بررسی تورم امریکا

بررسی تورم امریکا

همان طور که می‌دانید آمریکا قرار است گزارشی از تورم مصرف کننده خود را در سایت ها منتشر کند. ابتدا بهتر است اطلاعاتی در مورد چیستی شاخص تورم و مصرف کننده آمریکا و اهمیت آن در مارکت فارکس بدانید.  توجه داشته باشید که شاخص خالص تورم مصرف‌کننده ایالات متحده به که بدون احتساب انرژی و خوراکی ها است، تنهایی گزارش ماهانه به حساب می‌آید که به واسطه اداره کار ایالات متحده آمریکا نشر پیدا کرده است،  این شاخص به مقایسه قیمت سبد به کالاهای خرده فروشی و دیگر خدمات با یکدیگر می پردازد. همانطور که در قسمت بالاتر هم برای شما توضیح داده ایم، در واقع می توان این دو فاکتور را علت نوسانات زیاد دانست.

[irp posts=”40703″ name=”Ron Paul، نماینده سابق مجلس آمریکا می‌گوید: بیت کوین نباید مالیات داشته باشد”]

 

 به طور کلی باید بدانید که اگر رقم اعلام شده از پیش بینی کارشناسان اقتصادی و مارکت بیشتر باشد، دلار آمریکا هم قوی‌تر خواهد شد.  توجه داشته باشید که این شاخص برای مقامات فدرال (FED) بسیار اهمیت دارد. علت این موضوع این است که سیاست گذاران شعبه بانک مرکزی آمریکا، در تصمیم گیری های خود برای افزایش نرخ های بهره از نتیجه این شاخص استفاده می نمایند.

 

[irp posts=”21125″ name=”سرمایه گذاری در بورس آمریکا به چه صورت انجام می‌شود؟”]

 

اگر بخواهیم ساده تر توضیح دهیم، اگر نرخ تورم نسبت به پیش بینی اقتصاددانان بیشتر باشد، مقامات FED مجبور می شوند برای مهار این تورم، به طور تهاجمی به افزایش نرخ ها بپردازند.  چند روز قبل خانم جانت یلن وزیر خزانه داری آمریکا ، در اظهارات خود از کلمه قابل‌تأمل استفاده کرد.  این موضوع مشخص می‌کند که افزایش تدریجی قیمت‌ها و یا همان تورم به چه میزان برای سیاست گذاران و اقتصاددانان و سیاست های پولی کشور اهمیت دارد.

 

[irp posts=”47907″ name=”نامزد جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا: باید ارز دیجیتال ذخیره کنیم!”]

 

 تمامی کارشناسان اقتصادی معتقد هستند که نتیجه گزارش امروز تورم مصرف کننده آمریکا نشان از محرک حرکت بعدی دلار آمریکا دارد.  به احتمال زیاد تا به اینجا اطلاعاتی در مورد اهمیت بسیار بالای گزارش امروز CPI به دست آورده باشید . قطعاً نتیجه نهایی این گزارش می تواند مسیر و جهت بعدی دلار متعدد را تعیین نماید.

https://donyaye-trade.com/news/us-cpi-analysis-june-10-2022

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.