بازی برعکس ایلان ماسک در بازار

بازی برعکس ایلان ماسک در بازار

طی چند هفته گذشته معامله گران و سرمایه گذاران زیادی از بازار میم کوین خارج شده اند و این موضوع باعث شد که دوج کوین و شیبا به پایین ترین سطح قیمتی طی یک ماه گذشته و نزدیک به پایین ترین سطح طی سه ماه گذشته برسند. از طرف دیگر بیت کوین برای سومین بار به سقف 60 هزار دلاری برخورد کرد و اکنون در کف کانال 56 هزار دلاری خود قرار دارد. از این رو از نظر تکنیکالی و بنیادی به نظر می رسد که بیت کوین مقصد بعدی سرمایه گذاران و نهنگ های مهاجر از میم کوین ها باشد. اما در این بین ایلان ماسک با انتقاد از بایننس در نقل و انتقالات دوج کوین، باعث افزایش 5 درصدی این میم کوین در بازار شد.

 

[irp posts=”50172″ name=”افت سنگین میم کوین های در هفته گذشته”]

 

جامعه طرفداران دوج کوین طی هفته گذشته انتقادات شدیدی را نسبت به وضعیت انتقال دوج کوین در بایننس داشتند. این صرافی معتبر و بزرگ بازار ارزهای دیجیتال نتوانسته طی چند هفته گذشته سرعت مناسبی در نقل و انتقال دوج کوین داشته باشد و عملا هر انتقال نزدیک به یک هفته زمان برده است. از این رو ایلان ماسک در حمایت از بازار دوج کوین از صرافی بایننس انتقاد کرد. این حمایت ایلان ماسک از دوج کوین به نوعی روند نزولی قیمت دوج کوین را متوقف کرد و باعث شد که طی یک روز قیمت دوج کوین 5 درصد سود را تجربه کند.

 

[irp posts=”50131″ name=”بیت کوین و لمس دوباره 60 هزار دلار”]

 

از طرف دیگر طی یک هفته گذشته ذخیره بیت کوین صرافی ها در حال افزایش است و به نظر می رسد که نهنگ ها در حال فروش این ارز دیجیتال در بازار هستند. امروز بیت کوین در حالتی قرار دارد که اگر بتواند از کف کانال خود به سمت سقف 60 هزار دلاری حرکت کند احتمالا روند صعودی خوبی را تجربه می کند و می تواند از این سقف عبور کند. با توجه به وضعیت میم کوین ها به نظر می رسد این سناریو محتمل باشد. اما از طرف دیگر بر اساس رفتار ایلان ماسک و همچنین نهنگ های بازار بیت کوین این سناریو نیز وجود دارد که کف کانال 56 هزار دلاری شکسته شود و عملا قیمت بیت کوین به کانال پایین تر سقوط کند.

 

[irp posts=”50088″ name=”نگران نباشید، همه چیز متعادل شد!”]

 

منبع:
https://cointelegraph.com/news/bitcoin-exchanges-see-large-deposits-despite-btc-reserves-hitting-3-year-lows
https://u.today/elon-musk-calls-out-binance-ceo-for-dogecoin-coin-spikes-by-5

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.