افزایش جست و جوی واژه NFT در گوگل

افزایش جست و جوی واژه NFT در گوگل

طی روزهای گذشته واژه NFT بیش از هر واژه مربوط به ارزهای دیجیتال در گوگل توسط کاربران جست و جو شده است. به عبارت ساده تر پیشی گرفتن عنوان NFT در گوگل نسبت به سایر مفاهیم پایه ای نشان می دهد که کاربران نسبت به این واژه حساسیت بیشتری پیدا کرده اند.

بر اساس آمار و اطلاعات گوگل بیشترین جست و جوی NFT توسط کاربران کشورهای منطقه اقیانوسیه و شرق آسیا، ماند هنگ کنگ، چین و سنگاپور انجام شده است. یکی از مهمترین دلایل این اتفاق را می توان معرفی تکنولوژی برتر متاورس توسط زاکربرگ ( مالک فیسبوک ) دانست.

 

[irp posts=”48730″ name=”توئیت جدید ایلان ماسک، بر علیه ارزهای دیجیتال!”]

 

در واقع در معرفی این تکنولوژی اعلام شد که از نظر تجاری و اقتصادی متاورس وابستگی زیادی به NFT ها خواهد داشت. در واقع به نظر می رسد انواع خرید و فروش ها و انتقال مالی در این دنیای جدید مجازی توسط NFT انجام خواهد گرفت. از طرف دیگر خبر رشد بیش از 4 هزار درصدی NFT مربوط به فیلم بازی مرکب و البته سقوط چند هزار درصدی آن نیز موجب شده است مردم دنیا، به خصوص کاربران حوزه اقیانوسیه نسبت به این نوع ارز دیجیتال حساسیت بالایی از خود نشان دهند.

 

[irp posts=”48651″ name=”توکن غیر مثلی اسکوئید گیم و رشد 45 هزار درصدی آن!”]

 

این موضوع از دو نظر اهمیت دارد. اول این که با توجه به توجه ویژه متاورس به NFT به نظر می رسد این نوع از توکن های غیر مثلی قرار است آینده اقتصادی دنیا را در اختیار داشته باشد. از طرف دیگر کاربران حوزه چین، هنگ کنگ و سنگاپور از نظر تکنولوژی های برتر و دانش روز دنیا، نسبت به سایر مناطق جهان بسیار جلوتر هستند. بنابراین می توان گفت زمانی که آن ها به یک مفهوم یا نکته ای علاقه از خود نشان می دهند. می توان به آن نکته توجه زیادی داشت.

 

[irp posts=”48695″ name=”بازار ارزهای دیجیتال در هفته آتی”]

 

از طرف دیگر اتفاق می تواند از نظر بازار نیز مهم باشد. در واقع توجه به توکن های غیر مثلی از چند ماه قبل شروع شده است و این مسئله احتمالا در آینده نیز ادامه داشته باشد. به نظر می رسد کاربران در بازار ارزهای دیجیتال فهمیده اند که ارزهای دیجیتال صرفا بیت کوین و اتریوم نیست. حال باید دید که این توجه توسط کاربران سه کشور مهم اقیانوسیه که نهنگ های بزرگی در بازار ارزهای دیجیتال دارد، چه اتفاقاتی را در بازار رقم می زند.

در ادامه اگر میخواهید آشنایی با متاورس داشته باشید، این مقاله را بخوانید.

 

منبع:
https://cointelegraph.com/news/asia-pacific-leads-the-world-in-nft-searches-on-google

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.