بایدن، قصد دارد پاسخ محکم‌تری به رمزارزها بدهد

بایدن، قصد دارد پاسخ محکم‌تری به رمزارزها بدهد

بنا به گفته مشاور امنیت ملی جو بایدن، Jake Sullivan، رئیس جمهور ایالات متحده، جو بایدن، مستقیما در رابطه با رمزارزها و نقش آنها در حمله به Colonial Pipeline و نفوذ سایر باج‌افزارها صحبت خواهد کرد. طی یک نشست خبری در کاخ سفید در روز دوشنبه، Sullivan گفت که مقامات ایالات متحده آمریکا از جمله جو بایدن، مایلند تا شاهد برنامه‌های عملی در رابطه با حملات باج‌افزارهایی باشند که در طول بازدید رئیس جمهور از G-7 در این هفته اتفاق افتادند. مشاور امنیت ملی گفت که این برنامه شامل مقابله در برابر چنین حملات و همچنین چگونگی انتقال اطلاعات با سایر دموکرات‌ها و چالش سر و کار داشتن با رمزارزها خواهد بود.

 

[irp posts=”24088″ name=”ارز دیجیتال چیست؟ و چه آینده‌ای در ایران دارد؟”]

 

Sullivan همچنین گفت که در مرکز دلایل رخ دادن این تراکنشات فدیه، رمزارزها قرار دادند و حملات سایبری را از جمله مسائل اولویت‌دار برای دولت ایالات متحده آمریکا خواند. او در ادامه صحبت‌هایش به هکرهایی اشاره می‌کند که به شبکه پشت Colonial Pipeline در ماه مه نفوذ کرده و این شرکت را مجبور به پرداخت 4.4 میلیون دلار خون‌بها کردند. Sullivan در اشاره به G-7 و چنین حملات باج‌افزاری گفت:” این مسئله باید به یک اولویت ادامه‌دار برای دولت تبدیل شود.”

جو بایدن در همایش G-7 از رمزارزها سخن خواهد گفت.او این مسئله را به عنوان یک نظام متفاوت که اهمیتی در حدود یک تهدید ملی دارد، خواند و تاکید کرد که اتحادیه باید به شکلی نگران این مسئله باشد، که تا بحال نگران هیچ مسئله‌ دیگری نبوده است. رئیس جمهور بایدن، به عنوان یک فرد، هم در دوران معاونت رئیس جمهوری در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما و هم در دوران ریاست جمهوری خودش، در مقابل رمزارزها و بلاک‌‌چین بسیار ساکت مانده است.

 

[irp posts=”33368″ name=”ارز دیجیتال فیس بوک به مرحله‌ی آزمایش می‌رسد”]

 

در ژولای گذشته، بایدن به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری اعلام کرده بود که او هیچ بیت کوینی ندارد و بدنبال آن حملات هکری وسیعی اتفاق افتاد که حساب کاربری افراد بالا رده را هدف داده بود و از دنبال‌کنندگان آنها خواسته شد که برای آنها رمزارز ارسال کنند. البته دولت وی به صورت مداوم در حال بررسی قوانین موجود حول رمزارزها بوده و مشغول تشخیص اینکه آیا به قوانین جدیدی برای محافظت از سرمایه‌گذاران از خطرات احتمالی بازار نیاز است یا خیر، می‌باشند.

از زمانی که بیت کوین به بالاترین حد قیمت خود یعنی 65000 دلار در ماه آوریل رسیده، بیش از 44 درصد سقوط داشته و به قیمت 35588 دلار رسیده است. همایش G-7 قرار است که در انگلستان و از تاریخ 11 تا 13 ژوئن برگزار شود. این اولین سفر خارجی بایدن از زمان شروع ریاست جمهوری وی خواهد بود.(اگر میخواهید در مورد گرانی هارد دیسک به دلیل استخراج رمز ارز و آینده استخراج ارزهای دیجیتال بیشتر بدانید این مقاله را مطالعه کنید.)

 

[irp posts=”22943″ name=”ارزش دفتری به چه معناست؟ و اهمیت ارزش دفتری چیست؟”]

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/biden-to-discuss-crypto-s-role-in-ransomware-attacks-at-g7-says-national-security-adviser

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.