيقا همين کار را انجام مي دهد. اين پروژه قصد دارد مديريت زمين هاي مجازي اين فضاي مجازي را به دست بگيرد. با توجه به اين که برخي از سرمايه گذاران بزرگ و برندهاي معتبر به واسطه اين پروژه وارد متاورس شده اند به نظر مي توان به عنوان يک گزينه سرمايه گذاري خوب در متاورس به اين ارز و پروژه نگاه کرد.

· اکسي اينفينيتي – ارز ديجيتال AXS : اساسا نمي توان اين پروژه و ارز ديجيتال را مستقيما مرتبط با متاورس دانست. اولا به اين خاطر که اين بازي قبل از معرفي متاورس وجود داشته و دوم اين که فضاي بازي خارج از فضاي متاورس است.
اما به سبب واقعيت افزوده مورد استفاده و همچنين اعلام نزديکي و حمايت اين بازي از متاورس مي توان به نوعي آن را دخيل در اين مسئله دانست. نکته مهمي که بايد در مورد اين پروژه بدانيد اين است که اساسا اين بازي محبوب ترين و پرکاربردترين ارز ديجيتال متاورس محسوب مي شود. بنابراين مي توانيد اين ارز ديجيتال را در بين بهترین ارزهای متاورس قرار دهيد.

· بلاک توپيا – ارز ديجيتال BLOCK : بلاک توپيا نسبت به دو پروژه قبلي جديد تر است و همين موضوع يک نقطه قوت مهم براي آن محسوب مي شود. زيرا اين احتمال وجود دارد ارز ديجيتال آن درصد سود بالاتري به سرمايه گذار خود بدهد. اين پروژه مسئول ساخت و مديريت يک مرکز فروش چند ده طبقه در متاورس است. به نظر مي رسد مي توان اين ارز ديجيتال را نيز در بين بهترين ارزهاي متاورس قرار داد.

اين سه مورد را مي توان به عنوان مشهور ترين و بهترين ارزهاي متاورس براي سرمايه گذاري دانست. اما با نگاه به نوع ويژگي هاي اين ارزها مي توان چند مورد ديگر از پروژه هاي مختلف را پيدا کرد. شما مي توانيد اين کار را به خوبي انجام دهيد. باور کنيد.

 

متاورس به زبان ساده

سوالات متداول

1- غالب پروژه هاي تعريف شده در متاورس بر اساس چه پلتفرمي ساخته مي شود؟
غالبا اين پروژه و ارزهاي آن ها بر اساس پلتفرم اتريوم ساخته مي شود.

2- آيا سرمايه گذاري در بهترین ارزهای متاورس لزوما به معني سودآوري است؟
مسلما خير. يک معامله گر و يک سرمايه گذار باهوش و با تجربه به خوبي مي داند که سود و ضرر دو مفهوم جدايي ناپذير در بازار هاي سرمايه اي است. بازار ارزهاي ديجيتال و دنياي متاورس نيز از اين موضوع مستثني نمي باشد.

 

[irp posts=”51125″ name=”متاورس، زمین بازی جدید چینی ها”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.