اوج‌گیری بی‌سابقه بیت کوین و مفاد جدید صنعت و معدن برای ماینرها

اوج‌گیری بی‌سابقه بیت کوین و مفاد جدید صنعت و معدن برای ماینرها

این روزها بازار ارزهای دیجیتالی بشدت داغ شده و افراد مختلفی به دنبال کسب درآمد از دنیای نامحدود این ارزها هستند؛ اما برای این کار باید از آخرین اخبار ارزهای دیجیتالی در دنیا مطلع باشید. پس با ما همراه باشید تا به بررسی مختصر آخرین اخبار ارزهای دیجیتالی بپردازیم.

قیمت بیت کوین که می‌توان آن را پرچم‌دار ارزهای دیجیتالی دانست، دریکی دو روز گذشته از مرز 64 هزار دلار نیز فراتر رفت و رکورد ارزهای دیجیتالی را شکست. در راستای کسب‌وکارهای مربوط به این حوزه، وزارت صنعت و معدن و تجارت ایران نیز، اصلاحاتی در مفاد مربوطه انجام داده تا کار ماینرهای ارزهای دیجیتالی را برای استخراج آن‌ها ساده‌تر کند. ماینرها در کشور ایران زین پس راحت‌تر می‌توانند مجوز شروع کار خود را دریافت کنند. (اگر میخواهید بدانید چه کسانی بیشترین بیت کوین را دارند حتما این مقاله را بخوانید.)

 

[irp posts=”21540″ name=”آموزش تبدیل بیت کوین به ریال، چگونه بیت کوین خود را تبدیل کنیم؟”]

 

اما بگذارید مهم‌ترین خبر هفته جاری را ازنظر اریک وورهیس، یکی از برجسته‌ترین چهره‌های صنعت ارزهای دیجیتالی بشنویم. وی معتقد است که راه‌اندازی تورچین (Thorchain) بزرگ‌ترین رویداد هفته است. در این رابطه باید گفت که با راه‌اندازی تورچین، معامله یک دارایی ارز دیجیتالی خاص، بر روی یک صرافی غیرمتمرکز و از طریق بلاک‌چین‌های منحصربه‌فرد، کاملاً ممکن می‌شود و برای انجام آن، نیازی به استفاده از پل‌ زدن یا توکن‌هایی با پشتوانه یک ارز دیجیتال دیگر نیست.

در رابطه باقیمت روز ارزهای دیجیتالی، باید گفت که بعد از بیت کوین، اتریوم باقیمت فروش 63,529,967 تومان در بازار، در مقام دوم قرار دارد. بعدازآن به ترتیب ارزهای دیجیتالی بیت کوین کش، کوین بایننس، لایت کوین، پولکادات و لینک چین باقیمت‌های 22,159,135، 15,030,499، 7,249,020، 1,124,606 و 1,028,239 تومان بیشترین قیمت را دارند.

جالب است بدانید که بیت کوین و اتریوم در شش ماه گذشته صعود پایداری داشته‌اند. یکی از عوامل اصلی این امر را می‌توان سرمایه‌گذاری کمپانی‌های بزرگی همانند بانک BNY Mellon، مسترکارت و تسلا دانست.

اگر میخواهید درباره ریسک سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال و پیش بینی قیمت لایت کوین 2025 بیشتر بدانید و اطلاعات جامعی کسب کنید این مقاله را حتما بخوانید.

 

[irp posts=”24878″ name=”تا سال 2026، یک میلیارد نفر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند!”]

 

در ادامه اخبار ارزهای دیجیتالی، جالب است بدانید که در آمریکا عرضه مستقیم سهام صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس و همچنین افزایش تمایل وال‌استریت به ارزهای مجازی، موجب افزایش علاقه مردم به ارزهای مجازی شده است.

پیش‌بینی می‌شود قیمت بیت کوین در دو هفته آینده، با توجه به رشد گسترده‌ای که داشته، به 92000 دلار نیز برسد. دراین‌بین دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری شرکت ریپل لبز، در توصیه‌ای به سرمایه‌گذاران در بازار رمزارزها بیان کرده است که: ” اگر شما به‌اندازه‌ای رمزارز در اختیاردارید که زندگی شمارا تغییر دهد، برای کاهش ریسک، بخشی از آن را به فروش برسانید.” البته وی در ادامه صحبت‌هایش بیان داشت که این توصیه صرفاً بر اساس اصول مدیریت سرمایه بوده است و نه بر اساس پیش‌بینی جهت حرکت بازار.(اگر میخواهید با کیف پول ترزور آشنا شوید و بدانید صنعت ارز دیجیتال و تفاوت‌ها و شباهت‌های لایت کوین و بیت کوین چیست این مقاله میتوانید به شما کمک کند.)

 

[irp posts=”29609″ name=”یکی از اعضای بک استریت بویز کاردانو را بهتر از بیت کوین می‌داند!”]

 

منبع: https://arzdigital.com/latest-posts/

https://www.moaser.com

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.