اضافه شدن کاردانو به کوین بیس و رشد قیمت آن

اضافه شدن کاردانو به کوین بیس و رشد قیمت آن

پس‌ازآنکه اعلام شد ارز کاردانو به پلتفرم کوین بیس پرو اضافه‌شده است، این ارز جهش قیمت بزرگی را تجربه کرد و در مدت‌زمان کوتاهی، حدود 24 درصد رشد کرد. معاملات این رمز ارز در کوین بیس با جفت ارزهای دلار، یورو، پوند و بیت کوین انجام خواهد شد و این روند از فردا شروع خواهد شد. بر اساس گزارش و اعلام اف ایکس استریت، قیمت کاردانو تنها چند ساعت بعد از اعلام این خبر، رشد بزرگ 24 درصدی را تجربه کرد و این امر در حالی اتفاق افتاده است که سرمایه‌گذاران از روند صعودی آن اطمینان ندارند!

[irp posts=”24823″ name=”ارزهایی که در این هفته باید آن‌ها را زیر نظر داشته باشید”]

نگاهی به وضعیت کاردانو

این ارز یکی از جذاب‌ترین‌ها در بازار به‌حساب می‌آید و تحلیل‌ها و نظرات مثبت زیادی را درباره‌ی آن مطرح می‌کنند. کاردانو از تاریخ 19 بهمن امسال، یک خط حمایتی را برای خود می‌دید که نشان از توجه بازار به این ارز بود. این حمایت درنهایت هفته‌ی گذشته که اوج فشار بر بازار رمز ارزها بود شکسته شد و فشار فروش زیادی را ایجاد کرد. اکنون نیز ای خط به‌عنوان مقاومت ظاهرشده است و باید دید چه زمانی شکسته خواهد شد. با توجه به شاخص IOMAP می‌توان انتظار داشت که مقاومت شدیدی برای بالای 1.27 دلار وجود ندارد و از طرف دیگر نیز 1.17 و 1.06 دلار خطوط حمایت کاردانو هستند. با توجه به این وضعیت اگر قیمت کاردانو بالای 1.24 تثبیت نشود احتمال سقوط آن به سمت کف های حمایتی بیان‌شده وجود دارد. اگر بخواهیم به نیمه‌ی پر لیوان هم نگاه کنیم، با تثبیت بالای 1.24 احتمال آن‌که قیمت تا 1.36 صعود کند وجود دارد و می‌تواند یک‌قدم مثبت قابل‌توجه برای کاردانو باشد.

نگاهی به وضعیت کاردانو
این ارز یکی از جذاب‌ترین‌ها در بازار به‌حساب می‌آید و تحلیل‌ها و نظرات مثبت زیادی را درباره‌ی آن مطرح می‌کنند.

[irp posts=”25118″ name=”پرداخت یارها خدمات خریدوفروش ارزهای دیجیتال را قطع می‌کنند؟”]

با اشاره‌های مستقیم و غیرمستقیم زیادی که اخیراً به این ارز شده است، توجه زیادی مجذوب آن شده و سرمایه‌گذاران و تحلیل گران آن را زیر نظر گرفته‌اند. حتی برخی از کاردانو به‌عنوان بیت کوین جدید یاد می‌کنند چراکه طبق نظر آن‌ها، این ارز می‌تواند در مدت‌زمان کوتاهی، رشدی بزرگ کند و سود بسیار زیادی را به سرمایه‌گذاران خود برساند. درنهایت باید منتظر ماند و دید کاردانو چطور از پس این خط مقاومت برمی‌آید و چه آینده‌ای را برای خود و سرمایه‌گذارانش رقم خواهد زد.

شما هم‌وطنان گرامی می‌توانید به‌صورت روزانه اخبار رمز ارزها را از وب‌سایت ما پیگیری کنید تا همواره در جریان تازه‌های این دنیا قرار بگیرید.

[irp posts=”24851″ name=”بانک مرکزی ایران، ارزهای دیجیتال را به رسمیت می‌شناسد!”]

منبع: https://arzdigital.com/cardano-price-jumps-23-ahead-of-coinbase-pro-listing/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.