ایلان ماسک می‌گوید قیمت بیت کوین و اتریوم بالاست!

ایلان ماسک می‌گوید قیمت بیت کوین و اتریوم بالاست!

مدیرعامل شرکت تسلا که دیگر به یکی از پایه‌های اصلی اخبار رمز ارزها تبدیل‌شده است، در جدیدترین اظهارنظر خود، بیان کرده است که قیمت دو ارز بیت کوین و اتریوم بالاتر از حدی باید باشد، قرار دارد. البته که ماسک در ادامه گفته است نگهداری بیت کوین بازهم عاقلانه‌تر از پول نقد است.

 

داستان از کجا شروع شد؟

پس‌ازآن که تقاضا برای دوج کوین در هفته‌ی گذشته زیاد شد، مدیرعامل صرافی بایننس درباره علاقه و اشتیاق ایلان ماسک نسبت به این ارز صحبت کرد. او نسبت به این علاقه ابراز شگفت‌زدگی کرد و گفت:

ایلان ماسک می‌تواند به هر دلیلی به دوج کوین علاقه‌مند باشد.

وی در ادامه اشاره‌کرده است که ایلان ماسک با دوج کوین رابطه‌ای ندارد و برای تأکید بر درستی این حرف گفته است که شرکت تسلا 1 و نیم میلیارد برای خرید بیت کوین هزینه کرده است، نه برای دوج کوین!

 

[irp posts=”24802″ name=”حذف بیت کوین کش و بیت کوین اس وی از صرافی اوکی کوین!”]

 

ایلان ماسک در توییتر خود نسبت به این صحبت‌ها واکنش نشان داده و گفته است:

اقدام تسلا به‌طور مستقیم نشان‌دهنده عقیده من نیست. داشتن مقداری بیت کوین در مقایسه با پول نقد شیوه‌ای کمتر احمقانه از نگهداری نقدینگی است و این موضوع به‌اندازه کافی برای یک شرکت حاضر در شاخص S&P500 ماجراجویانه است.

ایلان ماسک در ادامه بیان کرده است که درزمانی که نرخ ارزهای فیات منفی است، فقط یک احمق به سرمایه‌گذاری روی آن‌ها اکتفا می‌کند! وی در ادامه بیت کوین را هم تقریباً به‌اندازه‌ی ارزهای فیات آشغال دانسته است! همچنین او قیمت کنونی بیت کوین را بالاتر از حد واقعی خود دانسته و به نظر او این رقم باید پایین‌تر از حد فعلی باشد.

 

[irp posts=”20296″ name=”خرید و فروش بیت کوین به چه صورت است؟”]

 

در این میان پیتر شریف که نسبت به اقدامات ماسک و کمپانی تسلا انتقاداتی انجام داده بود در توییتر بازهم درباره ایلان ماسک صحبت کرده است و این‌چنین توییت کرد:

من موافقم، فکر می‌کنم بیت کوین که یک پول دیجیتال است حتی از پول کاغذی منتشرشده توسط بانک‌های مرکزی هم مزخرف‌تر است. طلا مزخرف نیست، پول واقعی است و از هردوی آن‌ها بهتر است.
ایلان ماسک نیز این‌طور به این توییت پاسخ داد:

ایمیلی که می‌گوید شما طلا دارید معادل با داشتن طلا نیست. شما ممکن است ارز دیجیتال هم داشته باشید. پول فقط داده‌ای است که به ما اجازه می‌دهد زحمت داد‌و‌ستد را نداشته باشیم. این داده مانند همه داده‌ها می‌تواند با تأخیر و خطا همراه باشد. سیستم به تکامل خود ادامه می‌دهد تا تأخیر و خطا را به حداقل برساند. بیت کوین و اتریوم بالاتر از بقیه به نظر می‌رسند.

در ادامه شیف بازهم به صحبت درباره این موضوع ادامه داد و همچنین ایلان ماسک را به یک مصاحبه دعوت کرد! افراد مشهور در این روزها صحبت‌ها و نظرهای زیاد و متفاوتی درباره بیت کوین و دیگر رمز ارزها داشته‌اند و باید ببینیم نتیجه‌ی این بحث‌ها به کجا خواهد رسید و چه کسی پیروز نهایی این نبرد کلامی خواهد شد.

 

[irp posts=”21999″ name=”پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2022″]

 

 منبع:

https://arzdigital.com/elon-musk-bitcoin-less-dumb-than-cash-disputes/

 

اگر مانند خیلی از دارندگان سهام عدالت از خود میپرسید،برای فروش سهام عدالت به کجا مراجعه کنیم ، توصیه میکنم به این مقاله مراجعه تا توضیحات کامل تر را بدانید.
اگر میخواهید با نرم‌افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب کنید این مقاله را حتما بخوانید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.