بسته شدن چندین صرافی رمزارزی در کشور کره جنوبی

بسته شدن چندین صرافی رمزارزی در کشور کره جنوبی

کمیسیون خدمات مالی، برترین بخش قانون گذاری مالی کشور کره جنوبی، قصد دارد تا چندین صرافی رمزارزی را به دلیل گسترش کلاهبرداری های غیرقانونی ببندد. به گزارش The Korea Herald در روز یکشنبه، FSC فعالیت های حداقل 11 صرافی رمزارزی متوسط را در کشور کره جنوبی، به دلیل فعالیت های غیرقانونی و حساب های کلاهبرداری، مسدود خواهد کرد. البته به نظر می رسد که هنوز نام این صرافی ها فاش نشده است.

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

طبق گزارش های به دست آمده از منابع خبری، این صرافی های رمزارزی قادر نخواهند بود تا برای فعالیت های خود از FSC مجوز دریافت کنند. همچنین به نظر می رسد که مراجع قانونی کشور کره جنوبی، قصد دارند تا قوانین سخت گیرانه تری را برای صرافی های رمزارزی کوچکتر تصویب کنند. علاوه بر مسدود کردن این صرافی ها، اخباری مبنی بر به تعلیق درآمدن برخی صرافی های کوچک نیز به گوش می رسد. Bitsonic، صرافی رمزارزی محلی، در روز جمعه در کانال تلگرامی رسمی خود اعلام کرد که برای مدتی به دلیل بروز مشکلات داخلی و خارجی، فعالیت خود را متوقف خواهد کرد. یکی دیگر از پلتفرم های مبادلات رمزارزی محلی به نام CPDAX، نیز اعلام کرده که تا یکم ماه سپتامبر، تمام فعالیت های خود را متوقف خواهد کرد.

کشور کره جنوبی، سخت گیری های خود در رابطه با رمزارزها را افزایش می دهد.پیشتر صرافی Darlbit نیز سرویس های خود را پس از به تعلیق درآمدن سپرده ها و سرویس های برداشت در ماه گذشته، مسدود کرده بود. FSC پاسخی به درخواست خبرگزاری ها در رابطه با این اتفاقات اخیر، نداده است. صرافی های رمزارزی کره جنوبی، اخیرا تحت بررسی های قانونی دقیق تر و سخت گیرانه تری قرار گرفته اند و مراجع قانونی از ارائه دهندگان محلی سرویس های دارایی های دیجیتال خواسته اند که تا ماه سپتامبر، کسب و کار خود را ثبت کنند.

[irp posts=”38934″ name=”Uniswap بیش از بیت کوین پول به جیب می‌زند”]

همچنین از این پلتفرم ها خواسته شده تا با نام های واقعی حساب ایجاد کنند و گزارشات حساب ها را ارسال کنند. صرافی های کوچک و متوسط رمزارزی، اخیرا در حال تلاش برای کسب گواهی های ایمن از مراجع قانونی بوده اند. صرافی های رمزارزی بزرگتر نیز در کشور کره جنوبی، با مشکلات قانونی مواجه شده اند. بنابه Yonhap News، در روز دوشنبه Seoul Metropolitan Police Agency یک پرونده بررسی کلاهبرداری های رمزارزی را بازگشایی کرد که شامل بررسی صرافی Bithumb، بزرگترین صرافی کره جنوبی، نیز می شود.

[irp posts=”24449″ name=”آیا بیت کوین قانونی است؟ سیر تا پیاز قوانین بیت کوین در ایران”]

لینک منبع:https://cointelegraph.com/news/south-korean-regulator-to-reportedly-shut-down-11-crypto-exchanges

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.