اوکراین هم به جمع حامیان ارزهای دیجیتال پیوست

اوکراین هم به جمع حامیان ارزهای دیجیتال پیوست

اوکراین به عنوان یکی از کشورهای شرق اروپا روز گذشته با تصویب قانون حمایت از دارایی های دیجیتال رسما در جرگه همراهان ارزها و دارایی های دیجیتال درآمد. بر اساس این قانون دارایی های مجازی کاربران اوکراینی به رسمیت شناخته می شود و دولت موظف خواهد بود داد و ستد بر اساس این دارایی ها را تسهیل کند.

 

[irp posts=”51923″ name=”مدیر عامل اوبر: ارزهای دیجیتال؟! چرا که نه!”]

 

در جلسه روز گذشته پارلمان اوکراین، نمایندگان پارلمان با قاطعیت رای به قانونی شدن دارایی های مجازی – که ارزهای دیجیتال جزئی از آن محسوب می شوند – دادند. پارلمان اوکراین با 300 رای موافق و تنها دو رای مخالف این قانون را تصویب کرد.
این قانون به صورت عمومی و پایه ای بر تمام دارایی های دیجیتال نظارت خواهد داشت و بر اساس آن شهروندان اوکراینی می توانند به شکل قانونی و رسمی از دارایی های مجازی خود از جمله ارزهای دیجیتال محافظت کنند. به نظر می رسد کلی بودن این قانون بدین سبب در نظر گرفته شده است که دارایی های مجازی در متاورس را شامل شود. در واقع متاورس و ارزهای دیجیتال اصلی ترین اهداف این قانون محسوب می شود.

 

[irp posts=”51910″ name=”کاهش شدید ذخیره بیت کوین صرافی ها”]

 

بر اساس این قانون احتمالا ادغام سیستم اقتصادی اوکراین با سیستم اقتصاد مجازی و به طور اختصاصی ارزهای دیجیتال شروع خواهد شد و احتمالا رفته رفته شهروندان اوکراینی قادر خواهند بود بر اساس دارایی های مجازی خود از جمله ارز دیجیتال در بازار فعالیت داشته باشند.
این موضوع می تواند شروع یک مسیر در دنیای ارزهای دیجیتال محسوب شود. به نظر می رسد اوکراین راه منطقی تری نسبت به السالوادور پیش گرفته است. چرا که اوکراین بر اساس این قانون ارزهای دیجیتال را وارد سیستم اقتصادی خودش می کند اما اقتصاد خود را به طور کامل تغییر نمی دهد. حال باید دید آیا این اتفاق می تواند تاثیر مشخصی در بازار ارزهای دیجیتال، به خصوص بیت کوین داشته باشد یا خیر؟ نظر شما چیست؟

 

[irp posts=”51901″ name=”سامسونگ کیف پول ارز دیجیتال خود را رونمایی کرد”]

 

منبع:
https://cryptobriefing.com/ukraine-passes-vote-bill-legalize-bitcoin/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.