استخراج لایت کوین رایگان با گوشی / کامپیوتر

استخراج لایت کوین با گوشی و مفهوم آن

استخراج لایت کوین با گوشی یکی از ده ها کاری است که شما می‌توانید برای کسب درآمد در دنیای ارزهای دیجیتال دست به آن بزنید. درواقع ماینر لایت کوین به‌واسطه گوشی یا کامپیوتر می‌تواند برای هرکسی جذاب باشد. با توجه به این‌که امروزه بازار ارزهای دیجیتال رو به صعود است شما هر رمز ارزی که داشته باشید می‌تواند سود خاص خودش را به شما بدهد. همین رو بسیاری دست به انواع ماینینگ ها ها مانند استخراج لایت کوین با کامپیوتر می‌زنند.

به‌طورکلی برای درک استخراج لایت کوین با گوشی باید با چند مفهوم اساسی آشنا شویم. اول‌ازهمه باید بدانیم که اصلاً ماینینگ چیست؟ بعد باید بدانیم که استخراج لایت کوین به چه معنی است و درنهایت سراغ استخراج لایت کوین با گوشی با کامپیوتر برویم و انواع دستگاه استخراج لایت کوین را موردبررسی قرار دهیم.

بسیاری بر این باور هستند که استخراج لایت کوین با گوشی به‌منزله استخراج رایگان لایت کوین است، اما آیا واقعاً این‌چنین است؟ مسئله دیگری که وجود دارد این است که استخراج لایت کوین با گوشی اندروید تنها امکان‌پذیر است و اپل با سیستم‌عامل ios هیچ‌گاه زیر بار در اختیار گذاشتن سیستم سخت‌افزاری گوشی‌های خود نرفته است. با این مقدمه سراغ استخراج لایت کوین با گوشی و شناخت انواع سایت استخراج لایت کوین برویم!

در ادامه قبل از اینکه در مورد استخراج لایت کوین بپردازیم، پیشنهاد میکنم مقاله تفاوت‌ها و شباهت‌های لایت کوین و بیت کوین را مطالعه کنید.

استخراج لایت کوین با گوشی و مفهوم آن

 

مفهوم استخراج لایت کوین با گوشی چیست؟

به‌طورکلی لایت کوین سومین ارزی بود که دنیای ارزهای دیجیتال به خود دید. ازاین‌رو کاملاً طبیعی است که از جهات مختلفی به بیت کوین به‌عنوان اولین و معتبرترین ارز شباهت‌های زیادی داشته باشد. مهم‌ترین شباهت این دو ارز به یکدیگر در کاربرد آن‌هاست.

لایت کوین درست مانند بیت کوین در جهت مبادلات مالی و نقل و انتقالات پولی کاربرد دارد. از طرفی نحوه ایجاد و ساخت لایت کوین نیز چیزی شبیه به بیت کوین است؛ یعنی لایت کوین نیز یک کد هش است که بر اساس پروتکل خاص خودش تولید می‌شود. به‌طور مثال برای ساخت هر بلوک از لایت کوین به زمانی حدود 2.5 دقیقه احتیاج است. درحالی‌که در بیت کوین این زمان چیزی حدود 10 دقیقه است؛ بنابراین عملاً سرعت استخراج و تولید لایت کوین 4 برابر بیت کوین است.

استخراج لایت کوین با گوشی یا با کامپیوتر ازاین‌جهت جذابیت دارد که اولاً به ازای هر بلوک کشف‌شده به ماینر یا ماینرهای شریک 25 لایت کوین هدیه داده می‌شود. از طرف دیگر لایت کوین نیز درست مانند بیت کوین مقدار محدودی قرار است تولید شود و عدد نهایی آن 84 میلیون خواهد بود. تمام این‌ها باعث شده است که لایت کوین ازلحاظ قیمتی در آینده جذاب به نظر برسد و همین کافی است که بسیاری استخراج لایت کوین با گوشی را جدی دنبال کنند. اگر میخواهید آموزش بیت کوین رایگان را ببینید و تاریخچه قیمت لایت کوین را بدانید توصیه میکنم مقاله ای که میداس نوشته است را مطالعه نمایید.

دستگاه استخراج لایت کوین
سایت استخراج لایت کوین – استخراج بیت کوین رایگان

از طرف دیگر بسیاری امروز دوست دارند که دست به استخراج بیت کوین بزنند اما سختی کار استخراج بیت کوین و نیاز به سخت‌افزارهای قدرتمند که مسلماً گران‌قیمت نیز خواهد بود عملاً باعث شده است که استخراج لایت کوین با گوشی جذاب‌تر به نظر برسد و بسیاری از بیت کوین به سمت استخراج لایت کوین با گوشی با لپ‌تاپ و کامپیوتر روان شوند.(اگر هم علاقه مند به استخراج بیت کوین با گوشی هستید و درباره آن اطلاعات کافی ندارید این مقاله را بخوانید.)

اما سؤالی که مطرح می‌شود این است که آیا استخراج لایت کوین با گوشی یا استخراج لایت کوین با لپ تاپ یا با استفاده از انواع دیگر دستگاه استخراج لایت کوین صرفه اقتصادی دارد؟ در ادامه سعی می‌کنیم به این سؤال پاسخ دهیم. گرچه می‌دانیم که بسیاری به دنبال استخراج لایت کوین با گوشی هستند. زیرابه نظر ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر می‌آید.

 

[irp posts=”30199″ name=”10 تا از بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020 و 2021″]

 

نیازهای کلی استخراج لایت کوین با گوشی یا هر وسیله دیگر
استخراج ارز با گوشی

نیازهای کلی استخراج لایت کوین با گوشی یا هر وسیله دیگر چیست؟

 

قبل از این‌که بخواهیم سراغ بررسی استخراج لایت کوین با گوشی یا انواع دستگاه‌های مثل دستگاه استخراج لایت کوین و… آشنا شویم باید با پیش‌نیازهایی که برای این استخراج لازم است آشنا شویم. در کلام ساده‌تر استخراج لایت کوین با گوشی یا هر دستگاه دیگر نیاز به یک سری پیش‌شرط‌های عمومی دارند. از آن‌ها می‌توان به دو عنوان بسیار اساسی اشاره کرد.

یک ماینر لایت کوین به‌خوبی می‌داند که برای این‌که بتواند دست به استخراج لایت کوین با گوشی اندروید یا هر دستگاه دیگر بزند نیاز دارد که برق و اینترنت بالایی هزینه کند؛ بنابراین در همین ابتدای کار مسئله استخراج رایگان لایت کوین منتفی است.

چراکه شما باید سخت‌افزار خودتان را تا پایان عملیات استخراج لایت کوین با گوشی و کشف یک بلوک در اختیار شبکه بلاک چین لایت کوین بگذارید. مسلماً برای این اتصال باید انرژی موردنظر (برق) و اساس اصلی ارتباط یعنی اینترنت به‌صورت مستمر و بدون قطعی برقرار باشد. ازاین‌رو از نیازهای اولیه استخراج لایت کوین با گوشی اینترنت پرسرعت و بدون قطعی است.

به‌جز این موارد با توجه به این‌که هرساله سختی ماینینگ افزایش پیدا می‌کند، برای رسیدن به سود بهتر و یا بهتر بگوییم برای رسیدن به یک سود معقول باید سیستم سخت‌افزاری قوی‌تری داشته باشیم. در کلام ساده‌تر اگر بخواهیم بگوییم، در ابتدای کار می‌شد با استفاده از استخراج لایت کوین با گوشی ساده یا استفاده از انواع سایت استخراج لایت کوین باواسطه کامپیوتر ساده و عادی دست به ماینینگ پرسود زد؛ اما با افزایش سختی این کار نیاز به سیستم سخت‌افزاری قوی‌تری دارد.

حال شما چه بخواهید از دستگاه‌های تخصصی در این زمینه استفاده کنید یا این‌که بخواهید یک رینگ ماینینگ بسازید عملاً شما باید دست به هزینه نسبتاً بالایی بزنید؛ بنابراین انتظار نداشته باشید که استخراج لایت کوین با گوشی چندان کار سودآور و ساده‌ای خواهد بود.

 

استخراج لایت کوین با گوشی، معایب یا مزایا!
استخراج رمز ارز با گوشی – ماینر لایت کوین

استخراج لایت کوین با گوشی، معایب یا مزایا!

 

اکثر کسانی که دوست دارند دست به استخراج لایت کوین با گوشی بزنند عملاً به این فکر می‌کنند که قرار است به ساده‌ترین شکل ممکن سودآوری داشته باشند؛ اما وقتی به قدرت سخت‌افزاری گوشی نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که عملاً این سخت‌افزار زمان بسیار بیشتری برای استخراج یک بلوک نیاز دارد. از طرف دیگر در استخراج لایت کوین با گوشی اگر هزینه‌های مربوط به برق و اینترنت را جدی نگیریم، خرابی که ممکن است سخت‌افزار گوشی متحمل آن شود مسئله‌ای کاملاً جدی و غیرقابل‌انکار است.

درواقع گوشی شما قرار است در طی استخراج لایت کوین با گوشی به‌صورت مداوم کار کند و این کار می‌تواند به‌سادگی هرچه‌تمام‌تر باعث خرابی سخت‌افزارهای گوشی شود. درواقع تنها کافی است که باتری گوشی طی استخراج لایت کوین با گوشی خراب شود (به‌احتمال‌زیاد اولین قطعه‌ای که خراب خواهد شد) این خرابی می‌تواند خودبه‌خود باعث افزایش خرابی‌ها در سایر قطعات شود. ازاین‌رو هزینه‌های جانبی استخراج لایت کوین با گوشی می‌تواند بسیار بیشتر از سودی باشد که شما انتظارش را می‌برید.

درواقع احتمال این‌که شما برای استخراج یک بلوک به‌واسطه استخراج لایت کوین با گوشی سخت‌افزار گوشی خودتان را از دست بدهید بسیار زیاد است. ازاین‌رو باید دید که آیا میزان سودی که قرار است بکنید با میزان هزینه‌ها و ضررها تناسب دارد یا خیر؟

برای بسیاری از کاربران پاسخ این سؤال خیر است؛ اما عده‌ای دیگر نیز راه‌حل‌هایی برای استخراج لایت کوین با گوشی دارند. این افراد اصولا از چند گوشی قدیمی استفاده می‌کنند و سعی می‌کنند سیستم سخت‌افزاری آن‌ها را به‌صورت مشترک در شبکه استفاده کنند. در این حالت زمان استخراج لایت کوین با گوشی کاهش پیدا می‌کند و احتمال سودآوری نیز بیشتر می‌شود.

 

[irp posts=”30264″ name=”لایت کوین در انتظار انفجار قیمت؟”]

استخراج لایت کوین با گوشی یا سایر سیستم‌ها!
استخراج رایگان ارز دیجیتال با گوشی – دستگاه استخراج لایت کوین

استخراج لایت کوین با گوشی یا سایر سیستم‌ها!

 

حال که کمی با زیروبم استخراج لایت کوین با گوشی آشنا شدیم، سؤالی که به وجود می‌آید این است که آیا استخراج لایت کوین با گوشی بهتر است یا سیستم‌های سخت‌افزاری دیگر؟

همان‌طور که در بالاتر گفتیم هزینه برق و اینترنت برای تمام این روش‌ها یکسان است و هیچ تفاوتی نمی‌کند؛ اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که ما بر اساس این هزینه‌هایی که می‌کنیم بتوانیم به یک سود مشخص و معقولی برسیم. همان‌طور که در بالاتر گفته شد عملاً استخراج لایت کوین با گوشی چندان مزیت اقتصادی ندارد. با توجه به این‌که سختی استخراج هرچند سال یک‌بار دو برابر می‌شود عملاً این روش نیز منسوخ خواهد شد و بعید است تا چند سال دیگرکسی بخواهد ازاین‌روش استفاده کند.

اما با توجه به این‌که سختی استخراج لایت کوین به‌اندازه یک‌چهارم بیت کوین است، استفاده از سیستم‌های سخت‌افزاری تخصصی ماینینگ یا استفاده از رینگ‌های ماینینگ می‌تواند بسیار کارآمد و کارساز باشد.

به‌طورکلی به نظر می‌رسد که هنوز با استفاده از قدرت متوسط و رو به بالای سخت‌افزاری می‌توان در لایت کوین به سود های خوبی رسید. با توجه به این‌که لایت کوین در آینده می‌تواند به قیمت‌های بالاتری نیز برسد و پیش‌بینی می‌شود در چند سال آتی لایت کوین بیشتر موردتوجه قرار بگیرد این استخراج دلیل منطقی و معقولی دارد؛ اما همان‌طور که گفته شد عملاً استفاده از استخراج لایت کوین با گوشی چیز چندان جذاب و جالبی نیست. گرچه همیشه این روش وسوسه‌برانگیز است و می‌تواند جالب باشد!

استخراج لایت کوین با گوشی و استخرهای لایت کوین
استخراج لایت کوین با لپ تاپ

استخراج لایت کوین با گوشی و استخرهای لایت کوین

استخرهای لایت کوین یا بیت کوین چیست؟ امروزه استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال تبدیل به یک رقابت اقتصادی میان بسیاری از مردم جهان و شرکت‌های بزرگ‌شده است. ازاین‌رو بسیاری دست به سرمایه‌گذاری‌های عجیب‌وغریب در این زمینه زده‌اند؛ بنابراین عملاً شما نمی‌توانید به‌صورت مستقل و بدون استفاده از کمک دیگران به سود چندانی در ماینینگ برسید.(اگر میخواهید بدانید پشتوانه ارزهای دیجیتال چیست این مقاله به شما در این زمینه کمک میکند)

در کلام ساده‌تر اگر بخواهیم بگوییم، شما به‌تنهایی قادر به رقابت با شرکت‌های بزرگ نخواهید بود که از سخت‌افزارهایی استفاده می‌کنند که قدرت آن‌ها صدها برابر بیشتر از قدرت سخت‌افزاری سیستم شماست؛ اما نکته‌ای که وجود دارد این است که تعداد افرادی که مانند شما هستند بسیار است! ازاین‌رو این افراد با تجمیع کنار یکدیگر تلاش می‌کنند که به یک قدرت واحد برسند و این‌گونه سرعت استخراج آن‌ها بیشتر خواهد شد و نتیجه استخراج‌شده نیز بین شرکا تقسیم می‌شود. به این کار استخرهای لایت کوین یا بیت کوین یا هر رمز ارز دیگری گفته می‌شود.

درواقع این استخرها با هدف تجمیع قدرت سخت‌افزاری خورد ایجادشده‌اند. برخی از این استخرها به‌اندازه‌ای بزرگ است که قادر به رقابت با غول‌های این صنعت می‌باشند. این استخرها عبارت‌اند از:

· litecoinpool.org
· antpool.com
· prohashing.com

نکته مهم این است که شما می‌توانید برای استخراج لایت کوین با گوشی نیز از این استخرها استفاده کنید. البته این کاری نیست که ما توصیه کنیم!

استخراج لایت کوین با گوشی و پایان سخن
برنامه استخراج لایت کوین با گوشی

استخراج لایت کوین با گوشی و پایان سخن

 

به‌طورکلی استخراج لایت کوین با گوشی گرچه به نظر کار جذابی می‌آید اما وقتی به‌صورت منطقی به آن نگاه می‌کنیم، هزینه‌های صورت گرفته در کنار درآمد و سودآوری که برای ما دارد چندان جذاب به نظر نمی‌رسد. ازاین‌رو با توجه به این‌که ممکن است سخت‌افزار گوشی خود را از دست بدهید تقریباً توصیه می‌کنیم دست به استخراج با گوشی نزنید.(همچنین اگر شما میخواهید با انواع صرافی آنلاین معتبر آشنا شوید به این مقاله مراجعه نمایید)

در این مقاله سعی شد به بهانه استخراج لایت کوین با گوشی، نگاهی به مفهوم استخراج و لایت کوین نیز بیندازیم. در ادامه نیز با جنبه‌ای دیگری از این استخراج آشنا شدیم. البته به این موضوع نیز اشاره کردیم که امروز استخراج بیت کوین بسیار سخت‌تر شد است و همین دلیل کافی است تا ماینرها سراغ ارزهای جذاب دیگر مانند لایت کوین بیایند؛ اما برای این کار شما باید علاوه بر تأمین برق و اینترنت موردنظر، سخت‌افزار مناسبی را هم استفاده کنید.

همچنین باید واقع‌نگر باشید. شما به تنهای نمی‌تواند به‌اندازه یک شرکت بزرگ قدرت سخت‌افزار داشته باشید! پس به استخرهایی که پر از قدرت‌هایی همسان شماست، نگاهی بی اندازید.

 

[irp posts=”24824″ name=”ایلان ماسک می‌گوید قیمت بیت کوین و اتریوم بالاست!”]

 

استخراج رایگان ارز دیجیتال با گوشی

تا این جای داستان سعی کردیم از جنبه های مختلف از جمله جنبه اقتصادی به مسئله استخراج ارز با گوشی نگاه کنیم. همچنین سعی کردیم این مسئله با استخراج توسط سیستم های ماینری و یا کامپیوترهای شخصی مقایسه کنیم.

اما در این جا بهتر است از جنبه ای دیگر به مسئله استخراج رایگان ارز دیجیتال با گوشی نگاه کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم. گوشی هایی که امروز توسط شرکت های مطرحی مانند اپل، سامسونگ، شیائومی و … طراحی و تولید می شود از ریز پردازنده های بسیار قوی بهره برده است. از این ور عملا می توان گفت این گوشی ها یک نوع غول بچه هایی هستند که در جیب و کیف ما زندگی می کنند.

به طور مثال روزهای گذشته شرکت اپل نسخه نهایی مدل 13 را معرفی کرد. در این گوشی از یک ظرفیت 1 ترابایتی استفاده شده است! یعنی یک ظرفیت یک ترابایتی در گوشی شما جای گرفته است. اتفاقی که عملا می توان آن را به عنوان یک انقلاب در این زمینه دانست.

نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است، یا نیازی وجود داشته و شرکت ها دست به تولید بر اساس آن نیاز زده اند و یا این که اگر وسیله یا امکانی تولید شود دیر یا زود نیازی برای آن توسط جامعه به وجود می آید. بنابراین می توان گفت که دنیا در مسیری قرار گرفته است که خواسته یا ناخواسته نیازمند این قدرت در گوشی های همراه است. اما سوال اصلی اینجاست، این نیاز چیست؟
یکی از پاسخ هایی که می توانیم برای این پرسش پیدا کنیم، استخراج ارز با گوشی است!

ماین لایت کوین
چگونه لایت کوین استخراج کنیم

کدام گوشی بهترین ماینر لایت کوین است؟

آن چیزی که تا اینجا در مورد ماینینگ توسط گوشی صحبت کردیم تنها بر اساس اطلاعات امروز و گذشته بود. اما سوال اصلی اینجاست آیا این جنبه های مورد بررسی در آینده نیز صدق می کنند؟ مسلما خیر.
همانطور که گفتیم دنیا به سمتی پیش می رود که حجم یک ترابایت برای افراد جامعه تبدیل به یک حجم عادی و معمولی شده است و به نوعی تبدیل به یک نیاز اساسی روزمره است. در حالی که روزی داشتن دو گیگ فلش قابل حمل افتخاری برای برخی ها محسوب می شد!

همچنین با توجه به پیشرفت گوشی ها به نظر می رسد کم کم دوره سیستم های خانگی و لپ تاپ ها به پایان برسد و عملا این نوع سیستم ها به جز موارد تخصصی کارایی اصلی خودشان را از دست بدهند. زمانی که شما بتوانید به واسطه یک گوشی کوچک همه کاری را انجام دهید عملا نیازی به استفاده از یک وسیله حجیم نخواهید داشت.
بنابراین شرکت ها خواسته یا ناخواسته در حال تولید محصولاتی هستند که بتوانند جای لپ تاپ ها و سیستم های خانگی را بگیرند، این یعنی یا ماینینگ باید از بین برود و یا این که ماین لایت کوین و دیگر ارزها به شکل دیگری ادامه پیدا کند.

از آن جایی که دنیا همیشه به سمت ساده تر کردن کاربری ها پیش رفته می توان حدس زد که در آینده احتمالا گوشی هایی با عنوان ” بهترین ماینر لایت کوین ” یا دیگر ارزهای دیجیتال طراحی و تولید شود. آن روز احتمالا هر کدام از ما با یک گوشی در جیب در حال ماین لایت کوین یا ارز دیگری در بازار هستیم. شاید این اتفاق باعث شود عملا انسان به آرزوی دیرینه خود یعنی درآمد بدون کار برسد!

گوشی های هوشمند تا به امروز بسیاری از بار زندگی انسانی را به دوش گرفته اند و این بار هر لحظه بزرگ و بزرگ تر می شود. شاید در ادامه گوشی های هوشمند به عنوان یک دوست، همکار یا یک کارگر برای ما کار کنند و ما تنها از آن ها استفاده کنیم! به هر حال این هم یک پیش بینی است، شاید اتفاق بیفتد.

 

چگونه ارزهای دیجیتال را بخریم یا بفروشیم؟” این موضوع به شما کمک میکند تا چگونه اینکار را انجام دهید. و همچنین اگر علاقه مند هستید که بدانید تعداد بیت کوین های استخراج شده تا الان چه تعداد بوده حتما این مقاله را بخوانید.

میداس سرمایه دوره کاملا رایگان تهیه کرده، در این دوره به آموزش رمز ارز ها و همچنین آموزش بیت کوین پرداخته می‌شود، تعاریفی مانند بلاک چین، کیف پول، ماینینگ، معامله‌گری در رمز ارزها و بسیاری موارد دیگر پرداخته خواهد شد.

و برای اینکه بدانید عوامل موثر در قیمت دستگاه ماینر چه مواردی هستند و همچنین اگر میخواهید درباره ورود به حساب بیت کوین و هک بیت کوین با نرم افزار هم بیشتر بدانید این مقاله را مفصل مطالعه کرده نظرات خود را برای ما ارسال نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بیتا امیری
بیتا امیری
2 سال قبل

استخراج رمز ارز با گوشی امکان پذیر هستش واقعا؟

مدیر سایت
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  بیتا امیری

سلام
بله ولی از نظر من مقرون به صرفه نیست

میداس سرمایه

ایمیل خود را وارد نمایید تا اطلاعیه های فروش ویژه را دریافت نمایید.