بانک تسویه حساب های بین المللی: ارز دیجیتال خودتان را طراحی کنید!

بانک تسویه حساب های بین المللی: ارز دیجیتال خودتان را طراحی کنید!

بانک تسویه حساب های بین المللی از تمامی بانک ها مرکزی خواست تا هرچه سریع تر ارز دیجیتال خود یا همان CBDC ها را راه اندازی کنند. به نظر می رسد که جوامع مالی جهان با قبول واقعیت ارزهای دیجیتال در حال حرکت به سمت استفاده از این ارزها به عنوان یک ارز فیات هستند.

 

[irp posts=”45743″ name=”Afterpay می گوید رمزارزها، هزینه های پرداختی تاجران را از بین می برند”]

 

روز گذشته ( 10 سپتامبر 2021 ) نشست سالانه مالی یوروفی در لیوبلیانا – پایتخت کشور اسلوونی – برگزار شد. نشست سالانه یوروفی یکی از مهمترین جلسات مالی و اقتصادی جهان محسوب می شود که در کنار آن ترازنامه های مالی بانک های مرکزی کشورهای اروپایی مورد بررسی قرار می گیرد. یکی از کارکردهای این نشست بررسی وضعیت اقتصادی روز دنیا و اتخاذ تصمیم های جدید است.

به گزارش کریپتو نیوز بنویت کوره (Benoît Cœuré)، رئیس مرکز نوآوری بانک تسویه حساب های بین المللی (BIS) روز گذشته تمام سخنرانی خود را به اهمیت ارز دیجیتال پرداخت. وی با بیان این که امروز دیگر نمی توان واقعیت های ارز دیجیتال را نادیده گرفت از بانک های مرکزی خواست تا هرچه سریع تر مراحل طراحی و راه اندازی ارز دیجیتال خودشان (CBDC) را شروع کنند.

 

[irp posts=”45690″ name=”تراکنشات روزانه لایه دوم اتریوم، از بیت کوین بیشتر شده است”]

 

همچنین بنویت کوره در ادامه سخنرانی با توجه به زمان بر بودن طراحی و راه اندازی CBDC ها، توجه بانکداران جهانی را به وضعیت کنونی ارزهای دیجیتال جلب کرد. وی با توجه به پیشتازی عجیب و غریب ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم سعی کرد به این نکته اشاره کرد که اگر می خواهیم در آینده نقشی در اقتصاد داشته باشیم باید امروز دست به کار شویم.

با توجه به این که این نشست سالانه یکی از مهمترین نشست های اقتصادی در جهان محسوب می شود، به نظر می رسد طی یک سال آینده شاهد تغییرات عمده ای در نظام بانکداری اروپایی و آمریکایی  در قبال ارزهای دیجیتال خواهیم بود.(برای رفع مسدودی حساب بایننس میتوانید به این مقاله مراجعه نمایید)

 

[irp posts=”45684″ name=”فروش 4 میلیون دلاری NFT های Lobby Lobsters در همان ساعت اولیه”]

 

منبع:

https://cryptonews.com/news/cbdc-race-blockdaemon-unicorn-harmony-algorand-pour-millions-more-news.htm

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.