افت سنگین میم کوین های در هفته گذشته

افت سنگین میم کوین های در هفته گذشته

بازار ارزهای دیجیتال هفته گذشته شاهد افت 3.5 درصدی کل بازار میم کوین ها بود. بیشترین افت در بین میم کوین ها متعلق به شیبا و دوج کوین بوده که به طور مجموع درصد افت ارزش دو رقمی را تجربه کرده اند. این افت ارزش و قیمت باعث شد که این دو میم کوین از بین ده ارز برتر بازار خارج شوند و در رده های 11 ام و 12 ام قرار بگیرند.

 

[irp posts=”50131″ name=”بیت کوین و لمس دوباره 60 هزار دلار”]

 

بر اساس گزارش های منتشر شده از هفته های گذشته ریزش بازار میم کوین ها شروع شده بود که طی هفته اخیر به اوج خود رسید. در این هفته دوج کوین و شیبا که به نوعی نماد این ارزها در بازار محسوب می شوند در مجموع با افت شدید بیش از ده درصدی مواجه شدند که این موضوع نشان می دهد عملا ادعای برخی از اقتصاددان ها مبنی بر ریزش این بازار تا حدودی درست بوده است.

 

[irp posts=”50052″ name=”لغو قرارداد با شرکت کریپتویی توسط منچستر سیتی”]

 

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که خروج سرمایه از میم کوین ها تبدیل به سرمایه راکد در صرافی ها شده است و این مسئله نشان می دهد که سرمایه گذاران به دنبال فرصت مناسب برای ورود به یک ارز دیجیتال دیگر هستند. به نظر می رسد با توجه به موقعیت مناسب بیت کوین این سرمایه های خارج شده از میم کوین ها به سمت بازار بیت کوین برود. بدین صورت احتمال شکسته شدن سقف 60 هزار دلاری توسط بیت کوین بیشتر می شود و به نظر می رسد این بار بیت کوین بتواند از سقف 67 هزار دلاری خود نیز عبور کند. حال تنها باید منتظر ماند و دید که آیا سرمایه گذاران به موقعیت مناسب چارتی بیت کوین اعتماد می کنند یا خیر؟

 

[irp posts=”50088″ name=”نگران نباشید، همه چیز متعادل شد!”]

منبع:
https://news.bitcoin.com/meme-coin-market-cap-loses-3-5-top-2-leaders-dogecoin-shiba-inu-shed-billions/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.