بر سر بیت کوین چه خواهد آمد؟ ادامه سقوط یا رشد دوباره؟

بر سر بیت کوین چه خواهد آمد؟ ادامه سقوط یا رشد دوباره؟

در روز سوم ماه جولای، بیت کوین شاهد بیشترین سقوط نرخ ماینینگ خود در حدود 28 درصد بوده است. البته طبق یک نمودار و مدل، قیمت این رمزارز، تا ماه اکتبر سقوط نخواهد کرد. در توییت‌هایی در دوم جولای، یک مدیر سرمایه‌گذاری به نام Timothy Peterson بیان کرد که رابطه میان قیمت بیت کوین و نرخ هش، مدرکی است حاکی از اینکه سیر نزولی بیت کوین هنوز تمام نشده است. طبق گزارشات قبلی کوین تلگراف، این سقوط نرخ ماینینگ بدلیل ممنوعیت و خروج ماینینگ در چین و از دست رفتن نرخ هش است.

 

[irp posts=”26552″ name=”آیا کاردانو می‌تواند بیت کوین شود؟!”]

 

البته جالب است بدانید که این سیر نزولی، برای افرادی که همچنان در زمینه ماینینگ بیت کوین فعال هستند، بسیار سودمند است. انتظار نمی‌رود ماینرهایی که در این روند کنار رفته‌اند، دوباره بتوانند بازگردند. در این بین، بالاتر رفتن نرخ هش می‌تواند کار را سخت‌تر کند، چرا که رقابت بر سر بدست آوردن بیت کوین و استفاده از نیروی برق، شدت می‌گیرد. یک مثال میان فعالان حوزه بیت کوین است که می‌گوید:” قیمت، نرخ هش را دنبال می‌کند.” اگر این حرف درست باشد، باید نموداری رسم شود که رفتار احتمالی قیمت در آینده را نشان دهد.

آیا بازگشت ماینرها باعث رشد بیت کوین می‌شود؟Peterson همچنین ذکر کرد که رابطه میان قیمت و نرخ هش، زمانی که بخواهیم بیشترین حد قیمت‌های کلان را مشخص کنیم، کاملا کاربردی است. وی در ادامه افزود:” بنابه ترند کنونی در P(h)، این حباب بزودی تا 31 اکتبر از بین خواهد رفت.” به عبارت دیگر می‌توان گفت که بازگشت ماینرها می‌تواند جلوی نرخ‌های نزولی اخیر را بگیرد، اما برای رشد دوباره آنها، نیاز است تا زمان بیشتری سپری شود.

 

[irp posts=”24449″ name=”آیا بیت کوین قانونی است؟ سیر تا پیاز قوانین بیت کوین در ایران”]

 

هرچند که Peterson معتقد است که این مدل کاملا اشتباه بوده و ادعا کرده که خود از آن استفاده نمی‌کند. این مدل، تنها منبعی نیست که به بازگشت بیت کوین به اوج، در نیم سال آتی اشاره می‌کند. طبق گزارشات قبلی کوین ‌تلگراف، تحلیل‌گران سال 2021 را به سال‌های پیشین رکود بیت کوین تشبیه کرده‌اند و معتقدند که در آخر قیمت بیت کوین به اوج باز خواهد گشت. اگر میخواهید در مورد خرید کاردانو و ریسک سرمایه گذاری در بیت کوین بیشتر بدانید این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

 

[irp posts=”27166″ name=”استخراج بیت کوین با گوشی به همراه آموزش و معرفی برنامه‌ها”]

 

لینک منبع:https://cointelegraph.com/news/bitcoin-mining-difficulty-just-fell-by-a-record-28-but-will-this-help-btc-price-recover

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.