بایننس در آفریقای جنوبی هم محدود شد!

بایننس در آفریقای جنوبی هم محدود شد!

صرافی بایننس طی روزهای گذشته اعلام کرده است که برای رعایت مقررات نظارتی تصمیم گرفته است که دسترسی کاربران کشور آفریقای جنوبی به این صرافی را محدود کند. بنابراین آفریقای جنوبی مانند ایران و چند کشور دیگر به لیست سیاه بایننس اضافه شده است.

 

[irp posts=”45804″ name=”رفع مسدودی حساب بایننس | آموزش گام به گام به همراه تصویر”]

این در حالی است که تا کمتر از 15 روز دیگر مهلت دو ماهه بایننس برای احراز هویت کاربران به پایان می رسد و حساب هر کاربری که احراز هویت انجام نداده باشد و یا احراز هویت او مورد تایید قرار نگرفته باشد، بسته می شود و تمام دارایی او بلوکه خواهد شد.
بنابراین عملا به نظر می رسد این اقدام بایننس در قبال کاربران آفریقای جنوبی به نوعی زنگ خطری برای اجرایی شدن این محدودیت ها بود. اما واکنش مقامات دولتی آفریقای جنوبی به خصوص نهاد نظارت مالی این کشور (FSCA) به این محدودیت ها جالب بود.

 

[irp posts=”48377″ name=”نهنگ ها 1 و 34 میلیارد دلار اتریوم جا به جا کردند!”]

این نهاد نظارتی از بایننس بابت اعمال این محدودیت تشکر کرده و معتقد است که این کار به نفع نهادهای مالی کشور آفریقای جنوبی خواهد بود!
اما مسئله ای که وجود دارد این است که آیا اعمال این دست از محدودیت ها تاثیری در بازار خواهد داشت یا خیر؟ با توجه به این که بایننس دارای یکی از پر طرفدارترین کوین ها در بازار است، به نظر می رسد با اعمال این محدودیت ها ارزش این توکن در بازار افت کند.

 

[irp posts=”48350″ name=”سران گروه هفت و تصمیم هایی درباره ارزهای دیجیتال”]

 

با افت ارزش این توکن احتمالا کمی ترمز روند مثبت بازار کشیده می شود و شاید بازار را به یک اصلاح موقت بفرستد. به هر حال بایننس معتبرترین صرافی در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می شود. این صرافی درصد زیادی از کاربران بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. از این رو با اعمال این محدودیت ها پیش بینی می شود که کاربران قابل توجهی از این صرافی خارج شوند و این به معنی کم شدن کارکرد بایننس کوین است. حال باید منتظر ماند و دید که چه پیش می آید.

منبع:

https://news.bitcoin.com/south-african-regulator-welcomes-binances-decision-to-terminate-certain-services-in-that-country/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.