بازگشت بیت کوین به اوج و سود کلان تسلا از فروش آن

بازگشت بیت کوین به اوج و سود کلان تسلا از فروش آن

کشور ایرلند برای اولین بار موضوع مقررات نظارتی شد و شرکت‌های دارایی دیجیتال محلی آن توسط اتحادیه اروپا و به واسطه قوانین نظارت بر پول‌شویی، تحت نظر قرارگرفته‌اند. بخشنامه پنجم مبارزه با پول‌شویی اتحادیه اروپا، یا همان 5AMLD، توسط دادگاه جنایی پول‌شویی و ستاد مبارزه با تروریست مالی، در روز 23 آوریل، به قانون کشور ایرلند اضافه شد. VASP های ایرلند (ارائه‌دهندگان سرویس‌های دارایی مجازی)، باید در سه ماه آینده در بانک مرکزی، شرکت خود را ثبت کرده و قوانین مربوطه را، شامل شناسایی هویت کاربران، ثبت اصالت و موقعیت دارایی‌های دیجیتالی کاربران و گزارش موارد مشکوک مالی، اجرا کنند.

 

[irp posts=”36673″ name=”ایران، رمزارزها را ابزاری برای دور زدن تحریم‌ها می‌داند”]

 

بازگشت بیت کوین به مسیر صعودی خود، باعث رشد آلت کوین‌ها شد.در این میان در بازار آلت کوین‌ها، سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتالی، در روز 26 آوریل به دلیل بازگشت بیت کوین به مسیر صعودی خود که باعث تأثیرگذاری بسیاری در رشد قیمت آلت کوین‌ها نیز شد، نفس راحتی کشیدند. به نظر می‌رسد این رشد ناگهانی به کمک تحلیل‌گران JPMorgan و بیانات PayPal مبنی بر پیشنهاد آن‌ها برای خرید ارزهای دیجیتالی بوده است. داده‌های Cointelegraph Markets و TradingView نشان می‌دهند که بعد از یک نزول بزرگ به 47000 دلار در غروب روز یکشنبه، بیت کوین در ساعات اولیه روز دوشنبه به بالای 50000 دلار رسید و در اواسط روز به حدود 53000 دلار رسید درحالی‌که اتریوم نیز به 2500 دلار رسید.

اما در پی اخبار خرید مقدار زیادی بیت کوین توسط شرکت تسلا، این شرکت بخشی از سرمایه‌های بیت کوینی خود را در ربع اول سال 2021 فروخت که به گزارش این شرکت در روز دوشنبه، باعث ایجاد 272 میلیون دلار شده است. در یک متن 30 صفحه‌ای از آمار مالی این شرکت، تسلا بیان کرد که 101 میلیون دلار درنتیجه سرمایه بیت کوین آن‌ها به‌دست‌آمده است. در ادامه این متن آمده که درنهایت روند فروش دارایی‌های دیجیتالی این شرکت، ارزشی معادل 272 میلیون دلار دارد.

 

[irp posts=”37029″ name=”اتریوم از مسیر رشد خود خارج می‌شود”]

 

تسلا با فروش بیت کوین‌های خود سود بزرگی به دست آورد.به دنبال فروش‌های بزرگ در بازار ارزهای دیجیتالی، گزارش‌ها حاکی از آن است که در پی طرح افزایش مالیات دولت جو بایدن در هفته قبل، دولت بایدن از دو برابر شدن مالیات تنها برای افراد بسیار ثروتمند حمایت کرده است. یکی از منابع رسمی دولت جو بایدن ادعا کرد که تنها 0.3 درصد سرمایه‌گذاران آمریکایی تحت تأثیر طرح افزایش مالیات قرار خواهند گرفت. طبق این طرح جو بایدن، نرخ دریافت مالیات از افراد، از 20 درصد به 39.6 درصد افزایش خواهد یافت. برای کسانی که درآمدی بیش از یک‌میلیون دلار دارند، این نرخ مالیاتی جدید علاوه بر جریمه‌ها، 43.4 درصد مالیات دریافتی برای دولت در پی خواهد داشت.

 

[irp posts=”21999″ name=”پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022″]

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/biden-s-proposed-capital-gains-tax-rise-will-hit-only-richest-0-3

https://cointelegraph.com/news/tesla-books-huge-profit-from-bitcoin-sale-in-q1

 

 

اگر میخواهید با درست كردن كيف پول بيت كوين و انتقال بیت کوین به‌حساب بانکی آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب نمایید حتما این مقاله را بخوانید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.