ایلان ماسک دوج کوین را ترجیح می دهد!

ایلان ماسک دوج کوین را ترجیح می دهد!

ایلان ماسک به عنوان جنجالی ترین چهره های بازار ارزهای دیجیتال در توئیت آخر خود دوج کوین را برتر از بیت کوین و شیبا برای نقل و انتقال مالی دانست.
روز گذشته بیلی مارکوس، هم بنیان گذار دوج کوین طی یک توییت به مقایسه هزینه انتقال میان سه ارز دوج کوین، بیت کوین و شیبا پرداخت. بر اساس این مقایسه دوج کوین نسبت به دو ارز دیگر از هزینه پایین تری برخوردار است. ایلان ماسک به این توئیت واکنش نشان داده و با تایید آن گفت که دوج کوین می تواند بهتر از شیبا و بیت کوین برای نقل و انتقال های مالی باشد.

 

[irp posts=”49528″ name=”دومین خبر نا امید کننده برای شیبا”]

ایلان ماسک با این توئیت خود قصد ندارد که دوج کوین را ارزشمند نشان دهد، بلکه عملا او در حال تاختن به مهمترین کاربری مهمترین ارز دیجیتال بازار است. در واقع ایلان ماسک با برتری دادن یک ارز دیگر در امر نقل و انتقال مالی نسبت به بیت کوین، قصد دارد مهمترین ارز بازار را زیر سوال ببرد و احتمالا با این روش بازار را وادار به اصلاح قیمتی کند.

 

[irp posts=”49332″ name=”شیبا، پشت درب رابین هود”]

به نظر می رسد ایلان ماسک بهترین موقعیت برای این کار را انتخاب کرده است. چرا که دیروز بیت کوین بعد از حمله به سقف قیمتی خود وارد یک اصلاح قیمتی شده است. از این رو خریداران و سرمایه گذاران در این بازار در حالت متزلزل به سر می برند که می توان با یک تلنگر حرکت آن ها را تغییر داد. ایلان ماسک با توئیت خود این تلنگر را به بازار بیت کوین وارد کرد. حال باید دید که آیا بازار به همان سمتی حرکت می کند که ایلان ماسک می خواهد یا خیر! در ادامه مقاله توییت جدید ایلان ماسک را مطالعه نمایید.

 

[irp posts=”49220″ name=”رابین هود، هک شد!”]

منبع:
https://u.today/elon-musk-thinks-dogecoin-is-superior-to-shiba-inu-and-bitcoin-as-means-of-payment

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.