ثبت نام و بررسی تخصصی بروکر روبو فارکس Robo Farex برای ایرانیان

ثبت نام و بررسی تخصصی بروکر روبو فارکس Robo Farex برای ایرانیان

میداس سرمایه هیچ کارگزاری را توصیه نمی‌کند محتوای زیر تنها به‌منظور معرفی کارگزار است و کاربران عزیز خودشان باید برای انتخاب کارگزار مناسب تصمیم بگیرند.

از بروکر روبو فارکس چه می دانید؟ بروکرها نقش بسیار مهمی در بازار فارکس ایفا می کنند. آنها را می توانید مانند یک کلید طلایی در نظر بگیرید. شما برای فعالیت در بازار ابتدا باید یک بروکر مناسب انتخاب نمایید. عوامل مختلفی مانند امنیت بروکر، تنوع خدمات، سرعت تراکنش و … در انتخاب بروکر مناسب اهمیت دارند. بحث انتخاب بروکر همیشه در بین معامله گران بازار فارکس بسیار داغ است. تعداد بروکرها بسیار زیاد است و هر کدام دارای طرفداران خاص خودشان هستند.

 تاریخچه بروکر روبو فارکس

 

 اگر شما هم قصد دارید که بروکر روبوفارکس را زیر نظر بگیرید و اطلاعاتی در مورد آن به دست آورید، بهتر است نگاهی به تاریخچه این بروکر داشته باشید. امروزه بروکر روبو فارکس به عنوان یک بروکر بسیار محبوب و مشهور در دنیا است. این بروکر که طرفداران بسیار زیادی از تمام دنیا دارد، در سال ۲۰۰۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. دفتر مرکزی این بروکر در حال حاضر در قبرس قرار دارد. تعداد کاربران بروکر روبو فارکس از یک میلیون نفر هم بیشتر است.

 طبق بررسی‌های انجام شده مدیران این صرافی بیش از ۱۶۰ کشور در این بروکر فعالیت دارند. به طور کلی باید بدانید که بروکر روبو فارکس به ۱۲ زبان دنیا خدمات خود را به کاربران ارائه می دهد و فعالیت های متنوعی را در پیش گرفته است. معامله گران می توانند اخبارهای اقتصادی موثر را بر روی بازارهای مالی به طور مستقل در این بروکر مشاهده نمایند. جالب است بدانید که حتی تحلیلگران در این بروکر تحلیل های خود را در ارتباط با فرصت های سرمایه گذاری مختلف در اختیار معامله گران و کاربران قرار می دهند.

 

بروکر روبو فارکس
بررسی اعتبار بروکر روبوفارکس

 

[irp posts=”23704″ name=”آموزش ترسیم سطح حمایت و مقاومت در فارکس”]

 

آیا روبو فارکس بروکر قابل اطمینان و معتبر است؟

 

این بروکر در کشور بلیز ثبت شده است و تحت رگولاتوری IFSC این کشور است. باید بدانید که این رگولاتوری، اعتبار بسیار زیادی ندارد. البته باید این موضوع را بدانید که بروکر روبو فارکس به مشتریان اروپایی خود رگولاتوری CySec را ارائه می دهد که به نسبت خدمات بهتری دارد. البته همه ما می‌دانیم که این رگولاتوری برای اروپاییان است و هیچ نفعی به حال ما ایرانی ها ندارد، اما می تواند به نوعی دلگرمی به حساب بیاید.

موضوع قابل توجهی است که مهمتر از بحث رگولاتوری، پیشینه معتبر و کافی برای یک بروکر اهمیت دارد. شما در انتخاب یک بروکر ابتدا باید سابقه ۱۰ ساله آن را بررسی کنید. اگر یک بروکری بیشتر از ۱۰ سال است که هیچگونه سابقه ای در مورد کلاهبرداری و ندادن پول به مشتریان ندارد، شما می‌توانید به آن بروکر اعتماد کنید. در مورد بروکر فارکس هم دقیقا به همین صورت است. شما به راحتی می توانید به این بروکر اعتماد داشته باشید.

 

ثبت نام و بررسی تخصصی بروکر روبو فارکس Robo Farex برای ایرانیان
انواع حساب در بروکر روبوفارکس – روبو فارکس فارسی

بررسی انواع حساب در بروکر روبو Robo Farex

 

به طور کلی باید بزنید که ۵ حساب برای این برو که وجود دارد که در ادامه به بررسی تمامی آنها می پردازیم.

حساب Pro:  بیشترین کاربر را دارد.

 حساب Pro Cent: این حساب برای افراد مبتدی گزینه خوبی به حساب می آید.

 حساب Prime:  بهترین شرایط معاملاتی برای افراد با تجربه مختص به این حساب است.

حساب ECN:  هم مانند دیگر بروکرها یک حساب ECN دارد.

 حساب R Trader:  اگر شما تمایل دارید که بر روی سهام های شرکت های بسیار بزرگ در دنیا معامله کنید، این نوع حساب گزینه خوبی برای شما به حساب می آید.

 نگاهی به حساب اسلامی در بروکر روبو فارکس

 

توجه داشته باشید که این ورو که تنها در دو نوع حساب pro و pro cent حساب اسلامی ارائه داده است. البته باید بدانید که درست است که در حساب های اسلامی بهره شبانه وجود ندارد، اما به جای آن یک کمیسیون بر اساس حجم معاملات و جفت ارزی که معامله گر معامله می کند از او گرفته می پارس آنلاین بیشتر شود. در واقع شما چیزی به عنوان بهره پرداخت نمی کنید، اما همان کمیسیونی که اضافه تر گرفته می شود، تقریباً مانند بهره است. اگر برای شما اهمیت دارد که به اسم بهره مبلغی را پرداخت نکنید، می توانید از حساب اسلامی استفاده نمایید.

 

شناخت دارایی های قابل معامله در بروکر روبو فارکس

 

شما می توانید به عنوان یک معامله گر در بروکر روبو فارکس افتتاح حساب انجام دهید. در این صورت طیف وسیعی از نمادها و ابزارهای معاملاتی در اختیار شما قرار می گیرد. این موارد نیاز هر تریدری است.

 

اطلاعاتی در مورد پشتیبانی بروکر روبو فارکس

 

 متاسفانه پشتیبانی مشتریان ایرانی خود را به رسمیت نمی شمارند. وب سایت پشتیبانی آن هم به فارسی ترجمه نشده است و حتی پشتیبانی فارسی زبان هم ندارد، اما یک پشتیبانی فارسی در تلگرام وجود دارد که پاسخگوی خوبی ندارند و مشتریان از این بابت شکایت دارند. اگر بروکر روبو فارکس بخش پشتیبان فارسی و شارژ و برداشت ریالی خود را تقویت می‌کرد، شکی نداشتیم که تبدیل به یکی از پر کاربرد ترین بروکرهای جهان در ایران می‌شد.

 البته باید بدانید که مشکل پشتیبانی در این بروکر تنها مختص به کاربران ایرانی نیست. به طوری که حتی پشتیبانی از زبان انگلیسی به واسطه چت آنلاین هم در این بروکر پاسخگویی با سرعت عمل بالا ندارد. اگر کار شما به گونه ای باشد که برای رفع مشکل خود نیاز به ارسال تیکت داشته باشیم، ممکن است چند روز زمان ببرد.

 

بروکر روبو فارکس
شناخت مزایای بروکر روبو فارکس

 

آشنایی با مزایای بروکر روبو فارکس

 

  • بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت دارد
  • تنوع بسیار زیادی در انواع حساب معاملاتی دارد
  • در حساب پرایم و ECN اسپرد کم دارد طرح های تشویقی مختلفی را ارائه می دهد
  • امکان معامله نماد نزدک در بروکر روبو فارکس وجود دارد
  • تعداد زیادی از سهام های کشورهای بزرگ دنیا را پوشش می دهد
  • در پلتفرم های معاملاتی تنوع بسیار زیادی دارد
  • ارائه لوریج

معایب بروکر روبو فارکس

 

  • عدم پشتیبانی از زبان فارسی در سایت روبوفارکس
  • پشتیبانی بسیار ضعیف
  • نداشتن روش شارژ و برداشت ریالی حرفه ای
  • شرایط نامناسب به حساب اسلامی

 

[irp posts=”32169″ name=”آموزش حرفه ای اسکالپ فارکس | یادگیری استراتژی اسکالپ در سریع ترین زمان”]

 

کشورهایی که در روبو فارکس سهام ارائه می دهند!

 

جالب است بدانید که ۴۹ شرکت بزرگ آمریکایی مانند آمریکا، اپل تسلا و همچنین سهام ۱۲ شرکت بزرگ روسی امکان معامله دارد. توجه داشته باشید که  در حساب R Trader این تعداد بسیار فراتر می رود و سهامی از شرکت های بزرگ آمریکا ، انگلستان، هلند، آلمان، ایتالیا، بلژیک، سوئیس، اسپانیا، نروژ، فرانسه، برزیل ، سوئد ، پرتغال ، دانمارک ، اتریش و فندلاند را نیز شامل می شود.

آموزش افتتاح حساب در بروکر روبو فارکس

 

در این بخش سعی داریم تا آموزش افتتاح حساب کاربری در بروکر روبو فارکس را به صورت قدم به قدم و مرحله به مرحله شما توضیح دهیم. در مرحله اول شما باید وارد سایت این بروکر به نشانی roboforex.com  شوید. سپس گزینه Sign in را در صفحه اول مشاهده خواهید کرد. بر روی آن کلیک نمایید تا وارد مرحله ثبت نام شوید. فرمی در مقابل شما در این صفحه قرار می‌گیرد که باید اطلاعاتی مانند نشانی ایمیل، نام و نام خانوادگی و شماره موبایل خود را وارد نمایید.

سه جمله را در قسمت پایین فرم مشاهده خواهید کرد که باید آنها را فعال نمایید. نکته قابل توجه این است که در رابطه با شماره تماس هنگامی که از فیلترشکن استفاده می کنید، ممکن است پیش شماره ایران برای شما نشان داده نشود. به همین علت در این مرحله ابتدا فیلترشکن خود را بر روی یکی از کشورهای آسیایی مانند سنگاپور و ترکیه تنظیم نمایید.

 سپس کارت ثبت نام را پی بگیرید. زمانی که این مراحل را به طور کامل انجام دادید، بر روی گزینه Next Step کلیک کنید. مرحله بعدی شما باید حساب معاملاتی مورد نظر خود را دربروکر روبو فارکس انتخاب نمایید. در واقع فرمی برای شما نشان داده می شود که باید موارد زیر را به ترتیب در آن انتخاب نمایید.

  • نوع پلتفرم
  • نوع حساب
  • نوع ارز پایه
  • حداکثر حجم معاملاتی مورد نظر
  • کد clvd به منظور واریز و برداشت ریالی
  • کشور محل سکونت
  • شهر محل سکونت
  • نشانی محل سکونت به زبان انگلیسی
  • کد پستی

 برای ادامه مراحل خود بر روی گزینه  Confirm کلیک کنید تا حساب معاملاتی شما به وجود بیاید.

 

ثبت نام و بررسی تخصصی بروکر روبو فارکس Robo Farex برای ایرانیان
احراز هویت در بروکر روبو فارکس

بخش احراز هویت در بروکر Robo Farex

 

شما به عنوان یک معامله گر برای اینکه بتوانید از تمامی امکانات و قابلیت های این بروکر استفاده نمایید، حتما باید کار احراز هویت خود را تا انتها به طور کامل انجام دهید. در مرحله اول باید به سراغ تایید نشانی ایمیل خود بروید. برای انجام این کار بر روی گزینه Pass the verification بر روی فرم ثبت نام خود کلیک کنید. منتظر پیامک کد تایید به ایمیلتان باشید. در ادامه به حساب کاربری خود مراجعه کنید و این کد را در محل مربوطه وارد کنید تا ایمیل شما هم تایید شود.

 در ادامه نیاز به مدارک شناسایی دارید و باید از آنها استفاده کنید پیشنهاد ما به شما این است که حتماً از تصویر رنگی و با کیفیت گذرنامه استفاده کنید در غیر این صورت می‌توانید تصویر کارت ملی خود را استفاده نمایید. تمامی مراحل فرم احراز هویت خود را به طور کامل و با دقت انجام دهید.

  • نام و نام خانوادگی
  • تعیین جنسیت
  • تاریخ تولد میلادی
  • به دو سوالی که برای شما نشان داده می شود پاسخ خیر دهید.
  • شماره گذرنامه یا کد ملی
  • ارگان صادر کننده گذرنامه و کد ملی خود را وارد نمایید
  • تاریخ صدور گذرنامه
  • بارگذاری تصویر مدرک گذرنامه و یا کارت ملی

زمانی که این مراحل را بطور کامل انجام دادید، نوبت به احراز محل سکونت شما می رسد. برای این منظور یک فرم را تکمیل نمایید. اطلاعاتی که در ادامه برای شما توضیح می‌دهیم را باید در این فرم پر کنید.

  • نوع مدرکی که نشان دهنده محل سکونت شما است
  • نام کشور
  • نام شهر
  • نشانی محل سکونت
  • کد پستی
  • تصویر مدرک اثبات کننده محل سکونت

برای اثبات محل سکونت می توانید از قبض آب، گاز و یا برق که به نام خود شما با پدرتان باشد و بیشتر از ۶ ماه از تاریخ آن نگذشته باشد، استفاده کنید.

  می توانید از سند منزل که به نام خودتان باشد، استفاده کنید.

از صورت حساب بانکی که محل سکونت در آن درج شده باشد، استفاده کنید.

اجاره نامه رسمی که دارای بارکد باشد.

با طی کردن تمامی این مراحل به طور کامل احراز هویت شما به پایان می رسد. در این‌صورت عوامل بروکر روبو فارکس نهایتاً در دو روز اطلاعات شما را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند و نتیجه از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود.

واریز و برداشت بدون کمیسیون چگونه است؟

 

یکی دیگر از مزیت های بروکر روبو فارکس این است که بعد از واریز پول، کمیسیونی که به عنوان واریز پرداخت کرده اید، به شما بازگردانده می شود. برای مثال اگر شما واریز خود را از طریق وب مانی انجام دهید، باید اندازه هشت دهم درصد یعنی هشت دلار به ازای هر ۱۰۰۰ دلار کمیسیون به وب مانی پرداخت نمایید.

بروکر روبو فارکس این کمیسیونی که شما به وب مانی پرداخت کرده اید را به شما باز می گرداند. جالب تر این است که در سه شنبه اول و سوم ماه میلادی برداشت از روبو فارکس با کمیسیون صفر درصد برای شما محاسبه می گردد. این موضوع می‌تواند برای بسیاری از کاربران هیجان انگیز باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در مورد بونوس های روبو فارکس به شما بدهیم.

 

بروکر روبو فارکس
بونوس 30 دلاری بروکر روبو فارکس – بررسی بروکر روبو فارکس

 

بونوس های روبو فارکس چیست؟

 

این کارگزاری پیشرو در زمینه خدمات فارکس همیشه تلاش دارد تا کاربران را به روش های مختلف به فعالیت در این بروکر ترغیب نماید. از ویژگی‌های بسیار خوب این کارگزاری ارائه بونوس های بسیار جذاب و خوب آن است.  در ادامه این مطلب به برخی از این بونوس ها می پردازیم.

 

 30 دلار بونوس رایگان برای خوش آمد گویی به کاربران

 

این موضوع می‌تواند برای بسیاری از کاربران و معامله‌گران جذاب باشد. شما برای اینکه بتوانید معامله خود را در روبو فارکس آغاز کنید، نیاز به سرمایه آنچنانی ندارید.  زیرا این روبو فارکس به عنوان خوش امد گویی بونوسی ۳۰ دلاری برای شما ارائه داده است. شما تنها با ۱۰ دلار واریز می توانید از اعتبار این ۳۰ دلار استفاده نمایید.

  معمولاً این بونوس ها برای بیشتر بروکر ها وجود دارد. اما باید بدانید که شرایط بسیار سختی برای دریافت آنها می گذارند. به همین علت بسیاری از کاربران از خیر دریافت آن میگذرند. اما در بروکر روبوفارکس شرایط اینگونه نیست. اما شاید برای شما جالب باشد که بروکر روبو فارکس هیچگونه شرایطی برای برداشت سود حاصل از این بونوس نگذاشته است. باورش برای بسیاری از کاربران سخت است. ما هم به شما توصیه می کنیم که به هیچ عنوان این بونوس ۳۰ دلاری را از دست ندهید. هیچ گونه محدودیتی برای برداشت آنها وجود ندارد.

چگونگی دریافت بونوس 30 دلاری

 

برای دریافت بونوس ۳۰ دلاری تنها کافی است که ثبت نام خود را در وب سایت اصلی بروکر روبو فارکس انجام دهید. سپس در مرحله بعدی اکانت خود را وریفای کنید. در قدم بعدی شماره تلفن همراه خود را تایید کنید. سپس یک حساب پرو یا سنت باز نمایید و مبلغی به میزان حداقل ۱۰ دلار واریز کنید. در این صورت بروز ۳۰ دلاری شما قابل دریافت است و محدودیت خاصی برای دریافت سود حاصل از آن نخواهید داشت.

 

[irp posts=”23735″ name=”بازار دو طرفه در فارکس (Two-Sided Market) چیست؟”]

 

سوالات متداول

 

بروکر روبو فارکس چیست؟

بروکر روبو فارکس یکی از بروکر های محبوب در دنیا است که با دارا بودن سابقه فعالیت ۱۰ ساله موفق، توانسته است اعتماد بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. البته پشتیبانی فارسی خوبی ندارد. همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از کاربران ایرانی رضایت کامل از آن نداشته باشند.

مزایای بروکر روبو فارکس چسیت؟

دارا بودن بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت دارا بودن انواع حساب معاملاتی دارا بودن لوریج  پوشش دهی تعداد زیادی از سهام های کشور های بزرگ دنیا

آیا بروکر روبو فارکس، بونوس هم ارائه می دهد؟

 بله یکی از بونوس های بروکر روبو فارکس، تحت عنوان بونوس 30 دلاری برای خوش آمد گویی به کاربران است. این بروکر بدون هیچ گونه شرطی این بونوس را برای کاربران ارائه داده است. برای دریافت بونوس 30 دلاری این مطلب را کامل مطالعه نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.