اوکراین به ارزهای دیجیتال سلام کرد!

اوکراین به ارزهای دیجیتال سلام کرد!

ساعاتی پیش بانک مرکزی اوکراین اعلام کرد که قصد دارد بر اساس شبکه استلار، ارز دیجیتال ملی خود را به صورت آزمایشی راه اندازی کند. به نظر می رسد اوکراین در اولین فاز راه اندازی ارز دیجیتال ملی خود قصد دارد حقوق بخشی از کارکنان حوزه فناوری را با این ارز پرداخت کند.

 

[irp posts=”50938″ name=”فعالیت بالای نهنگ ها در دوج کوین”]

به نظر می رسد دولت ها تا حدودی توانسته اند مسئله ارزهای دیجیتال را به خوبی درک کنند. امروز دولت ها از حالت ابهام و سردرگمی نسبتا ارزهای دیجیتال خارج شده اند و هر کدام موضعی مشخص نسبت به این موضوع اتخاذ کرده اند. دولت های بلوک شرقی مانند روسیه، چین و هند به طور کامل با این ارزها مخالفت کرده اند و محدودیت های بسیار شدیدی برای فعالیت در این بازار در نظر گرفته اند. دولت های غربی و اروپایی نیز – مانند همیشه – استراتژی برخلاف بلوک شرق به کار برده است. کشورهایی مانند آمریکا و … تصمیم گرفته اند که به این ارزها بها بدهند و بر آن سرمایه گذاری داشته باشند.

 

[irp posts=”51044″ name=”هند، چین و روسیه در مسیر سرکوب ارزهای دیجیتال”]

بر این اساس است که کشورهایی مانند اوکراین پیش قدم در اجرایی کردن طرح ملی شدن ارزهای دیجیتال شده است. البته بانک مرکزی اوکراین به این نکته نیز اشاره کرده است که اجرایی شدن این طرح منوط به بررسی و تست سیستم پرداخت همتا به همتا توسط ارزهای دیجیتال است. در واقع بانک مرکزی اوکراین به دنبال آزمایش این ارز دیجیتال است. در صورتی که این ارز بتواند از این آزمایش سر بلند بیرون بیاید، احتمالا اولین ارز دیجیتال ملی و کاربردی به دنیا معرفی خواهد شد. حال باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی رخ می دهد.

 

[irp posts=”50949″ name=”سرمایه گذاری شد: 40 میلیون دلار بر روی اتریوم!”]

 

منبع:
https://www.cryptoglobe.com/latest/2021/12/xlm-ukraine-uses-stellar-to-pilot-new-digital-currency-program/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.