بازار ارزهای دیجیتال هنوز در ترس به سر می برد

بازار ارزهای دیجیتال هنوز در ترس به سر می برد

طی هفته گذشته بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نهایتا از سقوط قیمت خارج شدند و توانستند روند صعودی خودشان را آغاز کنند. بر این اساس امروز قیمت بیت کوین در کانال 38 هزار قرار دارد. اما سوال این است که آیا این کانال قیمتی را می توانیم به عنوان کف قیمت شناسایی کنیم یا خیر؟

 

[irp posts=”51744″ name=”اپل در متاورس سرمایه گذاری می کند!”]

برای پاسخ به این سوال باید به نمودار قیمتی و اخبار منتشر شده پیرامون این ارز دیجیتال نگاه کنیم. به نظر می رسد با توجه به ارزش ذاتی بیت کوین و همچنین اخباری که پیرامون این ارز دیجیتال وجود دارد به واقع کانال 38 هزار را به عنوان کف قیمتی بیت کوین بشناسیم. اما بگذارید کمی دقیق تر به موضوع نگاه کنیم.

 

[irp posts=”51675″ name=”نرخ بهره بدون تغییر باقی ماند”]

از نظر تایم فریم هفتگی و ماهانه قیمت بیت کوین روند صعودی به خود گرفته است اما هنوز از نظر تایم فریم های سه ماه، شش ماهه و سالانه اساسا این بازار هنوز در روند نزولی قرار دارد. بنابراین می توان حدس زد که معامله گران کوتاه مدت کم کم به بازار برگشته اند اما این بازار هنوز ترس قابل توجهی برای بازگشت سرمایه گذاران بلند مدت محسوب می شود.

 

[irp posts=”51642″ name=”میم کوین ها نیز شروع به سقوط کردند!”]

در دوره قبلی که بیت کوین از قیمت بیش از 66 هزار دلار تا قیمت 29 هزار دلار سقوط کرد، مدت زمان نقطه اوج تا شروع مجدد روند صعودی 4 ماه بود. با توجه به این که نزدیک به 4 ماه از شروع ریزش بازار بیت کوین می گذرد و در انتهای این مدت زمان بازار روند صعودی به خود گرفته به نظر می رسد می توان امیدوار بود که بیت کوین و به طور کلی بازار ارزهای دیجیتال از روند نزولی خارج شده اند و احتمالا روزهای خوبی را برای سرمایه گذاران خود خواهند داشت. البته در بازارهای سرمایه ای همه چیز ممکن است و هیچگاه نمی توان به شکل صد در صدی مطمئن بود.

منبع:
https://arzdigital.com/coins/bitcoin/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.