الن دیجنرز، مجری محبوب آمریکایی، می‌گوید به داج کوین علاقه‌مند است

الن دیجنرز، مجری محبوب آمریکایی، می‌گوید به داج کوین علاقه‌مند است

MetaMask، سرویس کیف پول اتریوم و یک افزونه مرورگر، برای اولین بار آمار 5 میلیون کاربر فعال را اعلام کرده است که به معنی رشدی بزرگ در حوزه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز هست. این آمار رشد بزرگ، دقیقاً شش ماه بعد از زمانی که MetaMask اولین بار یک‌میلیون کاربران خود را ثبت کرد، به وقوع پیوسته است. از اکتبر 2020، این پلتفرم خدماتی، پنج بار رشد کرده است که با افزایش قدرت بازار رمزارزها نیز در ارتباط است. جالب اینجاست که MetaMask در جنوب جهان که درواقع همان آفریقا، آسیا و آمریکای جنوبی می‌شود، رشد چشمگیری داشته است.

 

[irp posts=”20641″ name=”اتریوم چیست؟استخراج و فروش اتریوم در 5 دقیقه”]

 

MetaMask در نیجریه و ویتنام نیز معرفی‌شده است. طبق گزارش‌ها اخیر کوین تلگراف، نیجریه به‌عنوان یک مرکز بزرگ بازار رمزارزها ظهور کرده است، به این دلیل که بیشتر مردم آن از بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی به‌عنوان ابزاری برای فرار از تورم استفاده می‌کنند. ConsenSys در رابطه با افزایش آمار کاربران این برنامه در اقتصاد‌های نوظهور گفت:” این مردم از MetaMask برای داشتن یک درآمد جانبی و یا ایجاد سرمایه طولانی‌مدت استفاده می‌کنند. بسیاری از آن‌ها قادر به دسترسی به سیستم بانکداری محلی نیستند و به همین دلیل نیازمند یک تکنولوژی به‌عنوان یک حساب بانکی هستند.”

آمار کاربران متا مسک رشد چشم‌گیری داشته است.به دنبال تصمیم Dallas Mavericks در ماه پیش مبنی بر پذیرفتن داج کوین به‌عنوان یک شیوه پرداختی، مارک کوبان میلیاردر، به نظر می‌رسد که قصد دارد تا سایر افراد نام‌آشنا را نیز مجاب به استفاده از این کوین کند. امروز در یک مصاحبه مجازی با مجری محبوب تلویزیونی، الن دیجنرز، کوبان گفت که ممکن است داج کوین به‌عنوان یک شوخی شروع‌شده باشد، اما اکنون به یک ارز دیجیتالی محبوب تبدیل‌شده است.

 

[irp posts=”24824″ name=”ایلان ماسک می‌گوید قیمت بیت کوین و اتریوم بالاست!”]

 

صاحب Dallas Mavericks ذکر کرده که موفقیتی که فروشگاه تیم بسکتبال داشته است، بعد از پذیرفتن این ارز در ماه مارس بوده و به دیجنرز توصیه کرد که باید به آن نگاهی برای Ellen Shop بیندازد و ادعا کرد که این فروشگاه می‌تواند چیزهای زیادی را با داج کوین بفروشد. الن دیجنرز دراین‌باره گفت: “حتماً این کار را انجام خواهیم داد. من به داج کوین علاقه‌مندم و واقعاً می‌خواهم که بیشتر درمکرد آن بدانم.” در اشارات کلی به داج کوین و ارزهای دیجیتالی، این مجری تلویزیونی بعدازآن در توییتر اعلام کرد که آن را نمی‌فهمد و نمی‌داند چطور آن را تلفظ کند، ولی گفتن آن برایش جالب است. دیجنرز پیش‌ازاین نیز توکن غیر مثلی خود با نام زنی با گربه چوبی را نیز برای جمع‌آوری پول برای World Central Kitchen معرفی کرده است.

 

[irp posts=”33958″ name=”بازگشت بیت کوین به اوج و سود کلان تسلا از فروش آن”]

 

و در آخر اگر نمیدانید در کدام ارز دیجیتال اتریوم یا بیت کوین سرمایه گذاری کنید و همچنین میخواهید تفاوت کوین و توکن را بدانید، حتما این مقاله را بخوانید.

 

لینک منبع:

https://cointelegraph.com/news/mark-cuban-tried-to-convince-ellen-degeneres-to-accept-dogecoin

https://cointelegraph.com/news/metamask-cites-global-south-for-their-5x-increase-in-users

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.