بروکر آلپاري، آموزش ثبت نام در آلپاري در کمتر از 5 دقيقه!

بروکر آلپاري چيست؟ آموزش ثبت نام در آلپاري در کمتر از ۵ دقيقه!

میداس سرمایه هیچ کارگزاری را توصیه نمی‌کند محتوای زیر تنها به‌منظور معرفی کارگزار است و کاربران عزیز خودشان باید برای انتخاب کارگزار مناسب تصمیم بگیرند.

از جمله بزرگترين بروکرهاي بازار فارکس در سراسر جهان مي‌توان به شرکت آلپاري اشاره کرد. همانطور که ميدانيد انتخاب يک بروکر خوب و معتبر براي ايرانيان بسيار اهميت دارد. به همين علت بسياري از سرمايه گذاران و معامله گران با توجه به تجربه اي که در بازار فارکس دارند، بروکر فارکس را براي انجام معاملات و خدمات با کيفيت معرفي کرده اند.

امروزه بسياري از کاربران سرمايه‌گذاران از تمام دنيا از شرکت آلپاري به عنوان شرکت معتبر در زمينه سرويس دهي در بازار فارکس نام مي برند. اگر شما هم به دنبال معامله اي هيجان انگيز در بازار فارکس به دور از دغدغه هستيد، انتخاب بروکر آلپاري مي تواند گزينه خوبي براي شما باشد. در ادامه به آموزش ثبت نام آلپاری و معرفی جزئیات این بروکر جذاب می پردازیم تا با خیال آسوده تر از مزایای بروکر آلپارب بهره مند شوید.

 

فارکس چيست؟

 

بازار مبادلات ارز خارجی در اواخر دهه ۱۹۷۰ به وجود آمد درست همان زمانی که بسیاری از کشور ها تصمیم گرفتند که وابستگی ارز خود به دلار آمریکا و طلا را تمام کنند. امروزه فارکس تبدیل به یکی از بازارهای بین‌المللی شده است که تبادل ارز با نرخ آزاد در آن صورت می گیرد. نرخ معاملات در این بازار بسیار بالا است به طوری که بزرگترین بازار مالی جهان به حساب می آید.

هيچ تفاوتي نمي کند که شما در کجاي دنيا باشيد. همين که يک سيستم اينترنت به همراه نرم افزار مخصوص براي تجارت در بازار فارکس داشته باشيد و به يک حساب در بروکر بازار فارکس دسترسي داشته باشيد، به راحتي مي توانيد از اين فرصت ناب براي به دست آوردن کسب سود استفاده کنيد.معامله گران سعي دارند تا از بهترين روش ها و تحليل هاي موجود در بازار استفاده نمايند، به اين شيوه بتوانند به روياهاي خود دست يابند.

 

[irp posts=”55598″ name=”نقد وبررسی بروکر گرند کپیتال GRAND CAPITAL راهنمای آموزش و ثبت نام”]

 

به چه افرادي معامله گر گفته مي شود؟

 

منظور از معامله گران افرادي هستند که در بازار فارکس فعاليت دارند و به معاملات مختلف مي پردازند. آنها با علم و آگاهي کافي پيش بيني مي کنند که نرخ ارز در روزهاي آتي چه تغييري خواهد کرد؟ به اين شيوه خريد و فروش خود را انجام مي دهند.

آنها سعي دارند که ارز را با قيمت ارزان تر خريداري نمايند و در قيمت بالاتر به فروش برسانند. به اين شيوه مي توانند سود هاي بسيار خوبي را به دست آورند. عوامل مختلفي در تغيير روند نرخ ها در بازار فارکس وجود دارد که معامله گران تمامي اين عوامل را مورد تجزيه و تحليل قرار مي دهند. شما در بازار فارکس مي توانيد به واسطه کاهش قيمت ارز و افزايش آن به درآمد برسيد.

 

چگونه مي توان معامله در بازار فارکس را شروع کرد؟

 

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادي هستيد که به تازگي با بازار فارکس آشنا شده ايد، ما به شما توصيه مي کنيم که از دوره هاي آموزشي خوب و معتبر معتبر ميداس سرمايه استفاده کنيد. با استفاده از اين دوره هاي آموزشي شما مي توانيد اطلاعات کامل در مورد بازار فارکس و اصطلاحات فارکس به دست آوريد. در نتيجه ديگر دچار اشتباهات بيش از حد در انجام معاملات خود نخواهيد شد. همانطور که مي دانيد بازار فارکس مانند بازار مالي ديگري ريسک‌هاي مختص خودش را دارد. شما مي‌توانيد با آموزش و آگاهي و انجام تحليل هاي مختلف اين ريسک ها را کاهش دهيد.

 

بروکر هاي معتبر براي معامله گران

 

اين روزها افراد به دنبال بروکرهاي معتبر و خوشنام براي افتتاح حساب هستند. موضوع انتخاب بروکر چالش برانگيز است و کار ساده به نظر نمي رسد، زيرا تعداد بروکرهاي موجود در دنيا به قدري زياد است که ممکن است دچار سردرگمي شويد. حتماً بايد توجه داشته باشيد که در انتخاب بروکر خود دقت کافي داشته باشيد و به اندازه کافي حساسيت به خرج دهيد. بروکر آلپاري را مي‌توان يکي از معتبرترين بروکر هاي دنيا معرفي کرد که کيفيت خوبي را ارائه مي دهد. اگر شما به دنبال معاملات بسيار خوبي در فارکس هستيد، مي توانيد از بروکر آلپاري استفاده نماييد.

 

معرفي بروکر alpari

 

شرکت آلپاری از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین بروکر های دنیا به حساب می آید. این بروکر در ارائه خدمات ابتکاری فارکس بسیار پیشتاز بوده است. شرایط بسیار خوب و مناسبی را برای اجرای معاملات و بهره مندی از بهترین تکنولوژی های روز دنیا و تجربه بی نظیر و موفق در رقابت با دیگر مشتریان قرار داده است. بروکر آلپاری آنچه که شما برای یک معامله موفق نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار می دهد. به طوری که توانسته است با ارائه بهترین خدمات، اعتماد بیش از ۲ میلیون مشتری را در مدت زمان فعالیت به خود جلب کند.

\

توجه داشته باشید که شرکت آلپاری در سال ۱۹۹۸ در کشور روسیه فعالیت خود را آغاز کرده است. به طوری که در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین برندها در صنعت جهانی فارکس به حساب امئه است.  در حال حاضر هم شاید به جرات بتوان گفت بیش از ۱۵۰ کشور از جمله ایران از خدمات شرکت آلپاری استفاده می کنند. در واقع بهترین کیفیت به همراه اعتماد مشتریان ایرانی به این شرکت باعث شده است که بروکر آلپاری تبدیل به یکی از فعال ترین بروکرهای آلپاری در ایران شود.

 

بروکر آلپاری فارکس این پلتفرم های معاملاتی متاتریدر 4 و متاتریدر 5 را هم پشتیبانی میکند.به طور کلی باید بدانید که که ویژگی های دیگری در این بروکر مانند برنامه های تشویقی، جوایز، تخفیفات نقدی، امکان افتتاح حسابهای پم و …  در این بودجه وجود دارد.

مزاياي بروکر آلپاری چیست

 

  • دارابودن پنل کاربری ساده
  • بیش از ۲۲ سال سابقه فعالیت مفید
  • ارائه امتیازات و طرح های تشویقی
  • امنیت بسیار بالا برای ذخیره در حسابهای مجزا
  • سرعت بالای سرور ها
  • امکان سرمایه گذاری هوشمند
  • از متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ پشتیبانی می کند
  • انتقال پول با روشی آسان در کمتر از ۲۴ ساعت

معايب بروکر آلپاری چیست

 

• مشکلات موقتي در نمودار ها کار گزارش مي شود
• در برخي از جفت ارزها اسپرد هاي نسبتاً بالا وجود دارد
• سابقه ورشکستگي در شعبه هاي مختلف مانند نيوزلند، انگلستان و آمريکا

 

روش هاي واريز و برداشت در بروکر آلپاري براي ايرانيان چگونه است؟
بروکر آلپاری چیست

 

[irp posts=”54763″ name=”راهنمای ثبت نام و کار با بروکر ویندزور- 0 تا 100 بروکر ویندزور”]

 

روش هاي واريز و برداشت در بروکر آلپاري براي ايرانيان چگونه است؟

 

بروکر آلپاري روش هاي مختلفي براي واريز و برداشت وجوه به منظور راحتي کار کاربران خود ايجاد کرده است. واريز وجه از طريق کارت بانکي سيتم پرداخت بين المللي، بانک و Advcash انجام مي شود.جالب است بدانيد که بروکر آلپاري به منظور واريز و برداشت مشتريان ايراني خود روش هاي متفاوتي را در نظر گرفته است.

واريز ريالي هم از طريق سايت مورد تاييد تاپ چنج انجام مي شود که خود داراي دو روش است. در روش اول واريز از طريق درگاه پرداخت آنلاين انجام مي شود. در روش دوم هم واريز ريالي به صورت درگاه تي سي ولت انجام مي شود. توجه داشته باشيد که براي واريز از طريق وب ماني نياز به افتتاح حساب وب ماني است. براي واريز از طريق پرفکت ماني هم نياز به افتتاح حساب پرفکت ماني است.

 

واريز از طريق کريپتوها

 

منظور از واريز از طريق کريپتو ها همان بيت کوين، لايت کوين، اتريوم و … است. براي انجام اين روش ابتدا بايد از طريق کابين شخصي وارد قسمت واريز شويد. در اين مرحله بر روي گزينه B2bInPay کليک کنيد.سپس بسته به نوع ارز ديجيتالي که مي خواهيد انتخاب کنيد و واريز را انجام دهيد، يکي از گزينه هاي BTC (بيت کوين) ETH (اتريوم) LTC (لايت کوين) را انتهاب کنيد. در مرحله بعدي بخشي به نام انتقال به را مشاهده خواهيد کرد.

در اين قسمت بايد حساب تجاري يا حساب شخصي مورد نظر خود را مشخص کنيد. در مرحله بعدي مقدار ارز ديجيتال مورد نظر خود را وارد کنيد. نکته قابل توجه اين است که نرخ تبديل با توجه به نرخ سايت است. اين نرخ در يک مستطيل سبز رنگ به نمايش گذاشته مي شود.زماني که تمامي مراحل را انجام داده ايد، مشخصات واريز وجه خود را تاييد نماييد.

سپس لينک کيف پول سايت وQR code براي شما به نمايش گذاشته مي شود. شما مي‌توانيد واريز خود را از اين طريق انجام دهيد.توجه داشته باشيد که ممکن است واريز از اين طريق ممکن است چند ساعت زمان ببرد تا تاييديه هاي مورد نياز براي تراکنش ها در شبکه هاي ارز ديجيتال مشخص شود.

 

اپليکيشن ها و پلتفرم هاي مختص به آلپاري

 

پلتفرم های متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ در دو نسخه کامپیوتر و موبایل برای کاربران بروکر آلپاری فارکس ارائه شده است. جالب است بدانید که آلپاری دارای اپلیکیشن ها و پلتفرم های مختص به خود است.

1) اپليکيشن Alpari Mobile

اين اپليکيشن را مي توانيد يک فرصت ناب براي فعاليت در بازارهاي مالي و کسب درآمد بدانيد. تمامي قابليت هاي کابين شخصي و همچنين امکان واريز وجوه به حساب در اين اپليکيشن تنها با يک کليک امکان پذير است. تمامي ابزارهاي مورد نياز براي يک معامله گر در اپليکيشن وجود دارد. منظور اين است که دسترسي کامل به مقالات تحليلي کارشناسان، تقويم رويدادهاي اقتصادي و تا مبلغ نرخ ارزها به طور لحظه اي در اين اپليکيشن وجود دارد.

2) اپليکيشن Alpari Invest Alpari Invest

يکي از بهترين اپليکيشن ها براي سرمايه گذاران است. شما به واسطه اين برنامه خيلي راحت و سريع مي توانيد به مديريت سرمايه گذاري هاي خود بپردازيد. ميتوانيد در موقعيت مناسب به تغييرات روند بازارهاي اقتصادي هم عکس العمل نشان دهيد. بروکر آلپاري اين اپليکيشن تمام سعي خود را کرده است تا بهترين حساب PAMMرا براي سرمايه گذاران خود انتخاب نمايد. در واقع به نوعي به کاربران خود در اين انتخاب کمک مي کند.

حتما براي شما هم سوال است که منظور از حساب PAMM چيست؟ در واقع اين حساب را مي توانيد سرويس سرمايه گذاري معتبر به حساب آورد. اين اجازه را به سرمايه گذاران مي دهد که بدون انجام هيچ گونه معاملات مستقيمي بتوانند به درآمدهاي خود دست يابند. به اين شيوه که سرمايه گذار موجودي خود را در اختيار معامله گر قرار مي دهد و کارمزدي به عنوان اين مديريت سرمايه به معامله گر مي پردازد.

3) پلتفرم Fix-ContractsTrader

اين پلتفرم به واسطه خود بروکر آلپاري براي انجام معاملات طراحي شده است. داراي رابط کاربري بسيار آسان است و تنها با چند کليک مي توانيد معاملات خود را به راحتي انجام دهيد. توجه داشته باشيد که در اپليکيشن Alpari Fix-Contracts بيشتر قابليت هاي اين پلتفرم در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

آموزش مرحله به مرحله ثبت نام در بروکر آلپاری فارکس

 

جالب است بدانید که یکی از ساده‌ترین فرآیندهای ثبت نام در بروکر آلپاری است. شما تنها در چند مرحله و شاید بتوان گفت که در ۵ دقیقه می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. ثبت نام در بروکر آلپاری در قدم اول باید به سایت alpariforex.org مراجعه بفرمایید. سپس در قسمت بالای صفحه در سمت چپ عبارت ثبت نام را مشاهده خواهید کرد. بر روی آن کلیک کنید.

وارد مرحله ثبت نام می شوید. در این بخش مشخصاتی مانند نام و نام خانوادگی خود را به زبان انگلیسی وارد نمایید. سپس آدرس ایمیلی معتبر که همیشه آن را بررسی می‌کنید را به همراه شماره تلفن همراه خود با پیش شماره 98+ وارد کنید. سپس تیکی بر روی عبارت من شرایط توافق نامه را پذیرفته ام … بزنید.

 در بخش دوم تنها کافی است که نام کشور و شهر محل سکونت خود را وارد و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید. سپس باید برای تایید و اتمام ثبت نام خود باید کدی را وارد کنید. این کد به دو روش SMS و یا ایمیل برای شما ارسال می شود. سپس عبارتی را به عنوان رمز عبور در تصویر مشاهده میکنید را باید وارد کنید. سپس گزینه دریافت کد را بزنید. کد مربوطه باتوجه به نوع روش انتخابی شما ارسال می شود. سپس آن را وارد کنید و گزینه اتمام ثبت نام کلیک کنید.

 ثبت نام شما در این مرحله کامل می شود. در این مرحله باید مدارک احراز هویت خود را ارسال کنید. برای ارسال مدارک احراز هویت بر روی گزینه حساب من در بخش بالای صفحه کلیک کنید. سپس ارسال مدارک را انتخاب کنید در نهایت هم منتظر تاییدیه آن بمانید. پس از انجام تمامی این کارها شما میتوانید معاملات خود را انجام دهید.

 

اطلاعاتي در مورد انتخاب نوع حساب در آلپاري

 

پس از تکميل کردن ثبت نام و ارسال و تاييد مدارک خود مي توانيد مي توانيد از قسمت صفحه اصلي در بخش افتتاح حساب، گزينه هاي فارکس، فلزات و CFD را انتخاب کنيد. در اين صورت حساب مورد نظر شما ايجاد مي شود.

توجه داشته باشيد که دو حساب حقيقي و مجازي وجود دارد که هر کدام از آن ها انواع مختلفي دارند. شما مي‌توانيد از بين آنها گزينه مورد نظر خود را انتخاب کنيد. حتي براي مشخص کردن موجودي اوليه خود بايد از همين بخش اقدام نماييد. اگر شما تمايل به حساب حقيقي داشته باشيد، مي توانيد نوع آن را انتخاب کنيد و سپس صفحه واريز وجه و ديگر مراحل براي شما نمايش داده مي شود.

 

بخش افتتاح حساب بروکر alpari

 

براي مشاهده حساب هاي شخصي خود مي توانيد وارد قسمت کابين شخصي شويد. حسابهاي شخصي شما در بروکر آلپاري در چهار دسته يورو، دلار، روبل و گلد انتخاب مي شود. کاربران ايراني بهتر است که حساب خود را به دلار انتخاب نمايند، زيرا واريز و برداشت ايرانيان به دلار انجام مي شود.

نکته قابل توجه اين است که اين امکان براي شما وجود دارد که نوع حساب خود را به واسطه گزينه انتقال داخلي پس از واريز تغيير دهيد. البته براي انجام اين کار بايد مقدار کمي هزينه پرداخت کنيد. اين هزينه بابت اين انتقال گرفته مي شود. منظور از حساب شخصي همان حساب پشتيبان است. اگر شما تمايل به تريد داريد، بايد مبلغي را از حساب شخصي خود به تجاري انتقال دهيد. سپس مي توانيد اقدام به معامله کنيد.

 

چه مدارکي براي ثبت نام بروکر آلپاری مورد نياز است؟

 

به طور کلي شما بايد بدانيد که براي افتتاح حساب در هر بروکري شما بايد يک سري مدارک ارائه دهيد. اين مدارک هويت شما را مشخص مي کنند. شما مي توانيد مدارک را از طريق سايت بروکر يا ايميل ارسال نماييد. براي تاييد و بررسي اين پروژه هم نياز به چند ساعت زمان و يا حداکثر 2 روز کاري است.

اين مدارک معمولاً به دو بخش مدارک مربوط به احراز هويت و مدارک مربوط به تاييد آدرس محل سکونت شما تقسيم بندي مي شود. شما مي‌توانيد احراز هويت خود را در بروکر آلپاري به واسطه گذرنامه و کارت ملي انجام دهيد.خبر خوب اين است که مدارک ديگر مانند مدارک بانکي، تاييديه انتقال الکترونيک به کارت اعتباري، ثبت نام مشتري و … در بروکر آلپاري ضروري نيست. اما بايد بدانيد که ارائه گذرنامه و يا کارت ملي جزء الزامات است.

 

آيا کاري خدماتي به ايرانيان ارائه مي دهد؟

 

به طور کلی می‌توان آلپاری را یکی از محبوب‌ترین و بهترین بروکرهایی دانست که فعالیت هایی در راستای خدمت رسانی به کاربران ایرانی دارند. ۲۲ سال سابقه فعالیت درخشان این بروکر مشخص می‌کند که محبوبیت بسیار خوبی در دنیا داردو آن دسته از ایرانی‌هایی که قصد سرمایه گذاری و فعالیت در بازارهای جهانی را دارند، می توانند از آن استفاده کنند.

گاهی شایعاتی مبنی بر کلاهبرداری بروکر آلپاری شنیده می‌شود. اما باید بدانید که اینها تنها شایعات هستند و صحت ندارند. شما می توانید از بروکر آلپاری معاملات خود استفاده کنید. در حال حاضر بیش از ۲ میلیون کاربر از این بروکر دنیا استفاده می کنند.

 

[irp posts=”54541″ name=”نقد و بررسی بروکر فارکس چیف همراه با آموزش ثبت نام”]

 

سوالات متداول بروکر آلپاری ورود

 

1) آيا ثبت نام در سایت آلپاری زمانبر است؟

خیر ثبت نام در سایت آلپاری تنها در چند مرحله کوتاه و شاید بتوان گفت که در کمتر از ۵ دقیقه می توانید ثبت نام خود را در این بروکر انجام دهید.

2) مزاياي بروکر آلپاري چيست؟

بیش از ۲۲ سال سابقه فعالیت، امنیت بسیار بالا، پنل کاربری ساده، امکانات سرمایه گذاری هوشمند و … از جمله مزایای بروکر آلپاری هستند.

3) آيا بروکر آلپاري گزينه خوبي براي ايرانيان است؟

بله این بروکر با بیش از ۲ میلیون کاربر در دنیا با ارائه خدمات خوب به فعالیت خود ادامه می دهد و گزینه بسیار خوبی برای ایرانیان است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.