ایلان ماسک و رشد 4 هزار درصدی یک میم کوین دیگر!

ایلان ماسک و رشد 4 هزار درصدی یک میم کوین دیگر!

کمتر از 12 ساعت گذشته ایلان ماسک با یک توییت ساده، اما جنجالی بار دیگر ثابت کرد که بازار ارزهای دیجیتال می تواند یک بازار پر نوسان باشد. ایلان ماسک در این توییت تصویری از فلوکی – توله سگ نژاد شیبا – در کنار خود منتشر کرده است. این توییت با عنوان فلوکی سانتا (Floki Santa) انتشار پیدا کرده است. همین مسئله کافی بود تا میم کوین فلوکی سانتا (Floki Santa) یک حرکت صعودی نزدیک به 4 هزار درصدی را تجربه کند. اتفاقی که در سال گذشته کمتر برای بازار رخ داده بود.

 

[irp posts=”51140″ name=”ایلان ماسک: متاورس، یک تب تکنولوژی است!”]

 

ایلان ماسک سلسله حرکت های جنجالی خود را با بازار بیت کوین شروع کرد و در نهایت سراغ میم کوین هایی مانند دوج کوین، شیبا و اکنون فلوکی سانتا (Floki Santa) رفت. هر کدام از این میم کوین ها به نوعی حرکت صعودی ابتدایی خودشان را مدیون ایلان ماسک هستند. در واقع ایلان ماسک با توییت ها و حمایت های خودش سعی دارد درصد قابل توجهی از بازار را تحت کنترل خود بگیرد.

 

[irp posts=”51158″ name=”فعالیت های مجرمانه در شبکه بیت کوین: تنها سه درصد!”]

 

ایلان ماسک در آخرین اقدام خود با یک توییت نسبتا ساده باعث رشد یا بهتر بگوییم پامپ 4 هزار درصدی فلوکی سانتا (Floki Santa) شد. از این جهت این صعود را پامپ می گوییم زیرا بعد از این رشد عجیب و غریب، فلوکی سانتا (Floki Santa) حدود 40 درصد عقب نشینی کرده است و به نوعی می توان گفت که این میم کوین رشد پایداری را تجربه نکرده است. اما سوال اصلی این است که آیا ایلان ماسک قصد دارد با فلوکی سانتا (Floki Santa) ، سه گانه میم کوین های خود را تکمیل کند؟ باید منتظر ماند و دید که رفتار بعدی ایلان ماسک چه خواهد بود.

 

[irp posts=”51205″ name=”آیا با کمبود بیت کوین مواجه خواهیم شد؟”]

 

منبع:
https://u.today/dog-coin-skyrockets-4000-because-of-elon-musk-tweet

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.