بازی کنید، سیاره تسخیر کنید و رمزارز بدست آورید

بازی کنید، سیاره تسخیر کنید و رمزارز بدست آورید

بازیبازان بازی استراتژیک ریل‌تایم غیرمتمرکز Dark Forest، روش‌های خلاقانه و جدیدی را جهت دریافت رمزارز در محیط بازی، معرفی کرده‌اند. بنابه توییتی از جانب برنامه‌نویسی با نام Blaine Bublitz، پلاگین کسب درآمد از بازی Broadcast Market، در تاریخ 31ام ماه مه بر روی سیستم این بازی قرار گرفته است. این شخص توسعه دهنده، ذکر کرده است که Broadcast Market اولین پلاگینی است که قرارداد هوشمند خودش را داشته که مستقیما با Dark Forest در ارتباط است.

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

وی در این توییت خود نوشت: ” این اولین پلاگینی است که قرارداد هوشمند خودش را جهت ارتباط مستقیم با Dark Forest دارد. این پلاگین به شما این قابلیت را می‌دهد که بتوانید جهت بدست آوردن جایزه، سیارات خود را پخش کنید و یا برای بدست آوردن سیارات بیشتر، یک جایزه بر روی سرور قرار دهید.” Bublitz افزود که او و همکارش Jacob Rosental، در Project Sophon، قصد دارند که در آینده پلاگین‌های بیشتری را برای این بازی منتشر کنند و از Dark Forest بابت حمایت از کارشان، تشکر کنند.

Dark Forest این پلاگین را، با به نمایش گذاشتن قابلیت‌های بوجود آمده بواسطه غیرمتمرکزسازی، تحسین کرده است و تاکید کرده که نه تنها توسعه‌دهندگان رسمی Dark Forest، بلکه بازیبازها نیز میتوانند قابلیت‌ها و گیم‌پلی این بازی را گسترش دهند.

[irp posts=”38039″ name=”15 روش کسب درآمد از بیت کوین 100% عملی در سال 1400″]

بازیبازان Dark Forest هم اکنون می‌توانند رمزارز دریافت کنند.Dark Forest یک بازی استراتژیک ریل‌تایم، بر پایه فتح فضاست است که در آن بازیبازها قادرند تا به اکتشاف و تسخیر سیارات در یک جهان بی‌پایان، در حال رشد و رمزارزی بپردازند. این بازی بر پایه اتریوم و با استفاده از zkSNARKs توسعه داده شده است. رمزنگاری موجود در آن، از هش‌هایی که جهت نمایش دادن موقعیت سیارات در قراردادهای هوشمند بکار می‌روند، محافظت می‌کند.

Broadcast Market توسط Project Sophon توسعه داده شده است و به بازیبازها این اجازه را می‌دهد که بتوانند موقعیت هر سیاره‌ای را در جهان Dark Forest، هر 24 ساعت یکبار، افشا کنند. بازیبازانی که در رقابت هستند، به بیش از یک سیاره منتشره شده نیاز دارند تا کاربران بتوانند با انتشار یک سیاره برای یک بازیباز دیگر، xDAI بدست آورند. xDAI مشتقی از رمزارز پایدار MakerDAO، یعنی DAI می‌باشد که بر روی یک چین فرعی دو لایه اتریومی هاست شده است.

Project Sophon اعلام کرده است که آنها 20 درصد از درآمد پرداخت شده توسط سازندگان Broadcast Requests را برای قرار گرفتن آن بر روی Broadcast Market دریافت می‌کنند. این MMO یا همان بازی گسترده آنلاین چند نفره، در آگوست 2020 به اجرا درآمده و اخیرا به نسخه 0.6 در 2021 ارتقا یافته است.

[irp posts=”29906″ name=”آمریکا دلار چاپ می کند، بیت کوین گران می شود؟”]

لینک منبع:https://cointelegraph.com/news/community-members-integrate-play-to-earn-features-into-dark-forest-game

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.