ایلان ماسک و افزایش تورم در آمریکا

ایلان ماسک و افزایش تورم در آمریکا

ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل شرکت تسلا روز گذشته در توییتر اعلام کرد که طی افزایش تورم آمریکا دارایی های ارز دیجیتال خود را حفظ می کند و به هیچ عنوان این سبد سرمایه گذاری را از دست نمی دهد. سبد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال ایلان ماسک عمدتا شامل بیت کوین، اتریوم و دوج کوین است.

 

[irp posts=”24738″ name=”آیا ایلان ماسک، ارز مارس کوین را می‌سازد؟”]

 

با توجه به این که ایلان ماسک از مهمترین و عمده ترین نهنگ های بازار ارزهای دیجیتال محسوب می شود تصمیم به نگهداری ارزهای دیجیتال توسط این سرمایه گذار مهم بازار می تواند خبر خوشحال کننده ای برای سرمایه گذاران و معامله گران این بازار باشد.

 

[irp posts=”35152″ name=”آیا میلیارد معروف، ایلان ماسک، داج کوین را کنترل می‌کند؟”]

 

نکته مهم و تاثیرگذار دیگر تاثیر تورم آمریکا در روند قیمتی بازار ارزهای دیجیتال است. آمریکا طی هفته های گذشته درگیر افزایش تورم در بخش های مختلف اقتصادی شده است و همین موضوع باعث شده ارزش دارایی های دلاری نزولی شود. از این رو مایکل سایلور مدیرعامل مایکرواستراتژی معتقد است که در این چنین شرایطی نگهداری ارزهای دیجیتال به عنوان یک دارایی غیر دلاری می تواند با ارزش باشد. همچنین وی معتقد است که روند افزایش تورم آمریکا همچنان ادامه دار خواهد بود.

 

[irp posts=”43502″ name=”ایلان ماسک، نسبت به آینده بیت کوین خوش بین است”]

 

از این رو پیش بینی می شود که تقاضا برای دارایی های ارزهای دیجیتال روز به روز افزایشی شود. در این چنین شرایطی احتمال خروج بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال از روند نزولی و شروع یک روند صعودی افزایش پیدا کرده است. برخی از تحلیلگران اقتصادی نیز معتقدند بیت کوین طی ماه های آینده می تواند به قیمت بالای 100 هزار دلاری برسد. به نظر شما آیا این رقم را می توانیم در آینده نزدیک ببینیم؟

منبع:

 https://decrypt.co/95000/elon-musk-wont-sell-bitcoin-ethereum-doge-inflation-concerns

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.