ليست افرادي که بيشترين بيت کوين را دارند | معرفي سلاطين بيت کوين

لیست افرادی که بیشترین بیت کوین را دارند | معرفی سلاطین بیت کوین

بازار ارزهاي ديجيتال از سال 2010 توجه ها را به خود جلب کرد. اين بازار توانست طي سال هاي گذشته سودهاي چند صد درصدي به سهامداران خود ارائه دهد. نکته بسيار مهم و جالب توجه اينجاست افرادي که بيشترين بيت کوين را دارند کساني هستند که در سال هاي قبل از 2010 به اين بازار اعتماد کردند. در واقع اين افراد زماني وارد بازار شدند که بسياري اطلاعي از بازار ارزهاي ديجيتال نداشتند و يا آن را به يک کلاهبرداري بزرگ تشبيه مي کردند. غالب افراد ليست سرمايه داران بيت کوين کساني هستند که زماني که بايد به اين بازار اعتماد کردند و بيت کوين را در قيمتي کمتر از يک دلار! خريداري کردند.

در آن روزگار بيت کوين به اندازه اي بي ارزش و ارزان به نظر مي رسيد که حتي بسياري از سايت هاي تبليغاتي مختلف براي جذب کاربر اقدام به ارائه بيت کوين رايگان مي کردند. احتمالا اين دسته از سايت ها به هيچ عنوان نمي توانستند حدس بزنند که بيت کوين روزي به ارزشي معادل 50 هزار دلار برسد!

بنابراين افرادي که بيشترين بيت کوين را دارند افراد غير عادي يا ذاتا ثروتمند نيستند. بلکه اين افراد دقيقا همان کساني هستند که در زمان مناسب کار مناسب را انجام داده اند و امروز به ليست سرمايه داران بيت کوين يا بهتر بگوييم به نهنگ هاي اين بازار تبديل شده اند. دوست داريد بدانيد چه کساني بيشترين بيت کوين را دارند؟ در ادامه با ما همراه باشيد که قصد داريم با چند تن از اين افراد آشنا شويم. در پايان خواهيم گفت که شناختن افرادي که بيشترين بيت کوين را دارند چه مزيت هايي اقتصادي و سرمايه اي براي ما مي تواند داشته باشد. با ما همراه باشيد.

افرادي که بيشترين بيت کوين را دارند!

ساتوشي ناکاموتو:
مرموز ترين و شايد پنهاني ترين شخصيت امروز جهان ساتوشي ناکاموتو خالق بيت کوين هستند. تقريبا هيچ کس نمي داند که اين فرد چه کسي يا چه سازماني است و تا به امروز خبر رسمي از هويت او منتشر نشده است. چيزي که در اين جا براي ما اهميت دارد اين است که اين فرد حقيقي يا حقوقي پنهان بيش از 1 ميليون بيت کوين در اختيار دارد. بيت کوين هايي که هنوز وارد بازار نشده و به فروش نرسيده است.

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

برادران وينکلوس:
اين دو برادر در سال 2013 بعد از پشت سر گذاشتن يک دعوي حقوقي با شرکت فيسبوک و دريافت غرامت تصميم گرفتند که سرمايه خود را وارد بازار ارزهاي ديجيتال کنند. بدين ترتيب با خريد بيش از 5 ميليون واحد بيت کوين به ارزش 11 ميليون دلار تبديل به يکي از بیشترین دارنده بیت کوین در ایران شدند.
احتمالا مي توان به سادگي محاسبه کرد که ارزش دارايي آن ها امروز به چه عددي رسيده است. بله درست محاسبه کرديد حدود دارايي آن ها بيش از 250 ميليارد دلار! است. بنابراين به واقع اين دو بردارد را مي توان يکي از مهمترين سلاطين بازار دانست.

FBI
FB يکي از ادارات و نهادهاي امنيتي آمريکا محسوب مي شود که در سال 2013 با دستگيري مدير يکي از سايت هاي اينترنتي در آمريکا به نام SILK ROAD اموال او را توقيف کرد که در بين اين اموال چيزي بيش از 140 هزار بيت کوين در اختيار FBI قرار گرفت. اين نهاد امنيتي در زمان هاي مختلف بخشي از اين دارايي را به فروش رسانده است.

کشور بلغارستان
بلغارستان يکي از کشورهايي است که خريد و فروش ارزهاي ديجيتال و استخراج آن تقريبا به سهولت انجام مي شود. از اين رو بسياري از کاربران اين کشور در اين حوزه فعاليت دارند. نکته مهمي که بايد بدانيد اين است که در سال 2017 کميته مبارزه با جرائم سازمان يافته اين کشور با شروع سرکوب ها توانست بيش از 500 بيت کوين مصادره کند. اين ميزان از بيت کوين مي توانست بيش از يک چهام بدهي هاي اين کشور را پرداخت کند.
اما دولت بلغارستان تا به اين لحظه هيچ گاه موضع روشني نسبت به اين موضوع اتخاذ نکردند و به طور دقيق اعلام نکردند که سرنوشت بيت کوين هاي توقيف شده چه شده است.

در ادامه مقاله استخراج بیت کوین با پنل خورشیدی را بخوانید.

چه کسانی بیشترین بیت کوین را دارند
بیشترین دارنده بیت کوین در ایران

[irp posts=”45431″ name=”آیا بیت کوین روزی شکست خواهد خورد؟”]

چرا شناختن افرادي که بيشترين بيت کوين را دارند اهميت دارد؟

به بیشترین دارنده بیت کوین در ایران اصطلاحا نهنگ گفته ميشود. در واقع براي درک اين اصطلاح بهتر است بازار بيت کوين را شبيه به يک دريا يا درياچه بزرگ تصور کنيد که از ماهي هاي ريز و درشت بسياري تشکيل شده است. اندازه و جثه هر ماهي به اندازه سرمايه گذاري است که در اين بازار انجام داده است که نهنگ ها بزرگ ترين آن ها هستند.

نکته اي که وجود دارد و بايد شما به آن توجه داشته باشيد اين است که در هر بازار سرمايه اي مادامي که يک گروه ضرر نکنند گروه ديگري سودي به دست نمي آوردند. از اين رو نهنگ ها همواره به دنبال ايجاد موج هاي مختلف در بازار هستند تا به واسطه آن ماهي هاي ريز بسياري را به سمت دهان خود بکشند.

همچنين برخي از ماهي هاي ريز به خوبي مي دانند که با ماندن کنار نهنگ ها و انجام دادن رفتاري برابر با رفتار آن ها مي توانند شانس موفقيت خودشان را افزايش دهند. بنابراين شناخت نهنگ ها و رصد رفتار آن ها در بازار مي تواند موقعيت خوبي در اختيار کاربران و سرمايه گذاران باهوش قرار دهد. به هر حال در سال 2022 زندگي مي کنيم و قيمت هر واحد بيت کوين بيش از 38 هزار دلار است. بنابراين به سادگي نمي توانيم جزئي از افرادي که بيشترين بيت کوين را دارند شويم، تنها راه اين است که اين افراد را بشناسيم و رفتاري مطابق رفتار آن ها انجام دهيم.

حالا فکر میکنید کشورهایی که بیشترین استخراج بیت کوین را دارند کدام هستد؟ این مقاله را بخوانید و درباره آن اطلاعات کسب کنید.

لیست افرادی که بیشترین بیت کوین را دارند | معرفی سلاطین بیت کوین

سوالات متداول

1- افرادي که بيشترين بيت کوين را دارند چگونه به اين جا رسيده اند؟
اين افراد دقيقا در زمان مناسب اقدام به خريد درصد بالايي از بيت کوين کرده اند. اين افراد در سال هايي که هيچ کس به بيت کوين اعتماد نداشت، اعتماد کردند و امروز بر اساس همين اعتماد به سرمايه بسيار خوبي رسيده اند.

2- چرا شناخت افرادي که بيشترين بيت کوين را دارند اهميت دارد؟
توجه داشته باشيد که شناخت اين دسته از افراد مي تواند راه و روش سرمايه گذاري در بازار امروز را به شما نشان دهد. از اين شناخت اين دست از افراد مي تواند بسيار مفيد باشد.

[irp posts=”42695″ name=”اتریوم، بیت کوین را شکست می‌دهد”]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.